Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 30.7.2024

• 16 722
  • 473

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikasakko olisi kyllä riittävä rangaistus, kun että kokonaan diskataan lähdöstä.
Tai varikon läpiajorangaistus, jos jury olisi reagoinut kesken kisan. Mika Salo on varmaan taas nukkunut siellä.

Niin eli eihän tässä millään formulasäännöillä mennä. Jos väistämisvelvollisuutta ei ole noudatettu, hylkyhän siitä seuraa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitä ihmettä ne Jenkit protestoi, itse ovat jollain sijalla ynnä muuta ja tuosta protestista ei ole heille mitään hyötyä. Toivottavasti Jenkit uppoavat paatteineen seuraavassa lähdössä.

Toivottavasti Suomen vastaprotesti menee läpi.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
"Yle: Suomi on tehnyt vastaprotestin
Yle kirjoittaa, että Suomi on tehnyt vastaprotestin purjehdustilanteesta, joka johti suomalaisparin Ronja Grönblomin ja Veera Hokan hylkäykseen 49er-luokan yhdeksännessä lähdössä. Hylkäys olisi valtava kolaus parin mitalihaaveille, jotka vaikuttivat sitä ennen realistisilta. Pari oli neljäntenä neljän pisteen päässä pronssista.

Hylkäyksen jälkeen pari putosi sijalle 11.

Vastaprotestin myötä suomalaisparin tilanne on vielä avoin"

Sitaateissa suora lainaus is sivuilta

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ihmettä ne Jenkit protestoi, itse ovat jollain sijalla ynnä muuta ja tuosta protestista ei ole heille mitään hyötyä. Toivottavasti Jenkit uppoavat paatteineen seuraavassa lähdössä.

Toivottavasti Suomen vastaprotesti menee läpi.
Miten niin ei ole hyötyä? Totta helvetissä on. Jenkit ovat sijalla 12. ja jos Suomi tippuu sijalle 11., on jenkeillä vielä hyvät mahdollisuudet 10 parhaan mitalilähtöön.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Naurattaa kyllä kun Belgian judokaa kutsuu kommentaattori nimellä, mutta Korean mies on vain jatkuvasti "korealainen"

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Ikinä en ole judoa harrastanut, mutta usein nää mattosidonnat näyttää siltä, että kyllähän tuosta pitäisi päästä irti. Nytkin jotenkin näytti ihmeelliseltä, etteikö tuosta italialainen päässyt irti. Ei päässyt. Ja Tadzikistanillekin ensimmäinen mitali näistä kisoitsa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ikinä en ole judoa harrastanut, mutta usein nää mattosidonnat näyttää siltä, että kyllähän tuosta pitäisi päästä irti. Nytkin jotenkin näytti ihmeelliseltä, etteikö tuosta italialainen päässyt irti. Ei päässyt. Ja Tadzikistanillekin ensimmäinen mitali näistä kisoitsa.
Mitenkähän solmussa sitä olisi itse noiden kanssa myllyttäessä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä olen nyt leikkimielisesti yhtä sinisen vyön BJJ:n kanssa joskus leikkinyt ja otti heti kuristuksen mulle. Hänen piti päästää irti kun ei mulla ollut aikomustakaan taputtaa, toisaalta jos mulle tulee vastaan joku kuka ei osaa yhtään painia niin lopputulos melkein sama.
Amatöörinä ei tee mitään noita vastaan.
Eikä judossa taideta edes täysillä puristaa jos ote, sitä tiukennetaan vasta jos toinen yrittää pois. Tämän heitin hatusta ja voin olla väärässäkin.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Voi olla, että en pääsis ylös enää tuolta.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Se koitos ei kauaa kestänyt, kun ranskalainen veti vihulaisen mattoon.

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ja sittenkö taas Yle siirtyy näyttämään kouluratsastuksen sekaparisprintin keräilyeriä?

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Areena ei onneksi siirry mihinkään.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ja sittenkö taas Yle siirtyy näyttämään kouluratsastuksen sekaparisprintin keräilyeriä?
Eiku mennään katsomaan Ylen takahuoneen tv-näyttöjä.

Siis vittu, kyllä telkkarista pitäisi näyttää mahdollisimman paljon ihan suoraa urheilutapahtumaa. Näitä höpöhöpö-inserttejä voi näyttää muulloinkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy