Eiköhän se riitä. Tai mistä minä tietäisin, ajan vanhalla diesel-Mersulla, en ole lentänyt kuuteen vuoteen enkä ollut hevosen selässä kuin yhden kerran elämässäni.Riittääkö, jos on tuntee Kyran?
Eiköhän se riitä. Tai mistä minä tietäisin, ajan vanhalla diesel-Mersulla, en ole lentänyt kuuteen vuoteen enkä ollut hevosen selässä kuin yhden kerran elämässäni.Riittääkö, jos on tuntee Kyran?
Max kattelen.Näkyykö kultaottelu jostain? Ainakaan YLE ei näytä edes Areenassa (mä häpeän).
Voitteko Argumentoida tyhmää, mut mikäs tää Max ny onkaan, josta Olympialaisia tulee? Mistä saa näkyviin ja mitä maksaa
... Eikä sekään vielä riitä. Joskus raharikkaat ostaa valmiin hevosen, laittaa siihen ratsastajan ja ihmettelee kun ei tule mitään. Etu on yleensä sillä, joka sen hevosen oikeasti tuntee, eli sillä joka teki duunia monta vuotta.
Joku fiksu idea näyttää TV2 ja Areenasta pyöräilyä samaan aikaanMihin se golf katos Yleltä?
Samaa mietin. Olevinaan piti jatkua Areenan puolella golf ja kakkosella pyöräily. Nyt tulee pyöräilyä molemmista.Mihin se golf katos Yleltä?
Jaa, tämä onkin jonkun kuningasidea, että näytetään samassa striimissä näitä lajeja.Samaa mietin. Olevinaan piti jatkua Areenan puolella golf ja kakkosella pyöräily. Nyt tulee pyöräilyä molemmista.
Sinnehän voisi vaikka joku Vatanen tulla vara-autolla perseeseen kiinni ja vilkutella valoja, jos ei kulje kunnolla. No Kallen perässä ei Vatanen pysyisi, mutta muiden kyllä.Lajien välisestä tasa-arvosta vähäsen. Jos pyöräilijällä menee työkalu rikki, niin sieltä huoltoautosta tulee uutta menopeliä alta aikayksikön. Sama rallissa. Jos Kallelta menee kesken Ouninpohjan kytkin paskaksi, niin sieltä takaa vaan huoltoauton kuski heinikkoon, ja matka ei kun jatkuu vaan. Eihän tossa menisi kuin max 10 sekuntia. Kahdella vara-autolla olisi syytä toimia, että pääsee kaveri sieltä heinikosta himaan.