Pariisin olympialaisten liveseuranta 10.8.2024

  • 31 055
  • 1 475

KK-V 1994

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän naurattaa nämä "Suomalaisten huippuhetket"- montage kun suurimmaksi osaksi jotain karsintaotteita siellä
Sama kun kuvais iloisia ilmeitä ennen lentoa Pariisin olympialaisiin Helsinki-Vantaalla. Itseasiassa mun ehdotus olisi jopa parempi. Se on monelle urheilijallekin ollut se huippuhetki.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hurjia tyyppejä nuo uimahyppääjät, kun 10:stä metristä lähtevät käsinseisonnallakin ja muutamat voltit ja kierteet siihen päälle ja toki nätti alastulo. Jos minä pelkästään kiipeäisin tuonne ylös ja reunalle, niin luultavasti oksentaisin altaaseen.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Hurjia tyyppejä nuo uimahyppääjät, kun 10:stä metristä lähtevät käsinseisonnallakin ja muutamat voltit ja kierteet siihen päälle ja toki nätti alastulo. Jos minä pelkästään kiipeäisin tuonne ylös ja reunalle, niin luultavasti oksentaisin altaaseen.

Mä löisin varmaan pääni siihen 10 metrin hyppytelineen betonireunaan, jos yrittäisin jotain temppua.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vähän naurattaa nämä "Suomalaisten huippuhetket"- montage kun suurimmaksi osaksi jotain karsintaotteita siellä
Rikun ja Annastiinan loppujuonnot Pariisin yöstä kuuluisivat ehdottomasti mukaan. Ei ole näissä kisoissa yksikään suomalainen päästä edes ns. meemiksi, kuten Remi Lindholm Pekingissä 2022.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Taitaa olla Norjalla kolmen kullan päivä. No johan niillä menikin surkeasti tähän saakka.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Eikö norski ymmärtänyt heti nostonsa jälkeen, että hän tosiaan voitti jo. Hän oli menossa takahuoneeseen, kun valmentaja sanoi, että mee ny juhliin.
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Sama kun kuvais iloisia ilmeitä ennen lentoa Pariisin olympialaisiin Helsinki-Vantaalla. Itseasiassa mun ehdotus olisi jopa parempi. Se on monelle urheilijallekin ollut se huippuhetki.
Olin 29.7. samaan aikaan Helsinki-Vantaalla Lotta Haralan, Lotta Kemppisen, Sara Lappalaisen ja Senni Salmisen kanssa. Harala oli heistä ainoa joka hymyili.
 
Jumankauta, nyt on velodromilla pyöräilijöitä kuin maanantaiaamun työmatkaruuhkassa. Ja sit ne ottaa välillä joukkuekaveriakin kädestä kiinni. Mikä homma?
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Jumankauta, nyt on velodromilla pyöräilijöitä kuin maanantaiaamun työmatkaruuhkassa. Ja sit ne ottaa välillä joukkuekaveriakin kädestä kiinni. Mikä homma?

Olikohan siellä nyt pariajo. 50 kilometriä pareina. Toinen kisaa ja toinen pyöräilee rauhallisesti, ja sitten ajajat vaihtavat vuorojaan aina välillä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turska mikä turska, vaikka kuinka olisi Suomessa syntynyt.
Olisi kieltämättä mielenkiintoista tietää, miksi Norja vei hänen kohdallaan voiton. Isänsäkin kotoisin Norsunluurannikolta. Liekö Suomesta oltu edes yhteyksissä, että haluaisiko edustaa sinivalkoisia värejä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tomppa on usuttanut Xenun Brasilian kimppuun.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Olisi kieltämättä mielenkiintoista tietää, miksi Norja vei hänen kohdallaan voiton. Isänsäkin kotoisin Norsunluurannikolta. Liekö Suomesta oltu edes yhteyksissä, että haluaisiko edustaa sinivalkoisia värejä.

Tuskin. Ei hän ollut kuitenkaan mikään nuorisomestari seuratussa lajissa. Aloitti painonnoston vasta aikuisiällä ja kilpaili ensimmäisen kerran Norjan-mestaruuskilpailuissa 2020. Seuraavana vuonna hän voitti kuitenkin jo EM-pronssia, joten kehitys on ollut todella nopeasta. Koandan äiti tosiaan on suomalainen, mutta en mä nyt tiedä oikein, missä vaiheessa tuossa urakehityksessä olisi pitänyt käydä utelemassa halukkuutta edustaa Suomea.

Ja siis jos oletetaan, että Norja ja Suomi olisivat molemmat kyselleet halukkuutta edustaa maata, niin musta Norja on nyt automaattinen vaihtoehto. Koanda on kuitenkin siellä asunut 9-vuotiaasta asti, joten eiköhän Norja ole nimenomaan hänen kotimaansa.

EDIT: EM-pronssia kai kuitenkin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Onko naisten futiksessa parhaat paikalla, vai onko tämäkin joku kaljaliiga / jonneturnaus
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jotenkin kaikki nämä joukkuelajit tarvitsee itselle ne mm-kisat, saisi keskittyä vain siihen lajiin. Olympialaisissa tulee kyllä ohitettua. Sori koris ja lentis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös