Mä kun olin ihan varma, että olen jo tähän ketjuun kirjoittanut, hmm...
- Mies. Varsinkin puhdas ja oma. Varsinkin selkää ja niskaa/kaulaa tykkään nuuhkia. Varsinkin aamuisin, juuri heränneenä. Kaitpa tämä on taas joku hormoni-juttu, mutta olen aina ollut äärimmäisen viehättynyt seurustelukumppaneiden tuoksusta. Mistään miesten hajusteista en ole niin kovin perillä, mutta ainakin Ralph Laurenin Romance ja joku CK:n juttu tuoksuu hyvältä. Ei kuitenkaan välttämätöntä, miehen pitää tuoksua mieheltä:)
- Tuore leipä. Töissä tuoksuu aamuisin pirun hyvältä, kun paistopisteessä väännetään leipää. Joskus on pakko ostaa sieltä jotain, vaikka olisi eväät valmiina.
- Uudet kirjat ja toisaalta vanhat kirjastot, en tiedä miksi
- Jäähalli (ylläri!)
- Joku äipän käyttämä täti-hajuvesi. En voisi itse kuvitella ikinä sellaista käyttäväni (vaniljaa ja muuta hyi hyi yök yök-juttuja), mutta muuten siitä tuoksusta tulee hirmu lohdullinen olo. Samoin parhaan ystävän hajuvedestä tulee hyvälle tuulelle.
- Kahvi tuoksuu hyvälle, vaikken mausta pidäkään. Siksi esimerkiksi aamukahvien keittäminen on mukava homma, vaikkei siitä itselleen mitään iloa muuten olekaan.
Ällö-hajuja on sitten itsestäänselvien pissa-kakka-oksu-osaston lisäksi vanilja, kookos, asfaltti ja väljähtänyt olut... Hyyi...