Pariisin olympialaisten liveseuranta 4.8.2024

  • 53 731
  • 2 096

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Välimäelle ehdin jo toivoa nousua, kärjelle huonoa päivää jne. Plumpsista sillekin.

Mutta huikeaa Mononen, SE jo paljon. Haastattelussa aina yhtä posi, mukava urheilija.
 

Raspatin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, HPK
Tasa on maailmalla vaan niin kova et SE ei riitä. Upeaa tehdä parhaansa maailman arvostetuimmissa yleisurheilukisoissa.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Monet välillä kaipaavat sellaisia rätymäisiä persoonia urheiluun, mutta kyllä mä mieluummin kuuntelen haastatteluissa tällaista iloista ja analyyttistä urheilijaa kuin jotain murahtelijaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Monet välillä kaipaavat sellaisia rätymäisiä persoonia urheiluun, mutta kyllä mä mieluummin kuuntelen haastatteluissa tällaista iloista ja analyyttistä urheilijaa kuin jotain murahtelijaa.
Ei sovi suomalaiseen mielenmaisemaan. Kyllä se pitää olla "perkele saatana yheksänkytäviis metriä perkele en mene kiitos".
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Talou Smith ei juokse 200 metrin alkuerässä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Monet välillä kaipaavat sellaisia rätymäisiä persoonia urheiluun, mutta kyllä mä mieluummin kuuntelen haastatteluissa tällaista iloista ja analyyttistä urheilijaa kuin jotain murahtelijaa.
No jos Seppo ei olisi menestynyt niin kuka muistaisi hänen murahtelujaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös