Onneksi nämä tätä nykyä tosiaan pakastetaan, että jahka Norjan Tohtori No-dopinglaboratorio Huippuvuorilla paljastuu, niin oikeus toteuttu.Mitalipakasteseitit tulille!
Sama ihmetyttää aina. Miten hiton vaikeaa se voi olla joka lajissa?Miksei ruutuun saada vaikka naisten keihään järjestystä? Voiko se olla teknisesti niin saatanan hankalaa.
Miksei ruutuun saada vaikka naisten keihään järjestystä? Voiko se olla teknisesti niin saatanan hankalaa.
Teksti TV auttaa.Miksei ruutuun saada vaikka naisten keihään järjestystä? Voiko se olla teknisesti niin saatanan hankalaa.
Kisat on ranskassaMiksei ruutuun saada vaikka naisten keihään järjestystä? Voiko se olla teknisesti niin saatanan hankalaa.
Ai että juoksulajeja talvikisoihin? Ei kai siinä, eihän Alpeilla ole kyllä luntakaan vuonna 2030.Faneille hienoja uutisia. Jaakoppi kairaa kultaa vielä Ranskan Alppien talvikisoissa 2030, mikäli maastojuoksu hyväksytään talvikisojen ohjelmaan. Kuuden vuoden piina. Kertonut olevansa kiinnostunut ajatuksesta.
Olisi hyvä, jos telkkariin saisi moniajona vaikka lähetystä vierekkäin. Toiseen sitten ääniraita. Puolisoni tykkää katsella kaikki heppalajit ja itse voisin tiirailla jotain muuta sen sijaan.Miksei ruutuun saada vaikka naisten keihään järjestystä? Voiko se olla teknisesti niin saatanan hankalaa.
Ranska ja vuosi 2024. Ei ole mahdollista.Miksei ruutuun saada vaikka naisten keihään järjestystä? Voiko se olla teknisesti niin saatanan hankalaa.
Idea tossa on kait se, että myös Afrikan maille annetaan mahdollisuus menestyä talviolympialaisissa.Ai että juoksulajeja talvikisoihin? Ei kai siinä, eihän Alpeilla ole kyllä luntakaan vuonna 2030.
Ihan hieman keinotekoiselta tuntuu, mutta KOK "suunnittelee", että cyclocross ja maastojuoksu olisi mahdollisesti jo 2030 talvikisojen ohjelmassa. Vähän haisee tietynlainen kosiskelu, sanon.Ai että juoksulajeja talvikisoihin? Ei kai siinä, eihän Alpeilla ole kyllä luntakaan vuonna 2030.
Olisi hyvä, jos telkkariin saisi moniajona vaikka lähetystä vierekkäin. Toiseen sitten ääniraita. Puolisoni tykkää katsella kaikki heppalajit ja itse voisin tiirailla jotain muuta sen sijaan.
Mun mielestä hienoa, että Suomen kokoinen maa kykenee tuollaiseen saavutukseen. Ei Norjan menestys aiheuta mulla verisuonten katkeilua tai kateutta, vaan ihailua. Ja samalla ihmetystä miksi Suomi ei kykene samaan.Vittu, päivän kolmas kulta Norjaan.
Olen Hull n puolella täsdä.
Taidan olla jo päissäänOlen Hull n puolella täsdä.
Bobby.Brett vai Jody?
Kyllä mä luulen, että Keniasta ja Etiopiasta löytyy jo nyt kovemmat maksimaaliset hapenottokyvyt kuin mitä meidän hiihtäjillä on. Tekniikka toki asia erikseen.Onhan se sinänsä hauska ajatus, että vuonna 2030 Suomi on talviolympialaisissa Kenian ja Etiopian takana.