Paras yöklubi missä olet käynyt?!

  • 5 189
  • 49

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Klubi, klubi, klubi!!! Niitä mä rakastan! Jos täällä on samanhenkisiä ihmisiä kuin minä (ja minä olen outo!), niin kertokaa mikä on se paras klubi missä olet käynyt...
Koska olen ihminen joka on matkustanut paljon ja nähnyt maailmaa niin voin kertoa, että ulkomaalaiset klubit lyö jokaisen suomalaisen... Pelkästään tunnelma niissä on aivan jotain uskomatonta! Ja kunnioitusta herättää minussa ainakin ihmiset jotka pitää hauskaa & ovat rohkeita ilman alkoholiaakin... :D
Ok.. Nyt mun valinta! Olen käynyt tässä kuussa Virossa ja Latviassa. Riika on Latvian pääkaupunki, jossa olin n. viikon lomalla. Siellä on clubi, joka on nimeltään La Rocca ja joka on ehdottamasti minun valinta! Se on yksinkertaisesti paras klubi jossa olen käynyt! Hienot yksityiskohdat (mm. barokki-tyyliset parvekkeet ja pieni elokuvateatteri), erittäin kauniit dancers, muutenkin kauniit naiset ja ruotsalainen dj Peter, joka on aivan loistava...

La Rocca rocks!! Jos menet Riikaan, käy siellä ehdottamasti!!!
 

jackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paras klubi...

täytyy olla joku englantilaisista.. En tietenkään ihan ympäri maailmaa ole käynyt, mutta toistaiseksi ei ole löytynyt parempia kuin mitä Lontoossa on..niin, ja minäpä olen nähnyt Norman Cookin ihan elävänä, kävelemässä jonon klubille..jonne minä en päässyt...grrr...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jenkkilästä löytyy....

Ainakin upein jossa minä olen päässyt käymään oli San Franciscossa ja nimeltään CLEOPATRA. Käynnistä on tosin jo aikaa 15 vuotta mutta olihan upea mesta... ja aivan tajutonta menoa!" Mesta oli rakennettu kolmeen kerrokseen siten että alin kerros oli maan alla ja ylimmästä kerroksesta pääsi vesiliukumäkeä pitkin pulahtamaan suoraan pohjakerroksen vedessä kelluvalle baaritiskille! Todellinen "aikuisten puuhamaa"...
 

ipaz

Jäsen
Vaikken mikään discomusiikin suuri ystävä olekaan, niin onhan klubeissa välillä mukava käydä katsomassa kauniita naisia keinuvine lanteineen. Parhaat neidot, keinutukset ja pukeutumiset olen tavannut Zak-nimisessä discokompleksissa Saksassa. En edes tarkalleen tiedä missä päin se sijaitsee, mutta kuitenkin lähellä Hollannin rajaa. Sillä Hollannista me siellä varta vasten käytiin.

Paikkaan mahtui kuulemani mukaan reilu parituhatta ihmistä ja siinä oli neljä eri discoa. Suurin oli todellinen tecnohelvetti, joka oli ääriään myöten täynnä. Sitten oli pari rauhallisempaa musiikkia soittavaa luolaa sekä yksi (pienin) rock-henkinen paikka. Ja kaikki samalla 10 DEMin pääsylipulla.
 

Rocco

Jäsen
Barcelonassa oli tolkuttomasti hyviä pubeja ja baareja. Itse pidin ostoskeskus Mare Magnumia parhaana. Päivisin ostoskeskus, iltaisin baarikeskus. Talon sisällä kymmeniä baareja jokaiseen makuun. Harmi vaan että paikka oli aika kallis, tosin viinasta pitäville sanottakoon että tulilientä ei mitattu 4cl mukaan.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Hienoin aikuisten huvittelupaikka missä olen käynyt on Toronton <a href="http://www.thedocks.com">The Dokcs</a> Se paikka on kanssa "aikuisten puuhamaa", sieltä löytyy vähän kaikkea. Suosittelen lämpimästi, mahtavan iso bailumesta.
Baareista Wayne Gretzky's Torontossa, ihan vain sisällön vuoksi.
No siinäkin kaupungissa on monia hyviä klubeja ja baareja, yksi mitä jäin kaipaamaan on <a href="http://www.playdium.com/index1.html">Playdium</a> Kolmessa neljässä kerroksessa pelejä ja baarin puolellakin voi pelata pöydissä seurapelejä kosketusnäytöillä, lapsellisen hauska paikka.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Funkista soulista yms pitää suositella Tukholman "Fasching" nimistä klubia...meno on todella mieletön :D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Iltatähti, lappeen Ranta. :)
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Rock 'n' rollia...

Elikkä Rainbow Bar & Grill Los Angelesissa. Ainoaa oikeaa musiikkia eli sitä rankempaa rockia tyyliin G n' R, Mötley Crue jne. + pääsee keskustelemaan legondojen tyyliin Lemmy Kilmister kanssa.
 

JanJ

Jäsen
Club Moo, Pori R.I.P.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Eipä tule käytyä kuin Tavastialla ja Semifinalissa.
 

ipaz

Jäsen
Viestin lähetti Rocco
Barcelonassa oli tolkuttomasti hyviä pubeja ja baareja. Itse pidin ostoskeskus Mare Magnumia parhaana. Päivisin ostoskeskus, iltaisin baarikeskus. Talon sisällä kymmeniä baareja jokaiseen makuun. Harmi vaan että paikka oli aika kallis, tosin viinasta pitäville sanottakoon että tulilientä ei mitattu 4cl mukaan.

Oikeassa olet Rocco. Käväsin reilut puoli vuotta sitten Barcelonaan suuntautuneella reissullani tuolla samaisessa Mare Magnumissa (vai mikälie se nimi olikaan). Paljon baareja, salsa soi ja lanteet keinu. Hinnat vaan todella korkeat. Pullo Heinekeniä maksoi muistaakseni 900 pesetaa (32 mk) mutta ei auttanut kun jano vaivasi... Kolme päivää Katalonian helmessä oli todellakin liian vähän.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
New York, New York

Parhaat klubit löytyy nykistä...Tunnel on miljöönä erikoisin (käytöstä poistettu metroasema, josta on tehty 5000 bailaajaa vetävä klubi), mutta Sound Factoryn heittäisin ykköseksi. Tanssilattiallakin tunnelmaa nosti kummasti se, kun huomasin Lara Flynn Boylen tanssivan vieressä. :-)
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Minä en ole pahemmin kunnon klubeissa käynyt, ainakaan juhlittelumielellä, mutta kateellisena luin kun pikkusisko kertoili hienoista klubeista Ibizalla, josta hän äskettäin kotiutui.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Niin ja Kööpenhaminassa oli ainakin klubi nimeltään Klaptraedet(meniköhän oikein).
Todella makea pyöreä paikka jossa tanssilattia alimmassa kerroksessa.Jostain syystä paikka toi mieleen AC/DC:n videon.Anyway,meno oli kovaa....
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni kallion kaivotorppa ja keravan panama jack on tunnelmaltaan parhaimmat. Myös oluet hinta on kohdallaan ja sisustus hivelee silmää.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
No selkeästi parashan on tietysti Tampereen oma Iso-D, elikkä siis Doris. Siellä ei teknomusiikki soi, eivätkä ihmiset ole tehty muovista. Aitojen paikka, jossa soi rrrrock. Ja onpa niillä jopa "Paskan palvelun päivä". Ainoa haittapuoli lienee se, että paikasta on tullut himpan verran liiankin suosittu. Suosittelen käymään jos olette typeriä ja tampereelle eksytte.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai tällänenkin nostettu ylös.

Paras klubihan löytyy tietenkin Barcelonasta ja paikka on La Terrazza, Poble Espanyolin kaupunginosasta siinä kukkulan päällä.

-TommyT-
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Entinen Ravintola Robert's eli Roba on kovin yökerho, jossa olen käynyt. Sinne oli vipit, siellä oli hauskaa.

Kallein on ollut Tukholman eli Stögiksen keskustassa sijainnut klubi, johon maksoi tavallisena iltana 90 mummoa - silloista rahaa siis - sisään. Se oli tämä sama, jossa Madde ja frendit tapaavat käydä.

Ehkä oudoin paikka on Pohjoisen Rautatiekadun Ale, jossa ainakin takavuosina sai sormiinsa joko sillin tuoksua tai verta - toista alapäistä, toista yläpäistä. Ja useimmiten näitä siis eri sukupuolilta, koska naisiahan ei lyödä ja miehistä ei tykätä sillä lailla.
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Voittaja on omalta osaltani kokemistani paikoista EHDOTTOMASTI Hungry Duck Moskovassa, Kuznetzky Mostin metroaseman välittömässä läheisyydessä. Jos joskus käytte kaupungissa, tänne on aivan pakko mennä. Syitä on monia... meno on aivan öh.. sanoisinko vallatonta. Ja vaikka sivuilla olevia valokuvia katsookin asia saattaa epäilyttää, voi sinne yhtä hyvin mennä tyttöystävänkin kanssa (ei koske körttiläisiä).

Klubin omilla sivuilla (www.hungryduck.com) lähes kymmenvuotista historiikkia on kuvattu seuraavasti:

<clip>
The Hungry Duck first opened in December, 1995, and has since become one of the most famous bars in the world. It has been written up nearly 1000 magazines and newspapers around the world; including Time, Newsweek, Esquire, Playboy, Harper's Bazaar, Rolling Stone, Penthouse, PMagazine, Salon, Maxim, Vogue, The Washington Post, and USA Today. Over 60 TV networks have filmed the Duck; including CNN, FOX, ESPN, BBC, NBC, CBS, ABC, and CTV, as well as representatives of Danish, Yugoslavian, Swedish, Japanese, Swiss, German, Australian, Greek, French, and Russian TV - to name only a few. Whether it is a documentary, film, or TV, the Duck has been a part of it. Diplomats from around the world make the Duck their nightly home when in Moscow, as did the White House staff and world media when President Clinton visited. Other groups who spend time in Moscow, such as NASA, make the Duck the highlight of their business trip. The Hungry Duck is listed in many tour guides as a major tourist attraction in Moscow. A list of prominent visitors to the Duck would be a virtual 'who's who' roster of political, sports, business, and entertainment stars from around the globe. The Duck is a unique and unforgettable blend of energy, enthusiasm, sensuality, and just plain fun. It may not be the ideal place for a quiet romantic date, but it is world famous as a great night out.
<clip>

Eikä siinä hirveästi edes liioitella. SINNE.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kun en ole, mikään maailman matkaaja, niin mieluiten olen viihtynyt Tampereella Rosendahlin yökerhossa.

Meillä oli hotellihuone ja käytimme kaikki ravintelin palvelut, eikä pahaa sanottavaa, sanoisinko viihtyvyydestä 10-, eli ei huono.

Ruoka oli loistavaa, samoin aamiainen, eikä juomissakaaan ollut valittamista, tietysti hinnoista voisi kinastella. Täytyy myöskin sanoa, ettäei tarvinnut missään vaiheessa pelätä janokuolemaa, siihen malliin toimi tarjoilu.
 

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti ipaz
Oikeassa olet Rocco. Käväsin reilut puoli vuotta sitten Barcelonaan suuntautuneella reissullani tuolla samaisessa Mare Magnumissa (vai mikälie se nimi olikaan). Paljon baareja, salsa soi ja lanteet keinu. Hinnat vaan todella korkeat. Pullo Heinekeniä maksoi muistaakseni 900 pesetaa (32 mk) mutta ei auttanut kun jano vaivasi... Kolme päivää Katalonian helmessä oli todellakin liian vähän.

Oliko tämä se iso ostokeskuksen tyylinen paikka, jossa oli pelkkiä turisteja juopottelemassa kaiken iltaa? Ja jokainen baari muistutti toinen toistaan? Itse en pitänyt kyllä yhtään paikasta. Vähän keskustan ulkopuolella oli muutama asiallinen paikka, mutta nimiä en kyllä muista yhtään.

Prahasta jäi mieleen se iso 6(?) kerroksinen disko, jossa tuli käytyä pari kertaa.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Ömerin ylläpitämä Renkomäen Baari on yökerhojen kruunaamaton kunkku. Pihalla on asfaltista tehty liukumäki, josta saa muistoksi mahtavan asfaltti-ihottuman.
 

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
Viestin lähetti 1900
Ömerin ylläpitämä Renkomäen Baari on yökerhojen kruunaamaton kunkku. Pihalla on asfaltista tehty liukumäki, josta saa muistoksi mahtavan asfaltti-ihottuman.

Tämä kuulostaa tutulta. Taitaapi kyseessä olla paikka, joka vanhemman Renkomäki-vuosikerran piirissä tunnetaan nimellä Alesmaa. En kyllä muista koska viimeksi olisin sinne jalallani astunut, mutta ei sitä ainakaan vielä tuolloin ollut mikään mannermainen hapatus pilannut. Tuskin vieläkään. Pisteet kuitenkin ylläpitäjille sitkeydestä, sillä onhan tuo putiikki ollut paikallaan niin kauan kuin minä muistan, kaikki Renkomäen kaksi kauppaa kun ovat jo hävinneet aikoja sitten. Mikäli en väärin muista, niin tuon baarin viereisessä kiinteistössä toimi joskus jokin kalusteliike. Siinä kaksi maailmaa kohtasivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös