17. sijalla olivat yhdeksännessä lähdössä. Kokonaistuloksissa 12. sijalla heti suomalaisten takana.Mikäs on Jenkkien sijoitus
17. sijalla olivat yhdeksännessä lähdössä. Kokonaistuloksissa 12. sijalla heti suomalaisten takana.Mikäs on Jenkkien sijoitus
Tai varikon läpiajorangaistus, jos jury olisi reagoinut kesken kisan. Mika Salo on varmaan taas nukkunut siellä.Aikasakko olisi kyllä riittävä rangaistus, kun että kokonaan diskataan lähdöstä.
Miten niin ei ole hyötyä? Totta helvetissä on. Jenkit ovat sijalla 12. ja jos Suomi tippuu sijalle 11., on jenkeillä vielä hyvät mahdollisuudet 10 parhaan mitalilähtöön.Mitä ihmettä ne Jenkit protestoi, itse ovat jollain sijalla ynnä muuta ja tuosta protestista ei ole heille mitään hyötyä. Toivottavasti Jenkit uppoavat paatteineen seuraavassa lähdössä.
Toivottavasti Suomen vastaprotesti menee läpi.
Korealainen ottaa tämän vastaan suurella tunteella. Kajtsukin itkisi.Belgialainen hieman mokasi judon pronssikamppailussa.
Mitenkähän solmussa sitä olisi itse noiden kanssa myllyttäessä.Ikinä en ole judoa harrastanut, mutta usein nää mattosidonnat näyttää siltä, että kyllähän tuosta pitäisi päästä irti. Nytkin jotenkin näytti ihmeelliseltä, etteikö tuosta italialainen päässyt irti. Ei päässyt. Ja Tadzikistanillekin ensimmäinen mitali näistä kisoitsa.
Mitenkähän solmussa sitä olisi itse noiden kanssa myllyttäessä.
Mä olen nyt leikkimielisesti yhtä sinisen vyön BJJ:n kanssa joskus leikkinyt ja otti heti kuristuksen mulle. Hänen piti päästää irti kun ei mulla ollut aikomustakaan taputtaa, toisaalta jos mulle tulee vastaan joku kuka ei osaa yhtään painia niin lopputulos melkein sama.Ikinä en ole judoa harrastanut, mutta usein nää mattosidonnat näyttää siltä, että kyllähän tuosta pitäisi päästä irti. Nytkin jotenkin näytti ihmeelliseltä, etteikö tuosta italialainen päässyt irti. Ei päässyt. Ja Tadzikistanillekin ensimmäinen mitali näistä kisoitsa.
Hienosti haistoi tilanteen tuossa, mistä ipponin suoritus lähti. Georgialainen siirsi pikkuisen painoa toiselle jalalle ja sitten Japanin mies pyyhkäisi jalan alta.Japanilainen höynäytti georgialaista pari kertaa.
Eiku mennään katsomaan Ylen takahuoneen tv-näyttöjä.Ja sittenkö taas Yle siirtyy näyttämään kouluratsastuksen sekaparisprintin keräilyeriä?