Aktiivisuudesta päätellen epäilen. Ite oon peliriippuvainen ni oon vaan seuraillut tuota menoa huolestuneena.Entä jos niitä ei ole?
Aktiivisuudesta päätellen epäilen. Ite oon peliriippuvainen ni oon vaan seuraillut tuota menoa huolestuneena.Entä jos niitä ei ole?
Miesten korkeus hyvää seurattavaa, kun ei ole ensin kironnut niitä suomalaisturisteja.
Paras A-Country.Finland - A Country
Lopussa saatiin kulma.Jep. "Maaliodottama" myös.
Ei olla kyllä nykyään edes kovin kiinnostuneita noista testituloksistakaan naisheittäjien keskuudessa. Eipä ihme, että menestys siis on mitä se on...Me olemme Suomessa kiinnostuneita ominaisuuksista. Siitä, että rinnalleveto sitä ja kuulanheitto tätä ja keihäänheitto 54 m
Tässä on nyt se oikea tapa ratkoa kulta. Pitäisi päteä jokaiseen korkeuslajiin.Niin, kullan jakamisesta voi olla montaa mieltä mutta molemmat menivät 237 yli. Että kyllä siellä ihan hypätä piti.
Todellisuudessa naisheittäjät eivät harjoittele tarpeeksi ammattimaisesti, näin kerrotaan.Mut kuitenkin miesten puolella kolme suomalaista finaalissa ja Helander aiemmin kesällä nappasi EM-pronssia. Ei toki Norjassakaan ole samassa mittakaavassa naisten puolella juoksumenestystä, mutta ihan oikeasti ihmettelen, miksi suomalainen naiskeihäänheitto on ollut käymistilassa jo tyyliin 15 vuotta, siinä missä miesmitalisteja on lukuisia.
Hyvä joukkue, nopea joukkue, taitava joukkue ja niin.Lopussa saatiin kulma.
Muistin että tuo poistettiin Tokion jälkeen mutta ilmeisesti ei.Kohta korkeushyppääjät ilmoittavat, että sittenkin jaetaan voitto.
No mehän ei nähdä esim. niitä panoksia millä pelataan. Voihan se olla että mennään vaikka euron panoksilla. Mutta ei taida olla oikea paikka spekuloida sitä.Aktiivisuudesta päätellen epäilen. Ite oon peliriippuvainen ni oon vaan seuraillut tuota menoa huolestuneena.
Siitä vain mallia moukari- ja aiturinaisilta esim. ? Siihen nähden, miten suomalainen yleisurheilumenestys on niin pitkälti naisten varassa, vaikea ymmärtää, ettei se kumuloidu keihääseen.Todellisuudessa naisheittäjät eivät harjoittele tarpeeksi ammattimaisesti, näin kerrotaan.
Mahtavaa!Näistä kisoista lopetus oli voittokulkua. Voin jakaa vaikka kaikki, mutta tämä ei sille ole oikea paikka. :D
Oot oikessa. Seurataan urheilua!No mehän ei nähdä esim. niitä panoksia millä pelataan. Voihan se olla että mennään vaikka euron panoksilla. Mutta ei taida olla oikea paikka spekuloida sitä.
Toisaalta oli juttua, että esim. Petteri Piironen ei oikein osaa toimia naisten kanssa, eikä häntä naisten keihäänheitto erityisesti kiinnostakaan. Ken tietääTodellisuudessa naisheittäjät eivät harjoittele tarpeeksi ammattimaisesti, näin kerrotaan.