Noh, mun mielestä toi edelliselle sivulle linkitetty Shakiran versio AC/DC.n Back in blackista on ihan hyvä. Itse en Shakiran äänestä tykkää, enkä muutenkaan hänen tuotannostaan, mutta toi on mun mielestä kova veto. Piti oikein pariinkin kertaa katsoa. Voihan se olla että ton Shakiran konserteissa on yleisössä monia nössöjätkiä, jotka eivät tosta laulajasta tykkää, mutta ovat tulleet esimerkiksi tyttöystävän mukana tonne, niin niille toi voi iskeä, siis jos vaan tykkää.
Ja mun mielestä se Celine Dionin ja Anastacian live-veto AC/DC.n You shook me all night longista on ihan ok. Celine Dion on vaan niin erityylinen laulaja, että moni tyrmää tuon idean jo heti kättelyssä, mutta toi veto on kuitenkin rohkea, ja mun mielestä onnistunutkin. Tuskin häneltä näitä biisejä missään levyillä kuulee, vaan enemmänkin esimerkiksi yllätysvetona tolla yhdellä keikalla, jolla tavallaan ehkä hieman pitikin esittää hittejä ja myös erityylisiä biisejä.
Ja itse kun olen suuri Rolling Stones fani, niin tuo edelliselle sivulle linkitetty Social Distortionin coveri rollareiden Under my thumb -biisistä kiinnosti kovasti, varsinkin kun sitä kehuttiin. Pakko sanoa että hyvä veto, ja onnistunut rockimpi versio kuin se alkuperäinen ikivanha. Mun mielestä.