Parasta Espoossa

  • 3 168
  • 72

Parasta Espoossa?

  • Korkea elintaso

    Ääniä: 11 12,1%
  • Korkea koulutustaso

    Ääniä: 3 3,3%
  • Korkea kaupunkisuunnittelun taso

    Ääniä: 1 1,1%
  • Keskusta

    Ääniä: 12 13,2%
  • profiilittomuus

    Ääniä: 13 14,3%
  • Pahasuiset äidin pikkupojat

    Ääniä: 12 13,2%
  • Status Suomen kakkosmetropolina

    Ääniä: 3 3,3%
  • Kiekko-Espoo

    Ääniä: 6 6,6%
  • Espoon Blues

    Ääniä: 7 7,7%
  • Kristian Kruuttu

    Ääniä: 6 6,6%
  • jääkiekkoilullisesti 90-luvun alku

    Ääniä: 4 4,4%
  • Laddy - Steippis - Honza

    Ääniä: 1 1,1%
  • Tero Lehterä

    Ääniä: 12 13,2%

  • Äänestäjiä
    91

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Samaa mieltä viiskasin kanssa

Eli vastaan Länsiauto Areenan liikennejärjestelyt. Plussaa myös muun Espoon julkiselle liikenteelle.
 

Taateli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ottawa Senators
Espoossa asuu ylimielistä ja leuhkaa porukkaa! Ainakin Bluesin kannattajissa tuollaisia ihmisiä on runsaasti. :p
 

kumitarzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sloteja

Siis parastahan Espoossa on tämä ylivertainen elintaso muuhun maahan (poislukien toki grani) verrattuna. Täällä Espoossa, Suomen Beverly Hillsissä, meillä on rahaa niin helvetin paljon enemmän kuin teillä muilla. Optiot rulettaa.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Liikennejärjestelyt?

Viestin lähetti vision


Niin Helsingissähän ei ole koskaan minkään sortin ongelmia tuon liikenteen sujumisen kanssa?
Silloin kuin siellä ei ole espoolaisia ja muita juntteja sotkemassa liikennettä, niin ei ole ongelmia. Oli liikennehistorian suurin moka poistaa rekisterikilvistä se mistä päin kuski tai ainakin missä auto on rekisteröity, näin olisi osannut varoa näitä kaupunkiliikenteessä.
 
Viimeksi muokattu:

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Voittaja
Parasta Espoossa on ehdottomasti Vermo. Muu onkin sitten enemmän tai vähemmän turhaa..

Niin ja kuinka ollakkaan Vermolla on Helsingin postinumero ja useissa yhteyksissä mainitaan sijaitsevan Helsingissä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Liikennejärjestelyt?

Viestin lähetti sham69
Silloin kuin siellä ei ole espoolaisia ja muita juntteja sotkemassa liikennettä, niin ei ole ongelmia. Oli liikennehistorian suurin moka poistaa rekisterikilvistä se mistä päin kuski tai ainakin missä auto on rekisteröity, näin olisi osannut varoa näitä kaupunkiliikenteessä.

Juuri tätä samaa voi sanoa helsinkiläisistä junteista kun he tulevat tukkimaan LänsiAuto-Areenan liikenteen. Kas kummaa, liikenne sujuu hyvin kaikissa muissa kuin IFK- ja Jokerit -otteluissa.

"Apua, apua! Täällä ei ole liikennevaloja joka kulmassa! Mitä minä teen?! Olisinpa Mannerheimintiellä, siellä osaisin ajaa."
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Espoolaisilla on toivoa! Jatkuvasti on puhetta Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten yhdistämisestä. Ehkä jonain päivänä Kauklahtikin on Stadia. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Johnny99
Espoolaisilla on toivoa! Jatkuvasti on puhetta Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten yhdistämisestä. Ehkä jonain päivänä Kauklahtikin on Stadia. ;)

Hmmm.. Miltä kuulostaa Helsingin Blues, tai paluu vanhaan ja Kiekko-Helsinki?

