Piirikunnallisista alkaen.Itkeekö tää aina kun suomalainen onnistuu jossain?
Tämän saavutuksen ainutlaatuisuus ei varmasti aukene kaikille ja sitä voi peilata historiaan jolloin silti jäätiin ilman finaalipaikkaa vuosikymmenien aikana.Suomalainen naisjuoksija vitosella olympiafinaalissa. Kaikkea sitä näkee
Kalliit eväät sinulla, siis jos on Originalia. Alkaa olla kolme euroa pikkutölkille turhan kova hinta.Avaan finaali ananaslonkeron tämän kunniaksi
Minä epäilin ja olen juuri nyt onnellinen että olin väärässä.Epäilikö joku muka tätä
Miksi virolaiset osaavat ottelut, mutta me emme?
Joo ja silloin kuin ei onnistu. Eli siis koko ajan.Itkeekö tää aina kun suomalainen onnistuu jossain?
Älä juo Jorman pullosta. Siellä voi olla liian ytyä tavaraa.Minea Blomqvist olympiafinaaliin!
Kiitos Raja, otan ensimmäisen hörpyn.
Kalliit eväät sinulla, siis jos on Originalia. Alkaa olla kolme euroa pikkutölkille turhan kova hinta.
Kyseinen nimimerkki lieneekin Maxin katsoja.Kalliit eväät sinulla, siis jos on Originalia. Alkaa olla kolme euroa pikkutölkille turhan kova hinta.
Itsehän juon rapakaliaa.
Jätän suosiolla Jorman juomat rauhaan. Hyi saatana.Älä juo Jorman pullosta. Siellä voi olla liian ytyä tavaraa.
Ovat joka vuosi harjoitelleet Stafettkarnevalia varten.Mikähän siinä on, että nämä suomenruotsalaiset juoksee niin perkeleen hyvin kestävyysmatkoilla.