Golfin pelaajat suorittaa neljä pitkää päivää, ja paikalla näyttää olevan paljon maailman huippupelaajia. Upeita suorituksia saadaan todistaa paljon. Pihla käy kolme kertaa kehässä, häviää selkeästi sen viimeisen, mutta on kisan viides. Vaikeaahan lajeja on keskenään vertailla, mutta media ei kykene minun mielipiteitäni muokkaamaan.
Mihin se golf katos Yleltä?
Odotahan kun kuulet että olympiakultaa voi voittaa alle 10 sekunnin suorituksellaGolfin pelaajat suorittaa neljä pitkää päivää, ja paikalla näyttää olevan paljon maailman huippupelaajia. Upeita suorituksia saadaan todistaa paljon. Pihla käy kolme kertaa kehässä, häviää selkeästi sen viimeisen, mutta on kisan viides. Vaikeaahan lajeja on keskenään vertailla, mutta media ei kykene minun mielipiteitäni muokkaamaan.
Joo, ihan kylmät väreet tulee. Kauhee latinki tos matsis.Ikinä kannustanut ruotsalaista näin paljon kuin pingiksen finaalissa! Anna mennä Möregård!
Odotahan kun kuulet että olympiakultaa voi voittaa alle 10 sekunnin suorituksella
Minähän olen sitten moninkertainen olympiavoittaja. Kysy vaikka vaimolta.Odotahan kun kuulet että olympiakultaa voi voittaa alle 10 sekunnin suorituksella
Helvetti kun tulee samaan aikaan pinkkiponkin finaalin kanssa! :(Vaikken lajista sen enempää ymmärräkään, niin on pikkusen hieno matsi menossa Djokovicin ja Alcarazin välillä.
007 ja tulet edes kahdestiMinähän olen sitten moninkertainen olympiavoittaja. Kysy vaikka vaimolta.
4 vuoden välein?Minähän olen sitten moninkertainen olympiavoittaja. Kysy vaikka vaimolta.
Sentään kahden vuoden välein. Siis sillä reunaehdolla, että nuo lapset ovat meikäläisen alulle laittamia.4 vuoden välein?
Jonnet ei muista. Googleta Hans Alsér, Jan-Ove Waldner tai Stellan Bengtsson.Hurjaa touhua tuo pingis. Yllättävää et ruotsalainen finaalissa. Ajatellu, et jotku kiinalaiset voi vaan pärjätä. Melkeen täytyy peukuttaa ruotsalaisen puolesta.
Yllättävän hyvin voi seurata samaan aikaan, ainakin mitä tos pari minsaa kokeili.Helvetti kun tulee samaan aikaan pinkkiponkin finaalin kanssa! :(