Silloin kuin siellä ei ole espoolaisia ja muita juntteja sotkemassa liikennettä, niin ei ole ongelmia. Oli liikennehistorian suurin moka poistaa rekisterikilvistä se mistä päin kuski tai ainakin missä auto on rekisteröity, näin olisi osannut varoa näitä kaupunkiliikenteessä.Viestin lähetti vision
Niin Helsingissähän ei ole koskaan minkään sortin ongelmia tuon liikenteen sujumisen kanssa?
Viestin lähetti Voittaja
Parasta Espoossa on ehdottomasti Vermo. Muu onkin sitten enemmän tai vähemmän turhaa..
Viestin lähetti sham69
Silloin kuin siellä ei ole espoolaisia ja muita juntteja sotkemassa liikennettä, niin ei ole ongelmia. Oli liikennehistorian suurin moka poistaa rekisterikilvistä se mistä päin kuski tai ainakin missä auto on rekisteröity, näin olisi osannut varoa näitä kaupunkiliikenteessä.
Viestin lähetti Johnny99
Espoolaisilla on toivoa! Jatkuvasti on puhetta Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten yhdistämisestä. Ehkä jonain päivänä Kauklahtikin on Stadia. ;)
Viestin lähetti Blues forever
Niin ja kuinka ollakkaan Vermolla on Helsingin postinumero ja useissa yhteyksissä mainitaan sijaitsevan Helsingissä.
Viestin lähetti Blues forever
Niin ja kuinka ollakkaan Vermolla on Helsingin postinumero ja useissa yhteyksissä mainitaan sijaitsevan Helsingissä.
Viestin lähetti Tunkki
Varokaa helsinkiläiset! Yhdistämistähän kusenkeltaisiin väreihin sonnustautuneet insinörttikaupunkilaiset ajavat takaa. Heikko itsetunto ajaa insinörttipäättäjät hakemaan muutosta.
Korkea elintaso on puhdas kupla ja päättäjät pelkäävät tavallisten insinöörienkin heräävän tähän.
Viestin lähetti fiftyeight
JHag:
10) ?
Viestin lähetti msg
Siis vihan kohteena taitavat olla kaikki insinöörit, diplomi-insinöörit ja tekniinkan tohtorit?
Toivottavasti vihaat yhtä innolla myös kaikki kaupallisen koulutuksen läpi käyneitä espoolaisia.
Viestin lähetti Tunkki
Varallisuuskysymykseen puuttuminen taasen on kummunnut Jatkoaikaan kirjoittavista nuorista pikkupojista, jotka ratsastavat äitin ja isin "korkeilla" kuukausiansioilla tietämättä sen kummemmin elämän lainalaisuuksista saati muun Suomen keskimääräisestä tulotasosta.
Viestin lähetti kumitarzan
Ei, ei, en mä jaksa enää, tää elämä on suoraan rektumista, mä haluun muuttaa Kuhmoon, missä pääelinkeinona on työttömyys.
Viestin lähetti kumitarzan
Taidan olla tunkkilainen kun mun mielestä on niin helvetin vaikeaa ja vastenmielistä
- asua Espoossa meren rannalla
- olla helvetin paljon tunkkia älykkäämpi
- olla tekniikan tohtori
- kuluttaa optiomiljoonia
- olla onnellinen
- olla tunkin kategorioinnissa nörtti
Ei, ei, en mä jaksa enää, tää elämä on suoraan rektumista, mä haluun muuttaa Kuhmoon, missä pääelinkeinona on työttömyys.
Viestin lähetti Tommy
Älkääs nyt, Tunkkihan on uhonnut kovilla vuosituloillaan.
Viestin lähetti Tunkki
Aika rohkeaa alkaa veikkailla meidän keskinäisen älykkyytemme järjestystä tässä vaiheessa, kun ainoa, mitä toisistamme tiedämme on nimimerkki.