Kari Peitsamon Skootteri: Plays Wigwam. Hienot biisit kuten Nuclear Nightclub, Frederik & Bill, Tombstone Valentine, Luulosairas ja Henry's Geographical & Astronomical Mistakes saivat osakseen näkemykselliset tulkinnat.
Muistan sen hetken ja seuranneen fiiliksen kun kuulin radiosta ekan kerran Peitsamoversion Tombstone Valentinesta. Elettiin kevättalvea 1991 ja olin tekemässä safkaa opiskelijaboksissa. Nakkipannu kärvähti snadisti kun jämähdin kuuntelemaan Valentinea monttu ammollaan - ei voi olla totta, ei voi olla, ei jumalauta voi olla, voiko kumminkin olla... Ruoka naamariin, takki niskaan ja heti levykaupasta tarkistamaan joko levy on jo ilmestynyt. Ei ollut mitään hajuakaan että Peitsamolta on tulossa jotain tuollaista, tuli ihan puskista.
Monelle tuo Peitsamon wigulevy oli liikaa, vanhan liiton äijät ei kai yleensä tykänneet. Itse sekä Wigwam- että KP-fanina pidin tuosta aktista kovasti. Peitsamo ja Pembroke jopa esiintyivät yhdessä tuona keväänä ainakin kertaalleen, olin todistamassa tapausta Hgin Adlonissa.