Booo-ring!
Tylsä vai? Kaikkea muuta tuo oli kuin tylsä.Booo-ring!
Voihan pylly. Pistin triplan Bottswana-Usa-britit, ikinä ei osu.Hyvin taisteltu, Botswana! Niin lähellä.
Joku tuossa edellisellä sivulla vastasi, että ainakin Piiroisen ja meidän kotoisten naisheittäjien välillä on ollut jotain skismaa ja eivät vain ole tulleet juttuun. Tästä oli vuosi takaperin myös Urheilulehdessä juttu, missä avattiin tätä, että Piiroisen osin 'autoritaariset' ja old-schoolmaiset valmennusmetodit eivät ehkä ihan sovellu tähän päivään ja naisille. Juttu oli otsikoitukin aika raffisti "Don-Piiroinen" ja Piiroisesta maalattiin tuossa jutussa aika jyrkkää ja vittumaista kuvaa koutsina.Silti ihmettelen, miksi suomalaiset keihäsnaiset sitten ilmeisesti ovat "vähemmän motivoituneita", verrattuna keihäsmiehiin ja muiden yleisurheilulajien naishuippuihin. Justiinsa kaksi suomalaista naisyleisurheilijaa heitti hienosti pistesijoille moukarissa, mutta mikä voi olla syynä, jos juuri keihäsnaiset eivät ole motivoituneita.
Kyllä ei pitäisi tuolla tavalla riehua.Yleisö tais spoilata että Kerr meni yli.
Rehellisesti olen USA:n puolella. Pitää voittaa kinkit kullissa. 36-37 kinkit johtaa.USA USA USA USA!!!!
Eurolla ja kahdella maksimissaan. Ihan mielenkiinnosta, saa lisäjännitystä.No mehän ei nähdä esim. niitä panoksia millä pelataan. Voihan se olla että mennään vaikka euron panoksilla. Mutta ei taida olla oikea paikka spekuloida sitä.
Joskus riittää, että on paras paikalla olijoista.Olen samaa mieltä, mutta en nyt kuitenkaan sanoisi että se kulta missään alennuksessa oli kun hyppäsivät kuitenkin korkeammalle kuin kukaan tässä kilpailussa.
Jotain Walcottin keihäskultaa 2012 tuloksella 84,58 voi ehkä semmoisena pitää.
Sama juttu. Tämän takia toivon USA:lle kultaa lisää.Rehellisesti olen USA:n puolella. Pitää voittaa kinkit kullissa. 36-37 kinkit johtaa.