Pariisin olympialaisten liveseuranta 4.8.2024

  • 53 865
  • 2 096

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Hollo? Kyllä enemmän olen pitänyt ns. yleisurheilun lipunkantajana (ja onkin itse valmentaja), joka enemmän etsii positiivista kuin negatiivista. Kirjoitti varmaan vuoden putkeen, kuinka täällä valmennetaan niin hyvin mutta kun maailmalla vaan juostaan vielä kovempaa.
Tuo nyt sitten kuulostaa enemmän siltä että taputetaan itseä selkää ja sanotaan että kyllähän me pärjättäisi, mutta urheilijat nyt vain ovat ihan perseestä.

Jos siis valmentaja itse on.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Perhanan Tervo pilasi hyvän synkistelyn.

Mä olin jo naputellut viestin valmiiksi, jossa vaadin kisapapille kenkää.

Mutta tää meni nyt ihan perseelleen. Kristahan on juuri kertonut, että aikaisemmin ei ole "kovana jätkänä puhunut henkisistä lukoista, mutta nyt on niin tehnyt ja olo on parantunut". Ehkä siis puhunut myös kisapapin kanssa, joten en vaadi kenkää.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hollo? Kyllä enemmän olen pitänyt ns. yleisurheilun lipunkantajana (ja onkin itse valmentaja), joka enemmän etsii positiivista kuin negatiivista. Kirjoitti varmaan vuoden putkeen, kuinka täällä valmennetaan niin hyvin mutta kun maailmalla vaan juostaan vielä kovempaa.

Kriittinen ja negatiivinen on vähän veteen piirretty viiva. Toki, Tervo menee ominaisuus-potentiaalinsa ja teknisen suoritusvarmuuden suhteen omaan kategoriaansa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Joku päivä YLE pystyy näyttämään ratkaisevina hetkinä samaan aikaan juoksua ja kenttälajia vaikka split screeninä (silleen niin kuin sen ohikiitävän hetken, kun ratkaisutilanteet on käsillä useammalla suorituspaikalla). Tällä hetkellä tämä tuntuu olevan täysin tekemätön paikka.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Femke juoksee kohta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
On tuossa heiton jälkeen vielä sen verran liike-energiaa kropassa, että on aikamoista "balettia" saada moukarinheittäjän raameilla pidettyä itsensä ringissä, jos meinaa mennä yli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös