Okei. Ei se tilasto ollutkaan ihan niin kaukaa kuin muistin. Silti ollaan valovuoden päässä esim. Arsi Harjun suuruuden päivistä.Kangas 2016, 20.30m.
Jos se ei äänestänyt Maduroa.Onko Venezuelan veroäyrit loppu, kun Rojas ei mahtunut kisoihin?
Kyllä ei saa tehdä virheitä otteluseurannassa.No Raja sitten, jos ollaan tarkkoja...Et varmaan ole erehtynyt itse.
Paha loukkaantuminen syynä.Onko Venezuelan veroäyrit loppu, kun Rojas ei mahtunut kisoihin?
Akillesjänne operoitiin huhtikuussa. Ei hyppykunnossa.Onko Venezuelan veroäyrit loppu, kun Rojas ei mahtunut kisoihin?
Onko Venezuelan veroäyrit loppu, kun Rojas ei mahtunut kisoihin?
Taitavat jättää katsomatta. Tulisi vaan vitutus, kun ei itse pysty työntämään kuulaa edes päälle 20m.Mitäköhän suomalaiset kuulamiehet miettii katsoessaan tätä finaalia.
Äyrit eivät loppuneet, mutta öljyhanat osoittavat palatseihin.Onko Venezuelan veroäyrit loppu, kun Rojas ei mahtunut kisoihin?
Saattavat jopa suorittaa ihan kohtuullisesti - yleiseen tasoonsa nähden. Ratajuoksuissakin nähty SE-lukuja arvokisoissa. Wilman em-kulta tainnut sekään olla ihan ennakkoon kuulutettu.
Se on sitten toinen juttu, että niitä urheilijoita joiden venyminen merkkaa mihinkään suuntaan yhtään mitään ei oo kuin rajallisesti.
Sama juttu. Listaan kuuluu Line Elvsåshagen.Mulla on tietyt norskit, jotka ei ärsytä yhtään, mieluummin menevät sympatiapuolelle. Rooth kuuluu listaan, hienoa tekemistä nuorukaiselta!
Taitavat jättää katsomatta. Tulisi vaan vitutus, kun ei itse pysty työntämään kuulaa edes päälle 20m.
Viimeisellä kierroksella paukahtaa siis. Ja jossei vielä silloin, niin Volkswagen Golf odottaa stadikan ulkopuolella ja matka Suomeen alkaa. Matkalla sitten takapenkillä tökitään tuloskunto katosta läpi.Kovacsz konsultoinut oppia suomalaisesta kuulaopista
Varmaan pitävät pahana unena.Mitäköhän suomalaiset kuulamiehet miettii katsoessaan tätä finaalia.
Taitavat jättää katsomatta. Tulisi vaan vitutus, kun ei itse pysty työntämään kuulaa edes päälle 20m.
No tottahan läskeille salaatti on parhautta. Hyvä Nuppu!Hanna Partanen sanoisi noille, että teidän täytyy paskantaa tähän purkkiin ja kehottaisi syömään enemmän salaattia, kun ovat ylipainoisia.