Ei ole vielä isoa juomapulloa tullut vastaan?
Otan tästä kunnian myös itselleni, taisin olla ensimmäinen, joka tällä foorumilla kyseistä juomapulloa ihasteli.
Ei ole vielä isoa juomapulloa tullut vastaan?
Olympialaisten äpistä ainakin löytyy. Lähtee numerolla 22, ja lähdöt neljän minuutin välein. Sellainen 70 minuuttia vielä lähtöön, siis.Onko tähän hevosteluun jotain lähtölistaa? Missä se Mannisen Veera on?
Joo kiitos tiedosta! Kerkee katsomaan muutakin välillä.Olympialaisten äpistä ainakin löytyy. Lähtee numerolla 22, ja lähdöt neljän minuutin välein. Sellainen 70 minuuttia vielä lähtöön, siis.
Voitaisiin vaihtaa eukonkantoon. Melko vastaavat lajit.Etseratsastus on kyllä olympialajina muinaisjäänne.
Itse asiassa nyt kun tarkemmin miettii, lähes kaikkiin lajeihin voisi lisätä hevosen. Wilmakin voisi ratsastaa suomenhevosella kohti monttua ja sinkauttaa itsensä yläilmoihin. Mutta kysymys kuuluu, pitäisikö reisillä puristaen nostaa hevonen mukaan riman yli?Kenttäratsastukseen kuuluis mun mielestä varustukseksi haarniska. Ja miksei samalla rahalla olis jousella tarkkuusammuntaa liikkestä.
Kymmenen metrin hevoshyppy olisi mielenkiintoista.Itse asiassa nyt kun tarkemmin miettii, lähes kaikkiin lajeihin voisi lisätä hevosen. Wilmakin voisi ratsastaa suomenhevosella kohti monttua ja sinkauttaa itsensä yläilmoihin. Mutta kysymys kuuluu, pitäisikö reisillä puristaen nostaa hevonen mukaan riman yli?
Joo, jotenki en voi käsittää, et se parikin vaan pelaa siellä sen kanssa, ottelu edes näytetään ja selostetaan. Itsekin valitettavasti noin minuutin annoin aikaani sille. Pahaa tekee.Hyi hel... siellä eräs hollantilainen pelaa nyt rantalentistä.
Minusta tämä kenttäratsastus taas on hieno laji.Etseratsastus on kyllä olympialajina muinaisjäänne.
Mun pitäisi lähteä käymään kaupassa, mutta iltapäivän suomalaisedustajat estävät lähdön:D.
Karikon lenkille?
Naisten 52 kiloisten Judossa Japanin Abe Uta hävisi yllättäen Uzbekistanin Diyora Keldiyorovalle.