Juomaksi sahtia. Nami.Moottoriöljy, siirappi, jänis, joku Vennamon suvusta, tomaatti kokonainen, ei pohjaa. Tarjotaan soppatykistä Suomi Ensin-leiristä.
Tosin itse korvaan Vennamon Väyrysellä.
Juomaksi sahtia. Nami.Moottoriöljy, siirappi, jänis, joku Vennamon suvusta, tomaatti kokonainen, ei pohjaa. Tarjotaan soppatykistä Suomi Ensin-leiristä.
En ole varmaankaan koskaan syönyt kasvispizzaa. Mitähän siihen osaisi valita? Ei nyt yhtäkkiä tule mieleen kuin herkkusienet.Olen huomannut, että pizza on aika paljon paremman makuinen ilman lihaa. Kasviksissa sitten riittää vaihtoehtoja.
Minä laittaisin esimerkiksi joitakin seuraavista: ananas, tomaatti, herne, paprika, sipuli, punasipuli, oliivi, herkkusieni (muutkin sienet käyvät), kaprisEn ole varmaankaan koskaan syönyt kasvispizzaa. Mitähän siihen osaisi valita? Ei nyt yhtäkkiä tule mieleen kuin herkkusienet.
Joo näistä voisi lähteä kehittelemään. Tomaattia tietenkin, paprika, sipuli ja punasipuli menisi ja aiemmin mainitsemani sienet, mutta oliiveista ja kapriksista en tykkää. Kaipa siitä jonkulaisen pitsan saisi kun laittaisi vielä valkosipulia.Minä laittaisin esimerkiksi joitakin seuraavista: ananas, tomaatti, herne, paprika, sipuli, punasipuli, oliivi, herkkusieni, kapris
Menee joko tuolla tai ”talonkastike”-nimellä täällä pohjoisessa.Mikä tuo viimeinen on?
Itse tykkään tehdä sellaisen hieman tulisen kasvispizzan. Tomaattiaa, (vihreää-, keltaista- ja punaista) paprikaa, pepperoni chilejä / jalopenoja, punasipulia ja tietenkin juustoa. Jos on tarpeeksi potkua niin ei siinä oikein kaipaa edes lihaa.En ole varmaankaan koskaan syönyt kasvispizzaa. Mitähän siihen osaisi valita?
Vaikka muuten tykkäänkin kanasta, pizzassa se ei mulla toimi. Kuivuu herkästi ja hento maku jää jyrän alle. Paprika on toinen suosikki, mikä ei vaan toimi. Siitä tulee sellanen lötkö aika herkästi.
Paras pizza koostuu hyvästä pohjasta, maltillisesta määrästä kastiketta, laadukkaasta mozzarellasta sekä lopuksi päälle laitetusta tuoreyrtistä esim basilika tai rucola. Loraus oliiviöljyä reunan päälle ja ääntä kohti.
Jotkut makuaistinsa menettäneet irstailijat tunkevat lättyynsä jotain kinkunkorviketta, aurajuustoa, muovailuvahaa tai muuta syötäväksi kelpaamatonta jätettä.
Jotkut makuaistinsa menettäneet irstailijat tunkevat lättyynsä jotain kinkunkorviketta, aurajuustoa, muovailuvahaa tai muuta syötäväksi kelpaamatonta jätettä.
Kebab, Ansas, kinkku ja päälle joku kastike
Kuollutta TPS-legendaa pizza-täytteenä, kuulostaa asialliselta. Ruokajuomaksi vielä tuopillinen Aurajokea, niin ollaan suomalaisen pizzamaun ytimessä.Kebab, Ansas, kinkku ja päälle joku kastike
Hannu Ansas? Nyt on aika eksoottinen täyte. Tätä saa varmaan vain Turusta.