Varokaa helsinkiläiset! Yhdistämistähän kusenkeltaisiin väreihin sonnustautuneet insinörttikaupunkilaiset ajavat takaa. Heikko itsetunto ajaa insinörttipäättäjät hakemaan muutosta.
Korkea elintaso on puhdas kupla ja päättäjät pelkäävät tavallisten insinöörienkin heräävän tähän. Uusimmille teknisille sovellutuksille ei ole enää käyttöä ja parinsadantuhannen engineerin tietotaito valuu hukkaan kuin viemäriin kaataisi. Suomen suurin kylä, Espoo, haihtuu kuin tuhka tuuleen niin kartalta kuin ihmisten mielistä. Suomeen palaa jälleen korrekti rauha, keskimääräinen humaani älykkyys kasvaa, SM-liiga palaa takaisin 12 joukkueen sarjaan ja eräs nimimerkki Tunkki nauttii elämästä täysin rinnoin ilman huolta huomisesta edellisen tehtävän tultua suoritetuksi.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Blues forever


Niin ja kuinka ollakkaan Vermolla on Helsingin postinumero ja useissa yhteyksissä mainitaan sijaitsevan Helsingissä.


Mutta kyllä vermo ihan Espoon puolella on.....
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Vermo

Viestin lähetti Blues forever


Niin ja kuinka ollakkaan Vermolla on Helsingin postinumero ja useissa yhteyksissä mainitaan sijaitsevan Helsingissä.

Vermo on yksiselitteisesti osa Helsinkiä eli espoolaiset eihän teillä ole edes ravirataa!!!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minun piti miettiä näin kauan, ennenkuin sain kiteytettyä parhaita puolia kotikaupungistani. Valitettavasti minun pitää supistaa listaa aika pieneksi:

1) oma valuutta
2) veroprosenttimme, joka on pyöreät 0
3) vilkas huvivenesatama
4) kerran vuodessa ajettavat F1 -kisat
5) hyvinvoiva ja edustava kuninkaallinen perheemme
6) kansainvälisen jetset -elämän mukanaan tuoma illuusionomainen tunnelma
7) oma tenniksen Grand Slam -turnauksemme
8) erittäin lyhyt matka Sylvester Stallonen kämpille
9) erittäin pitkä matka A-K Hermusen kämpille
10) maailman pisin kääpiö, 172 cm, asuu täällä

bubbling under:
kehä 2, Laaksolahdentien päässä oleva Masan kioski
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Tunkki


Varokaa helsinkiläiset! Yhdistämistähän kusenkeltaisiin väreihin sonnustautuneet insinörttikaupunkilaiset ajavat takaa. Heikko itsetunto ajaa insinörttipäättäjät hakemaan muutosta.
Korkea elintaso on puhdas kupla ja päättäjät pelkäävät tavallisten insinöörienkin heräävän tähän.

Siis vihan kohteena taitavat olla kaikki insinöörit, diplomi-insinöörit ja tekniinkan tohtorit?
Toivottavasti vihaat yhtä innolla myös kaikki kaupallisen koulutuksen läpi käyneitä espoolaisia. Itsekään en sitten koskaan tuohon naapuriin Otaniemeen mennyt opiskelemaan,
vaikka eräs työpaikkani siellä olikin.

Otaniemessä opiskelevista taitaa iso osa olla Juntin kaltaisia maassamuuttajia?(Juntti siis tarkoittaa kiekkopesässä vaikuttanutta ja ehkä täälläkin vaikuttavaa alunperin keskisuomalaista kiekkokirjoittajaa eikä ole minkäänlainen kannanotto zsadi-hämeenlinna -keskusteluun.)
Siis tulevat insinörtit voisivat olla Tunkin entisiä naapureita?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti fiftyeight
JHag:
10) ?

-Espoon miehiä, oikeampi muoto taitaa kuitenkin olla "on kotoisin täältä"
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti msg


Siis vihan kohteena taitavat olla kaikki insinöörit, diplomi-insinöörit ja tekniinkan tohtorit?
Toivottavasti vihaat yhtä innolla myös kaikki kaupallisen koulutuksen läpi käyneitä espoolaisia.


Korjataan ensinnäkin käsitteitä: Tunkin säälin kohteita ovat... eikä vihan kohteita. Kyllä antipatiani kohteena on kokonaisvaltaisesti koko Espola, eikä jääkiekkojoukkueenne taaperrus niin pelillisellä kuin pelaajahankitapuolella ainakaan paranna statustanne.

Vaikutan itse eräässä toisessa insinörismin kehdossa, joten uskallan sanoa, että jonkinlaista perstuntumaa tähänkin kastiin on. En luojan kiitos ole kuitenkaan itse hairahtanut sinnepäinkään, en edes sille seinälle.

Varallisuuskysymykseen puuttuminen taasen on kummunnut Jatkoaikaan kirjoittavista nuorista pikkupojista, jotka ratsastavat äitin ja isin "korkeilla" kuukausiansioilla tietämättä sen kummemmin elämän lainalaisuuksista saati muun Suomen keskimääräisestä tulotasosta.

Mustavalkoisuuteen on aina helppo puuttua.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Tunkki

Varallisuuskysymykseen puuttuminen taasen on kummunnut Jatkoaikaan kirjoittavista nuorista pikkupojista, jotka ratsastavat äitin ja isin "korkeilla" kuukausiansioilla tietämättä sen kummemmin elämän lainalaisuuksista saati muun Suomen keskimääräisestä tulotasosta.

Siis herneen heittäminen teinien nenään on se mistä saat tyydytyksen?
Näin olenkin ajattellut, mutta hyvä kun itse sen kerroit.

Jatka vain valitsemallasi tiellä, täällä Jatkoajassa riittääkin herkkänahkaisia teinejä ruokkimaan tätä erikoisen tuntuista tunnettasi.

Mutta vaarallistahan on yleistää koko kaupunkia täällä kirjoittavien teinien perusteella.
Eihän Tamperekaan ole Hervannan Näkijä ja Tampereen Mies ja onneksi myös Hämeenlinna on enemmän kuin Ervatsalo.
 

kumitarzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mao tse tunkki

Taidan olla tunkkilainen kun mun mielestä on niin helvetin vaikeaa ja vastenmielistä

- asua Espoossa meren rannalla
- olla helvetin paljon tunkkia älykkäämpi
- olla tekniikan tohtori
- kuluttaa optiomiljoonia
- olla onnellinen
- olla tunkin kategorioinnissa nörtti

Ei, ei, en mä jaksa enää, tää elämä on suoraan rektumista, mä haluun muuttaa Kuhmoon, missä pääelinkeinona on työttömyys.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Re: mao tse tunkki

Viestin lähetti kumitarzan

Ei, ei, en mä jaksa enää, tää elämä on suoraan rektumista, mä haluun muuttaa Kuhmoon, missä pääelinkeinona on työttömyys.

Onneksi tuo Englannissa hyväksi havaittu asia eli perintönä isältä pojalle kulkeva työttömyys pelastaa suomalaiset lapset optiomiljoonilta ja makkararahoilta...
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Re: mao tse tunkki

Viestin lähetti kumitarzan
Taidan olla tunkkilainen kun mun mielestä on niin helvetin vaikeaa ja vastenmielistä

- asua Espoossa meren rannalla
- olla helvetin paljon tunkkia älykkäämpi
- olla tekniikan tohtori
- kuluttaa optiomiljoonia
- olla onnellinen
- olla tunkin kategorioinnissa nörtti

Ei, ei, en mä jaksa enää, tää elämä on suoraan rektumista, mä haluun muuttaa Kuhmoon, missä pääelinkeinona on työttömyys.

Aika rohkeaa alkaa veikkailla meidän keskinäisen älykkyytemme järjestystä tässä vaiheessa, kun ainoa, mitä toisistamme tiedämme on nimimerkki. Tosin, ylläolevassa lainauksessa piilee se syy, miksi insinöörit herättävät pahaa verta: jo default-oletuksena on olla älykkäämpi kuin muut.

Niinkin vahvalla itsetunnolla, kuin Tunkkikin on varustettu, ei useimmat tosin vaivu ahdinkoon insinörttien paineen alla. Jatkamme taistelua insinöörejä, espoismia ja etenkin Bluesia vastaan, joka ottaa muuten paraikaa TPS:ltä kuokkaansa.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Tommy
Älkääs nyt, Tunkkihan on uhonnut kovilla vuosituloillaan.

Vuosituloni lienevät tämänkin palstan kirjoittajien alhaisimpia, mutta ovat ne sentään lapsilisiä ja viikkorahaa suuremmat!
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: Re: mao tse tunkki

Viestin lähetti Tunkki

Aika rohkeaa alkaa veikkailla meidän keskinäisen älykkyytemme järjestystä tässä vaiheessa, kun ainoa, mitä toisistamme tiedämme on nimimerkki.

Täytyy myöntää, että olen pitänyt Tunkkia tähän asti keskivertoa älykkäämpänä, mutta tuon kommentin jälkeen se on valitettavasti mahdotonta. Nyt harmittaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös