Tuulen suunta on muuttunut merkiltä kääntymisen jälkeen.En tiedä, mitä tuolla purjehduksessa on tapahtunut, mutta kolmannelta merkillä hännillä olevat ovat nousseet kärkeen ja kärjessä olivat pudonneet sijoituksia. Mikkolakin toisella merkillä sijalla 9., mutta pudonnut kolmannella merkillä 15.
Mitä tahansa kun YU:n aamu loppus. Itse menin kuuntelemaan herra Seliniä!! Anteeksi kahta Seliniä.Mitä kannattaisi laittaa pyörimään toiselle ruudulle Yleisurheilun lisäksi?
Golffia katellu. Mistä pelaaja lyö seuraavan kerran, jos pallo menee veteen?
Tietääkseni samasta paikasta, mistä ovat sen lyöneet sinne veteen. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.Golffia katellu. Mistä pelaaja lyö seuraavan kerran, jos pallo menee veteen?
Pyöräily.Mitä kannattaisi laittaa pyörimään toiselle ruudulle Yleisurheilun lisäksi?
Donald Trump jatkaisi reiän vierestä.Golffia katellu. Mistä pelaaja lyö seuraavan kerran, jos pallo menee veteen?
90 luvulla pelannu, et en ihan varma ole, mutta saa kai valita samasta paikasta tai veden takaa plumsahduskohdasta lipun suuntaisesti taakse droppiTietääkseni samasta paikasta, mistä ovat sen lyöneet sinne veteen. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.
Saa sitä vedestäkin yrittää jos on balsseja. British open 1999 ja Jonnet ei muista.Tietääkseni samasta paikasta, mistä ovat sen lyöneet sinne veteen. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.
Itsellä on saksalaisia puolituntisia.Mitä kannattaisi laittaa pyörimään toiselle ruudulle Yleisurheilun lisäksi?
On Hesarin mukaan sairastunut ja jättänyt koko kilpailun kesken lääkäreiden ohjeesta.Jassoo Kaarle Tapper ei ole näköjään ilmestynyt viidenteen lähtöön. Jättänyt leikin kesken?
Itsellä on saksalaisia puolituntisia.
Vielä on yksi kierros jäljellä ja hyvät mahdollisuudet nousta.Suomi putoaa todennäköiseti nyt 10. sijalle kouluratsatuksen joukkuefinaalissa. Itävalta on 0,016 prosentin päässä ja Ruotsi 0,745 prosentin päässä.
Juu, kunhan Emma Kanerva ja hänen hevosensa onnistuvat omassa suorituksessaan.Vielä on yksi kierros jäljellä ja hyvät mahdollisuudet nousta.