Tulostaulu sanoo, että Grab below belt.Judossakin kunnon VAR. Shit happens, sais kyl sanoa tarkalleen mitä tuossa oli väärin.
Mitäs jos oman vyön sitois nilkkoihin? Älä edes kysy miten sillo voisi painia, mutta kummiski.Tulostaulu sanoo, että Grab below belt.
Semmoista ei vielä uintilajeissa olekaan mukana, niitä on muutenkin niin vähän että hyvin mahtuisi sekaan.Ja sitten finaali, saisko TV2 hevosuintia ruutuun?
Mä en edes haluaisi pois.Siinä oli taas semmonen ote äsken, että jos palstalla ei ole lajia kauan harrastaneita niin ei olisi edes mitään mahista päästä pois vaikka onkin nainen.
Oli kyllä ensimmäinen iloinen Leski kenet olen nähnyt.Leski juhli melkein yhtä railakkaasti, kuin ilmakivääriampujat.
Hurja on vauhti vielä suorituksissa.Jäätäviä kyl nää voimistelijat ku pyörii ilmassa ja pääsee jaloilleen matolle
49er FX:stä ei ollut tänään televisiointia, joten ei varmaan ole missään videotakaan.Oliko tuosta purjehduksen hylkäystilanteesta videopätkää? Koitin Areenasta katsoa purjehdusfeedistä (ja muista), mutta siellä oli ainoastaan purjelautailua.
Loppuko kamerat kesken vai mikä mahtoi olla tähän syynä?49er FX:stä ei ollut tänään televisiointia, joten ei varmaan ole missään videotakaan.
En tiedä mistä johtuu, mutta itse olen katsellut erillisia purjehduslähetyksiä olympialaisista tavalla tai toisella Atlantan kisoista alkaen ja aina on ollut niin, että 1-2 purjehdusluokkaa per päivä on televisioitavia lähtöjä ja loput ei. Mitalilähdöt sitten toki tulevat kaikki.Loppuko kamerat kesken vai mikä mahtoi olla tähän syynä?
Nauris ja Raimo nöyryyttää Liettuaa 3x3:ssaJapani laittaa Ranskan koville (TV5)
Joo en ole ymmärtänyt ollenkaan näitä YLE:n lähetyksiä. Tuo helvetin heppaurheilu on maailman tylsintä katottavaa, vaikka siinä nyt olisi suomalaisedustusta. Tuolla niin paljon hienoja ja kiehtovia lajeja, jotka YLE jättää täysin paitsioon.Odottakaas kun Golf alkaa niin YLE ei muuta seuraakaan kun kaikki 72 väylää pitää näyttää alusta loppuun. Varmaan nää hepat loppuu sopivasti, niin saa jatkaa golfilla.