Pariisin olympialaisten liveseuranta 2.8.2024

  • 44 190
  • 1 678

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Voisihan Johaug hiihtää miesten sarjassakin. Ja voisihan Biles voimistella miesten sarjassa. Marja-Liisakin olisi hiihtänyt monet miehen kanveesiin Äiteestä nyt puhumattakaan.
Juu, mutta enimmäkseen meinasin tuota et jos joku nainen oikeasti painaisi kympin pintaan satasella, se on jo aika helvetin kova suoritus miehiltäkin
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Siirretään nämä yleisurheilut radioon ja katsotaan suurajoja, jossa suomalainen voittaa melkein aina.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Schauffele jäätävässä tikissä.

En usko, että Detry ja Matsuyama pystyvät tänään kuitenkaan vastaamaan, vaikka hyvin pelaavat hekin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Raja jo herkistyi. Harmi kun olen töissä, ei pysty osallistumaan tähän juomapeliin.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Legenda ja GOAT Fraser-Pryce.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Pitäisikö nämä haastattelut sitten lopettaa kokonaan, kun kerran urheilija ei saa kommentoida oikeastaan mitään ilman, että se tulkitaan selittelyksi. Itse ainakin mielenkiinnolla kuuntelen, että mitä sieltä mahdollisen epäonnistumisen taustalta löytyy.
Kiitos. Samaa mieltä. Vain urheilija tietää mikä mättää. Jos kysytään, vastataan. Ei ne selittele.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko Fraser-Prycella enemmän olympiadeja kuin Raipella?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Porttila, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Naureskellaan kun suomalaiset eivät veny kauden parhaimpiinsa.

Sitten nauretaan kun Tiisanojan ja Tompurin auto jäi kesäleirillä tulliin.

Ei kannattaisi.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Eläköön kokemus
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hyvä Gina L, tällä kertaa ei tainnut tulla edes haavoittumista.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mä odotan sitä päivää kun Pohjois Korea päättää laittaa Kim Jong Unnin tuonne.
Siinä alkaisi vapisee herroilla mailat pikkuisen kun päälikkö painaa etu ysin -18 tuloksella
Aika törkeää tekstiä Suuresta Johtajasta.

Kyllä Hänelle riittää ihan vaan yksi lyönti ja sen jälkeen voi ratsastaa valkoisella hevosella vuorille hymyilemään kilpaa auringon kanssa muille yrittäjille.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Naureskellaan kun suomalaiset eivät veny kauden parhaimpiinsa.

Sitten nauretaan kun Tiisanojan ja Tompurin auto jäi kesäleirillä tulliin.

Ei kannattaisi.
Minä olin vakavana kun Bergius unohti oman hyppyvuoronsa ja Niemisen Anun ilmastointi oli liian kovalla.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisikö nämä haastattelut sitten lopettaa kokonaan, kun kerran urheilija ei saa kommentoida oikeastaan mitään ilman, että se tulkitaan selittelyksi. Itse ainakin mielenkiinnolla kuuntelen, että mitä sieltä mahdollisen epäonnistumisen taustalta löytyy.
Ei vaan haastateltavien täytyisi huiskaista kättään kyselijälle ja hymyillä muikeasti kuin Rädyn Seppo ja kävellä haastattelupisteen ohi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo "Ei ollut tuttu hieroja" itku silmässä pistää naurattamaan vieläkin
Kyllä mulle näistä paras on tuon ampujan "en uskaltanut laukaista". En ole tämänkään lajin asiantuntija, mutta äkkiseltään sanoisin ampumaurheilussa sen olevan aika merkittävä tekijä että painaa siitä liipaisimesta.
 

Ak13Ze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit, Ässät
YLE:ltä taas vaihteeksi vahvaa suorittamista, kun ohjaajan? ääni kuuluu ihan jatkuvasti läpi lähetykseen, kun käskee leikkaamaan kuulapaikalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös