Tällä hetkellä 70,54 on sijalla 12.Millä tuloksella nyt on moukarin finaalipaikka irtoamassa? Tv-tuotanto ei juuri statistiikkaa tarjoa.
Tällä hetkellä 70,54 on sijalla 12.Millä tuloksella nyt on moukarin finaalipaikka irtoamassa? Tv-tuotanto ei juuri statistiikkaa tarjoa.
Tuo nyt sitten kuulostaa enemmän siltä että taputetaan itseä selkää ja sanotaan että kyllähän me pärjättäisi, mutta urheilijat nyt vain ovat ihan perseestä.Hollo? Kyllä enemmän olen pitänyt ns. yleisurheilun lipunkantajana (ja onkin itse valmentaja), joka enemmän etsii positiivista kuin negatiivista. Kirjoitti varmaan vuoden putkeen, kuinka täällä valmennetaan niin hyvin mutta kun maailmalla vaan juostaan vielä kovempaa.
Kova on taso.Tällä hetkellä 70,54 on sijalla 12.
Mistä sie katselet kisoja, kun tän viestin aikaan oli vielä edellinen kilpailija ruudussa?No niin Tervo sai kohdilleen!
Ota sinä hänet. Minä lähden Fantinin riepoteltavaksi.Puolalainen näyttää siltä että mä olisin hellan ja nyrkin välissä meidän suhteessa
Maxilta.Mistä sie katselet kisoja, kun tän viestin aikaan oli vielä edellinen kilpailija ruudussa?
Arvioisin, että kovat on kovia.Kova on taso.
Perhanan Tervo pilasi hyvän synkistelyn.
Mua heittelisi Stacey Waaka.Ota sinä hänet. Minä lähden Fantinin riepoteltavaksi.
Hollo? Kyllä enemmän olen pitänyt ns. yleisurheilun lipunkantajana (ja onkin itse valmentaja), joka enemmän etsii positiivista kuin negatiivista. Kirjoitti varmaan vuoden putkeen, kuinka täällä valmennetaan niin hyvin mutta kun maailmalla vaan juostaan vielä kovempaa.
Nojoo mutta eipähän ainakaan ole köyhä.Eli pikku viive.
Ihan koko päivän vetänyt jo ihan päin vittua, siellä on varmaa joku darrassa tärisevä kaveri kuvaamassaOnko moukarin kameramiehet kännissä :D
Ota sinä hänet. Minä lähden Fantinin riepoteltavaksi.
Ei pidä kuitenkaan vielä masentua, finaali voi mennä sitten taas päin persettä.Perhanan Tervo pilasi hyvän synkistelyn.