Paras yöklubi missä olet käynyt?!

  • 5 192
  • 49

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Arvon Mäkelähän taitaa olla Eteläisen Lahden kantarokuja?

Aikoinaanhan baarilla oli montakin nimeä; virallinen nimi oli Kahvila-Ravintola Taffel, kansan suussa baaria kutsuttiin aivan oikein Alesmaaksi tai sitten Juutalaiseksi. Vuosien saatossa meno hieman laajeni, mutta sittemmin karvakädet ostivat mestan ja restauroivat uuden kuosin asiakkaiden silmäniloksi. Ja meno on tosiaan mannermaisesta kaukana, jos ei nykyään lihiksien tilalla tarjottavia kebabbeja lasketa tuon hapatuksen piiriin.

Ja edelleenkin baarilla vaikuttavat kovat renkomäki starat: Alesmaan aikamiespojat sekä vanha kunnon Pali, tuo Leppäsen Pyörästä tuttu voimahahmo.

Tervetuloa vaan Mäkelä Renkomäen neonvaloihin ja tapahtumien Mekkaan, terassikin on pullollaan elämää joka ainoa päivä.
 

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Paras paikkahan on tietysti ravintola Villiruusu Lahdessa.
Perusteitahan on monia, tässä muutamia mainitakseni:

1. Henkilökunta on erittäin kokenutta, työharjoittelijakin on lähemmäs 50v.

2. Ravintolassa on hyvin kansainvälinen meininki, asiakaskuntaan kuulluu mm. Romaanit, Velivenäläinen ja muutama ömre.

3. Parkkipaikalta löytyy usein tilaa, vaikka asiakkaat poikkeuksetta tulevat omilla autoillaan.

4. Ravintola tarjoaa myös harrastuksia, paini ja nyrkkeily järjestetään yleensä viikonloppuisin.

Tervetuloa viihtymään...


-All my support to the Pelicans lads-
 

scholl

Jäsen
Parasta voi olla vaikeata nimetä.
Hyviä on ympäri maailmaa pilvin pimein, mutta mikä on paras. Ehkä joku sellainen joka jäisi mieleen.
Vedetään nyt vähän kotiinpäin ja sanotaan, että kesälauantaisin tämä uudistettu kaivohuone on mahtava paikka. Maailman paras se ei toki ole, mutta erinomainen.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti MC61
Entinen Ravintola Robert's eli Roba on kovin yökerho, jossa olen käynyt. Sinne oli vipit, siellä oli hauskaa.
Kahvilana mielestäni todella viihdyttävä paikka, mutta yökerhona todella järkyttävä paikka. Ainoastaan jos tämä on ensimmäinen ja ainao niin voi olla hienoa.. tosin sinun tapauksessa näin taida olla. Haluatko kertoa mitä hyvää robassa oli?


Ehkä oudoin paikka on Pohjoisen Rautatiekadun Ale, jossa ainakin takavuosina sai sormiinsa joko sillin tuoksua tai verta - toista alapäistä, toista yläpäistä. Ja useimmiten näitä siis eri sukupuolilta, koska naisiahan ei lyödä ja miehistä ei tykätä sillä lailla.

tästäkin olen erimieltä, mielestäni ALE on jäätävä räkälä joka menestyy kun on niin hyvin auki. siel on intti jätkät juopot ja keravalaiset rivissä epäsovussa..

helsingissä viihdyttävin klubi on varmaan 404 jossa ainakin itse olen viihtynyt jokseenkin..
ulkomailta helmi klubit ovat vasta edessä
aiheeseen..
P
 

Jindebyne

Jäsen
Ibizalla sijaitseva Clockwork Orange.

Sanoinkuvailematon paikka, ja illan esiintyjä oli vielä Dj Tiesto kun viime vuonna kävin siellä.

Tosin mesta on TODELLA hintava, joten jos haluaa parille bisselle lähteä kannattaa mennä johonkin muualle.

Harva siellä kuitenkaan oli parilla bissellä ;)
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Latviassa hotelli Latvian yökerho oli erittäin hyvä paikka, ja tietty se Hotelli Lappeen Doris siellä Lappeenrannassa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Loposta kattomassa!

Viestin lähetti scholl
Vedetään nyt vähän kotiinpäin ja sanotaan, että kesälauantaisin tämä uudistettu kaivohuone on mahtava paikka.

Niin, jätkä on käyny kattomassa Loposta!

Täältä tähän
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Jos lähdet Unkariin ja Budapestiin niin ehdottomasti E-Club. Paljon mainostettu Bank oli taas pettymys.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Kehu käyneesi ulkomailla-ketju, vol 689

Hollywood, Milano. Muistaakseni siellä oli kivaa.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos arvon palstalaisilla jotain matkakohdetta, johon ehdottomasti haluaa tulevaisuudessa päästä? Itselläni ainakin on muutama klubi mielessä, joihin olisi syytä päästä pikimmiten tutustumaan:

- Monday Bar, Tukholma
- Space, Ibiza
- Rex, Pariisi
- Liquid Room, Tokio
- Space 33, South Miami Beach
- The Roxy, New York

Kukaan käynyt näissä mestoissa?

-TommyT-
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Päiväkodissa ja Kermassa (rip) on tullut viihdyttyä.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Kohmelosta kajahtaa

Viestin lähetti Megepäck
Rosendahl on paska!

LOL....vittu toi kommentti pelasti mun darra-aamun...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
- Roskapankki
- Stellar
- Kallion Kulma

Kaikki teknojonet, pintaliitäjät ja julkkiksien seurassa clubeilla esiintyvät pyrkyrit lähetän manan majoille.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hämis-sanonta

Viestin lähetti TBK
Toijalan hovi ja Viialan seurahuone.

Niin, meillä täällä Hämeenlinnassa on sellainen sanonta, että Viiala olisi Suomen paskin paikka, ellei Toijalaa olisi.

Itse en ota kantaa tähän väitteeseen, muuten kuin kysymällä, että mitkä Viiala ja Toijala?

Itse aiheeseen mennäkseni, paras paikka missä olen kaljaa juonut, lienee tuolla Eestissä, tarkemmin sanottuna Pärnussa.

Oikeastaan siellä on kaksikin paikkaa. Toisessa näkyi tissit ja se toinen paikka oli muuten vain mukava, vaikkei tissejä nykynytkään, muuten kuin kumpuina vaatteiden läpi.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mukavia ja vähemmän mukavia paikkoja on tullut koluttua, mutta kaksi on jäänyt elävästi mieleen.

Ensinnä Hard Rock Cafe Kuala Lumpur. Kävimme siellä ensin päivemmällä kahvilla, jolloin baarimikko innostui juttelemaan kanssamme oikein tosissaan. Oli innoissaan, kun tapasi suomalaisia pitkästä aikaa. Lupasi vip-kohtelun, jos tulemme sinne illalla muutamalle oluelle, ja piti lupauksensa.

Toiseksi Bangkokissa sijaitseva Lucifer. Helvetiksi sisustettu paikallisten suosiossa oleva yökerho. Syitä, miksi siitä on jäänyt hyvin positiiviset vibat, en aio sen enempää kertoa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Naisen rinnat!

Viestin lähetti Designer
Toiseksi Bangkokissa sijaitseva Lucifer. Helvetiksi sisustettu paikallisten suosiossa oleva yökerho. Syitä, miksi siitä on jäänyt hyvin positiiviset vibat, en aio sen enempää kertoa.

Niin, itse päädyn veikkaamaan, että naisten rinnoilla ja positiivisilla viboilla on tähän asiaan syy-yhteys. Toinen vaihtoehto on se, että kalja oli ilmaista.

Itse ainakin saan positiivisia viboja molemmista. Yhdessä ja erikseen.

Täältä tähän
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse päädyn veikkaamaan, että naisten rinnoilla ja positiivisilla viboilla on tähän asiaan syy-yhteys.
No täysin huti tuo veikkaus ei ole, mutta mainittakoon, ettei kyseessä ollut sellainen yökerho, joka helposti tulee mieleen tuosta kaupungista puhuttaessa. Tuolla oli kaikilla vaatteet päällä.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Hasse
Kahvilana mielestäni todella viihdyttävä paikka, mutta yökerhona todella järkyttävä paikka. Ainoastaan jos tämä on ensimmäinen ja ainao niin voi olla hienoa.. tosin sinun tapauksessa näin taida olla. Haluatko kertoa mitä hyvää robassa oli?

Missä 404 sijaitsee?

Itse tuli Roballa katsos liikuskeltua siinä villissä 18-20 vuoden iässä. Tuohon aikaan ko. kuppilaa eivät vielä kansoittaneet etniset vähemmistöt, jotka ovat aiheuttaneet useammankin ravintolan kaatumisen.

Roballa oli kauniita naisia ja ok musat. Muutaman kerran irtoskin, joten mitä muuta parikymppinen reppana voi ravintolalta vaatia.

edit:niin siis, alkoholia tietysti. roballa oli usein mukana leijona-pullo, joka on muuten erinomainen blandattuna golden capin perinteiseen perry-siideriin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti MC61
Missä 404 sijaitsee?
404 on siis klubi joka toimii Erottajan Memphisin tiloissa.

edit: jaa mitä hyvää Robassa? Vippi, pirusti naisia, sopivaa teiniörvellystä silloin joskus, kaksi täysin erilaista kerrosta (siis musan suhteen) ja paljon kavereita.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Cairns
- Roskapankki
- Stellar
- Kallion Kulma

Kaikki teknojonet, pintaliitäjät ja julkkiksien seurassa clubeilla esiintyvät pyrkyrit lähetän manan majoille.

pettämätön maku sir cairnsilla!

onnekseni en kuulu mihinkään äijän mainitsemista kategorioista, niin ei tarvitse vielä pietaria porteilla kätellä.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Hämis-sanonta

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, meillä täällä Hämeenlinnassa on sellainen sanonta, että Viiala olisi Suomen paskin paikka, ellei Toijalaa olisi.

Itse en ota kantaa tähän väitteeseen, muuten kuin kysymällä, että mitkä Viiala ja Toijala?
Me taas täälä Tamberreella olemme löytäneet ns. epätoivon risteyksen. Se on t-risteys, mikä sijaitsee Viialan ja Toijalan välillä. Yksi tie vie luonnollisesti Viialaan, toinen Toijalaan ja kolmas Valkeakoskelle. Valitte nyt sitten siitä...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Toijalasta puheenollen, sinne kun menee moottoritieltä siltä rampilta, jolta matka kaupunkiin on lyhyin, tulee vastaan kiertoliittymä. Siinä on kaksi suuntaa, joista valita. Toinen on "Ketunpesä", toinen "Keskusta". Toijala vaikuttaa hienolta paikalta.

Jottei mene täysin ohi aiheen, niin mainitaan Hervannassa sijaitseva Kultainen Apina. Varsinainen suomalaisten kulttuurien kohtauspaikka.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Sininen Lanka

Prahasta jäi mieleen se iso 6(?) kerroksinen disko, jossa tuli käytyä pari kertaa.

Tuolla käväisin minäkin viime vappuna, ja hienolta näytti. Itse en osannut laskea kerrosten määrää monista yrityksistä huolimatta, aina meni laskut (ja isäntä) sekaisin kun piti välillä pysähtyä kaljalle. Mutta se oli hienoa että joka kerroksessa oli erilaista musiikkia, tyyliin Rap, R'n'B, ABBA/Boney M osasto, Tekno, House. Raskaampaa musiikkia en muista siellä kuulleeni, mutta tämä ei tarkoita sitä etteikö siellä semmoistakin paikkaa olisi voinut olla.
Vapusta ja EU-hulinoista huolimatta ei ollut aivan täynnä, olisi ollut varmasti hienompi kokemus jos kaikki kerrokset olisivat olleet täynnä juhlijoista. Ai niin, ja olut maksoi 0,75€/tuoppi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös