Pariisin olympialaisten liveseuranta 2.8.2024

  • 44 190
  • 1 678

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kemppainen sentään pääsi nauttimaan pitkästä moukarikaaresta ja varmasti tutustunut hyvin kisakylässä myös eri lajien urheilijoihin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pääasiassa, että olympialaisissa nautitaan. Korjaan naatitaan. Nyt saa vittu naattia. Mä tiedän mikä tää homma oli hei olik ny ysiviis hei.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Mä odotan sitä päivää kun Pohjois Korea päättää laittaa Kim Jong Unnin tuonne.
Siinä alkaisi vapisee herroilla mailat pikkuisen kun päälikkö painaa etu ysin -18 tuloksella
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten muuten jos joku nainen olisi niin hyvä, että juoksisi satasen vaikka n. 10 sekuntiin, niin saisiko tämä osallistua miesten sarjaan? Kieltääkö mitkään säännöt sitä?
 

JKyykka

Jäsen
Pitäiskö kisojen lopuksi laittaa pystyyn äänestys, suomalaisten parhaat selitykset top 10?
Pitäisikö nämä haastattelut sitten lopettaa kokonaan, kun kerran urheilija ei saa kommentoida oikeastaan mitään ilman, että se tulkitaan selittelyksi. Itse ainakin mielenkiinnolla kuuntelen, että mitä sieltä mahdollisen epäonnistumisen taustalta löytyy.
 

Rektor

Jäsen
Mutta kun nyt on se hetki kun pitäisi mennä nappiin. Edes jollain suomalaisella. Tähän ymmärtääkseni tähdätään neljä vuotta.
Monella kotisohvalla on taatusti mennyt nappiin, näissäkin kisoissa. Siinä ei paljon Rooman jokiristeilyt enää paina vaan timanttinen taso säilyy.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jossei säännöt, niin miesten egot varmaan
Voisihan Johaug hiihtää miesten sarjassakin. Ja voisihan Biles voimistella miesten sarjassa. Marja-Liisakin olisi hiihtänyt monet miehen kanveesiin Äiteestä nyt puhumattakaan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kemppinen oli todella kovassa kunnossa EM-kisojen jälkeen, mutta aivan samoin kuin Junnilalla tulostaso tippui rankasti heinäkuun puolella. Voisi sanoa, että kunnon mukaiset suoritukset molemmilta tänään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eihän Lotta mitään ihmeellistä selityksiä antanut, vai antoiko, vai katsoinko mä eri haastattelua.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Neugebauer olisi ottanut Kalevan kisoilta tuolla mitalin kuulassa. Mistä se kertoo, päätelkööt jokainen itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös