Pariisin olympialaisten liveseuranta 10.8.2024

  • 30 926
  • 1 475
Faneille hienoja uutisia. Jaakoppi kairaa kultaa vielä Ranskan Alppien talvikisoissa 2030, mikäli maastojuoksu hyväksytään talvikisojen ohjelmaan. Kuuden vuoden piina. Kertonut olevansa kiinnostunut ajatuksesta.
Ai että juoksulajeja talvikisoihin? Ei kai siinä, eihän Alpeilla ole kyllä luntakaan vuonna 2030.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Barshim jakaa tulevan kultansa Tamberin kanssa. Eiku...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ai että juoksulajeja talvikisoihin? Ei kai siinä, eihän Alpeilla ole kyllä luntakaan vuonna 2030.
Idea tossa on kait se, että myös Afrikan maille annetaan mahdollisuus menestyä talviolympialaisissa.

Onhan se sinänsä hauska ajatus, että vuonna 2030 Suomi on talviolympialaisissa Kenian ja Etiopian takana.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olisi hyvä, jos telkkariin saisi moniajona vaikka lähetystä vierekkäin. Toiseen sitten ääniraita. Puolisoni tykkää katsella kaikki heppalajit ja itse voisin tiirailla jotain muuta sen sijaan.

Vieläkö sitä ruoka-aineen ja askartelutarvikkeen raaka-aineella leikkimistä tulee jostain. Eikö ne lopu koskaan
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu, päivän kolmas kulta Norjaan.
Mun mielestä hienoa, että Suomen kokoinen maa kykenee tuollaiseen saavutukseen. Ei Norjan menestys aiheuta mulla verisuonten katkeilua tai kateutta, vaan ihailua. Ja samalla ihmetystä miksi Suomi ei kykene samaan.

Norja(laiste)n menestyksen vihaaminen on outoa, ei se ole Suomelta pois.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onhan se sinänsä hauska ajatus, että vuonna 2030 Suomi on talviolympialaisissa Kenian ja Etiopian takana.
Kyllä mä luulen, että Keniasta ja Etiopiasta löytyy jo nyt kovemmat maksimaaliset hapenottokyvyt kuin mitä meidän hiihtäjillä on. Tekniikka toki asia erikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös