Pariisin olympialaisten liveseuranta 10.8.2024

  • 30 852
  • 1 475

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ahteri pudotti riman.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Me olemme Suomessa kiinnostuneita ominaisuuksista. Siitä, että rinnalleveto sitä ja kuulanheitto tätä ja keihäänheitto 54 m
Ei olla kyllä nykyään edes kovin kiinnostuneita noista testituloksistakaan naisheittäjien keskuudessa. Eipä ihme, että menestys siis on mitä se on...

Piironen kertoo olevansa huolestunut eritoten nuorten kyvystä hahmottaa suorituskykyään. Hänen mukaansa miesheittäjät ovat naisia huomattavasti kiinnostuneempia omista testituloksistaan ja niiden kehityksestä.

– Omasta suorituskyvystään kiinnostunut urheilija tietää erittäin tarkasti testituloksensa kaikilla mittareilla. Jos tänä päivänä kysyy leirillä urheilijan ennätystä jossain tietyssä harjoitteessa, urheilijalta saattaa tulla vastaukseksi öööö, en mä tiedä. Näiden asioiden pitäisi tulla kuin apteekinhyllyltä. Onko se urheilijoista vai heidän valmentajistaan johtuvaa vai mistä? Ja voiko se olla näkymättä harjoittelussa? Se minua huolettaa, Piironen sanoo.


 

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Mut kuitenkin miesten puolella kolme suomalaista finaalissa ja Helander aiemmin kesällä nappasi EM-pronssia. Ei toki Norjassakaan ole samassa mittakaavassa naisten puolella juoksumenestystä, mutta ihan oikeasti ihmettelen, miksi suomalainen naiskeihäänheitto on ollut käymistilassa jo tyyliin 15 vuotta, siinä missä miesmitalisteja on lukuisia.
Todellisuudessa naisheittäjät eivät harjoittele tarpeeksi ammattimaisesti, näin kerrotaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aktiivisuudesta päätellen epäilen. Ite oon peliriippuvainen ni oon vaan seuraillut tuota menoa huolestuneena.
No mehän ei nähdä esim. niitä panoksia millä pelataan. Voihan se olla että mennään vaikka euron panoksilla. Mutta ei taida olla oikea paikka spekuloida sitä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Todellisuudessa naisheittäjät eivät harjoittele tarpeeksi ammattimaisesti, näin kerrotaan.
Siitä vain mallia moukari- ja aiturinaisilta esim. ? Siihen nähden, miten suomalainen yleisurheilumenestys on niin pitkälti naisten varassa, vaikea ymmärtää, ettei se kumuloidu keihääseen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Takuma Sato ei näköjään mahtunut Japanin viestijoukkueeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös