Parhaat/heikoimmat biisit ”coverina”

  • 316 796
  • 1 749

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Harvoin mulla on pahaa sanottavaa musiikin saralla, tuhahdan vaan ja olen hiljaa.

Mutta nyt, salilla soi joku ripulikanava joka soittaa pääosin covereita. About joka kerta lähiviikkoina sieltä pärähtää soimaan Forever young, en tiedä haluanko edes selvittää kuka on tämän raiskauksen takana. Tuo kappale on jokseenkin pyhä, tai jos sille meinaa jotain tehdä, niin ei ainakaan näin. En tiedä laulaako tyttö vai poika, säälittävää vinkumista.

No okei, tuossahan se: Becky Hill, Forever Young (Resedential remix).
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
En oikein keksi parempaakaan ketjua mutta onhan tuossa pelkässä ihmisäänessä jotain sellaista harmonisuutta, syvyyttä ja voimaa mitä ei mun mielestä voi tavoittaa millään instrumentilla. Ihan pirun hieno veto, video ja kunnianosoitus Göstalle. Vahva suositus, että hyvät kuulokkeet päähän ja nupit kaakkoon.



 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei löydy ainakaan vielä Youtube-todisteita, mutta keikalla.fi -sivustolla striimattiin perjantaina Maustetyttöjen "Meni rahahommat pieleen"-spesiaali.

Spesiaalin nimikappale (Irwin Goodmanin biisi siis) kyllä taipui niin hyvin Tyttöjen biisiksi, että sen toivoisi päätyvän levylle asti. Väliajalla Samuli Putro esitti omat näkemyksensä biiseistä Tein kai lottorivini väärin ja Jos mulla ei ois sua, mulla ei ois mitään ja ne menivät myös selkeästi positiiviselle puolelle.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Ihan sama kuka soittaa Over The Hills And Far Awayta, niin paskaa.. Eiku heikkoa. Tuo on on varmaan maailmankaikkeuden yliarvostetuin biisi.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Hehe, onpahan Princen Purple Rainiakin coveroitu ja ihan livenä. Esittäjänä on irlantilaisbändi Hothouse Flowers. Tää on hauska esitys, kun basistikin soittaa kontrabassoa. Ei tää huono ole, mutta omasta mielestäni alkuperäinen on parempi.



 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tässä illan ratoksi olen youtubesta katsellut the iron cross yhtyeen coveri videoita ja olen kyllä hittovie tykännyt niin paljon, että piti tulla tännekin laittamaan suositus. Skid raw yhtyeen 18 till i die on timanttia ja voisin veikata, että kovin montaa lukko kannattajaa ei vieroksua yhtyeen versio final cowndownistakaan. Muitakin rock legenda kappaleita näyttää löytyvän. Laulattajattaren ulkonäkökin miellyttää suuresti miuta. Löytyy yhtyeen kitaran varresta näemmä wannabe slashkin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitää lisätä edelliseen viestiin, että sikäli mikäli palstalla vaikuttaa himokkaita setämiehiä, niin the iron cross versio Welcome To the jungle saisi varmuudella muutaman tykkäyksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös