Tuo ei vielä välttämättä riittäisi mitaliin. Todennäköisesti sijoilla 3-6 tuolla heitolla. Hieno onnistuminen tähän väliin kuitenkin! Nyt vain Kosonen myös finaaliin.Hyvä Krista! Vielä kun finaalissa lähtisi...
Eläintarha lens hartioilta siinä samalla toivottavasti!
Tää analyytikko on super negatiivinen ja aina kans ilkkumassa huonojen tulosten jälkeenLauri Hollo jokin aikaa sitten:
Nyt kysymys on vaihtunut mitalin värin arvuuttelusta siihen, kannattaako Pariisiin edes lähteä.
– Kyllä nyt alkaa sillä tavalla olla, että miettiä pitää. Ainakin harjoituksissa täytyisi joku erittäin hyvä treeni saada, että tulisi jonkinlainen luottamus, Hollo sanoo.
– En itse lähtisi.
Asiantuntija hämillään Suomen olympiatoivon tilanteesta: ”Uskomatonta”
Krista Tervolla on menossa todella vaikea jakso.www.is.fi
Perhanan Tervo pilasi hyvän synkistelyn.
Nythän se onnistuminen sitten tuli, mahtavaa Krista!Kyllä Krista Tervolle toivoisi huomenna onnistumista. Kauhea paikka urheilijalle olla käytännössä julkinen naurunaihe arvokisoissa ja viime aikoina vähän muissakin kisoissa, toivotaan että se henkinen ja tekninen lukko aukeaa karsinnassa.
Ja kun mä selkäni käänsin poisNiin paljon me teihin luotettiin
uskottiin ja rakastettiin…
”sakun maila katkeaa”Äkkiä Torinon kiekkofinaalia seuraamaan ja vaikka sinivalkoinen valhe heti perään
Hyvin jinxattu.Jestas mitä paskaa tämä suomalaisurheilijoiden tekeminen on. Harvassa tuntuu olevan onnistujat.
On kyllä ikävää, että tuolaisia kommentteja voidaan heittää ilman mitään vastuuta. Noin huonosta viestistä pitäisi vähintään joutua kirjoittamaan kymmenen sivun pahoittelukirje Kristalle.Onneksi ei hiottu!
Kuten ennen karsintaa sanoin, Tervon lahjakkuus ja maksimit ovat vielä ihan jossain muualla kuin nyt nähty. Voimaa on varmasti kärkipäässä noista naisista ja tekniikan osuessa voi tulla rajusti pitempikin. Nytkään ei ollut teknisesti likikään optimia.Jättäkää se Tervo kotio, tarttuu se paska Kososeenkin, kun joutuu sitä sekoilua seuraamaan joka reissussa.
Tämäkin oli huikea jinxi.Jättäkää se Tervo kotio, tarttuu se paska Kososeenkin, kun joutuu sitä sekoilua seuraamaan joka reissussa.
Doping testi vielä kaiken voi muuttaaPerhanan Tervo pilasi hyvän synkistelyn.
”sakun maila katkeaa”
5-6 on toinen.
Luin tuon tuolloin ja hävetti jo silloin.Lauri Hollo jokin aikaa sitten:
Nyt kysymys on vaihtunut mitalin värin arvuuttelusta siihen, kannattaako Pariisiin edes lähteä.
– Kyllä nyt alkaa sillä tavalla olla, että miettiä pitää. Ainakin harjoituksissa täytyisi joku erittäin hyvä treeni saada, että tulisi jonkinlainen luottamus, Hollo sanoo.
– En itse lähtisi.
Asiantuntija hämillään Suomen olympiatoivon tilanteesta: ”Uskomatonta”
Krista Tervolla on menossa todella vaikea jakso.www.is.fi
Hollo? Kyllä enemmän olen pitänyt ns. yleisurheilun lipunkantajana (ja onkin itse valmentaja), joka enemmän etsii positiivista kuin negatiivista. Kirjoitti varmaan vuoden putkeen, kuinka täällä valmennetaan niin hyvin mutta kun maailmalla vaan juostaan vielä kovempaa.Tää analyytikko on super negatiivinen ja aina kans ilkkumassa huonojen tulosten jälkeen
Kovempaa kuin Mieskuoro HuutajatKrista karjuisi 99 prosenttia maapallon miehistä suohon.
"Moikka kulta, miten kisat meni? Yritin katsoa, mutta en nähnyt sua finaalissa."Puolalainen näyttää siltä että mä olisin hellan ja nyrkin välissä meidän suhteessa