varmaan siksi että se ei ole cover-versio?Nikke kirjoitti:Miten kukaan ei vielä ole maininnut Limp Bizkitin Bittersweet Homea jossa raiskataan sekä Mötley Cruen Home Sweet Home että The Verven Bittersweet Symphonya?
Ok, olin kuulevani sen "needle tears a hole" kohdan käteis-jounin vetävän eritavalla. No, paska versio enivei. Alkuperäisen herkkyyttä ei pysty tavoittamaan tuolla tavalla.Everton kirjoitti:Kyllä ja ei. Piikkiä tunkee suoneensa Jonikin, mutta crown of shit --> crown of thorns. En tiedä miksi, mutta korvaani sattui tuo. Muita muutoksia en kyllä bongannut.
Another HAB kirjoitti:Hellacopters veti maanantain keikalla joka oli MAHTAWA 3 coveria joista kaksi oli loistavia. Sonic´s Rendezvous Bandin City Slang ja meitin oman Hurriganesin Get On.
Oli kyllä aivan huikea keikka. Kesän Ankkarockissahan Hellacopters veti MC5:n Kick Out The Jamsin joka oli kanssa hyvä versio.
Tästä Easybeats-yhtyeen alkuperäisestä on David Bowiekin tehnyt oman versionsa Pin-Ups äänitteellä v. 1973. On muuten koko lätty täynnä covereita. 'Sorrow' putoaa hyvin minulle.Eino_Mies kirjoitti:Gary Mooren versio biisistä Friday on my mind. Alkuperäistä esittäjää / säveltäjää en tiedä, mutta Mooren esittämänä kuulostaa helvatin hyvältä.
Zappan kouluhan oli aika legendaarinen. Toistolla tehoa ja kertaus on opintojen äiti, väittävät. Ja tuon Satumaa-version olen kuullut kerran radiosta. Oli aika huikea, täytyy myöntää. Varsinkin lauluosuus.Sistis kirjoitti:Frank Zappan live-versio Satumaasta on uskomattoman upea. Väittivät vieläpä, että soittivat kappaleen nuoteista, eivätkä olleet soittaneet sitä koskaan ennen. Hieno tekele. Taitavia artisteja.
Nikke kirjoitti:Miten kukaan ei vielä ole maininnut Limp Bizkitin Bittersweet Homea jossa raiskataan sekä Mötley Cruen Home Sweet Home että The Verven Bittersweet Symphonya? Aivan karmeaa.
Blackie kirjoitti:Solid Harmonien Cover RHCP:n Under The Bridge-laulusta on hirveä.
vision kirjoitti:Eikös tuon tehnyt all saints vai onko näitä covereita useitakin?
Master Chief kirjoitti:Nickleback on tehnhyt yhdessä Kid Rockin kanssa coverin Elton Johnin "Saturday Night's Allright For Figthing":sta. Biisin voi imuttaa täältä: http://www.2khockey.net/forums/index.php?act=Attach&type=post&id=546
Hockey Night In Canada on mixannut oman lyhyen version tuosta pätkästä: http://www.2khockey.net/forums/index.php?act=Attach&type=post&id=594
En ole vähään aikaan kuullut Eltonin laulaman tuota biisiä, mutta ei tuo nyt niin huonolta kuulostanut.
On kyllä, löytyy W.A.S.P.:in Best of the Best 1984-2000 -kokoelmalta. Tuo on kyllä erittäin hyvä ihan Elton Johnin vetämänä.Immortal kirjoitti:Onko mahdolisesti sama biisi, kuin W.A.S.P:in samanniminen veto?
Koneessa äänet rikki atm, joten en voi itse todeta.