Viestin lähetti Manic
Entisen kouluni vessan ovessa luki mietelause "Opetetut ovat opetettuja, vain itse-oppineet ovat oppineita".
Lauseen nerokkuutta tuli pohdittua monesti. Samaisessa paikassa oli myös jotain muuta hyvää settiä, mutta eipä juuri nyt muistu mieleen.
Viestin lähetti Luiro
Ja olen muuten ainakin nähnyt netissä valokuvan liikennemerkistä, jossa lukee PORIN KAUPUNKI KIELTÄÄ SILLALTA HYPPÄÄMISEN ja alle on joku kirjoittanut tussilla EI KOSKE RAUMALAISIA. Kylläpä nauratti kun näki.
Viestin lähetti Black Adder
Oulussa löytyy eräästä seinästä ikivanha kirjoitus (töherrys): "PASKA KAUPUNNI".
Kyseistä tekstiä on joskus kaupungin terroristiseinänsiivousjoukot yrittäneet puhdistaa, mutta sen on aina joku käynyt uudestaan maalaamassa spraylla (punaisella) samaan paikkaan (Reidarin viereiseen seinään) ja siitä on kehittynyt jo aivan legenda ja sanonta Oulussa. Mm. sanomalehti Kalevan kännykkälogoista löytyy juuri kyseisen graffitin näköinen tuherrus PASKA KAUPUNNI :)
PASKA KAUPUNNI!
Viestin lähetti Tilatiili
Hophopparipojilla älynväläys Jyväskylän teatterin betonipihalla. Byrokraatti pystyttänyt kyltin "Rullalautailu kielletty", josta kirjaimia poistelemalla ja k:ta n:ksi ehostamalla saatu "Pulla nielty". Hienovaraista ivaa kenties tasapäistävää pullamössölaitosteatterikulttuuria vastaan?
Viestin lähetti erture
[OT]Jos nyt hieman saa oikoa niin hiphopilla ja skeittauksella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.[/OT]
Viestin lähetti E V
JENKIT POIS USASTA
Viestin lähetti Tilatiili
Hophopparipojilla älynväläys Jyväskylän teatterin betonipihalla. Byrokraatti pystyttänyt kyltin "Rullalautailu kielletty", josta kirjaimia poistelemalla ja k:ta n:ksi ehostamalla saatu "Pulla nielty". Hienovaraista ivaa kenties tasapäistävää pullamössölaitosteatterikulttuuria vastaan?
Viestin lähetti Luiro
Tuon lauseen on aikanaan sanonut Arvo Salo: "Itseoppinut on ainoa oppinut, muut ovat opetettuja."
Viestin lähetti Murmeli
Itse sanoisin tähän OT:kiin, että hiphopilla ja skeittauksella on yhtä paljon tekemistä toistensa kanssa kuin hevillä ja moshauksella. Aika harvoin skeittaajat muuta kuuntelee, kuin hiphopia (tai punkia).