Zednik kirjoitti:No okei vähä menee toi lista mun lempimusan kaa mut esimerkkinä et oon kans kova Metallica fani mut ne jotka väittää Lars Ulrichia hyväks rumpaliks nykyään varsinkin ni suosittelisin hankkii ne korvat.
Pietrangelo kirjoitti:Sami Kuoppamäki
Joo, oli. Aikoinaanhan Kuoppis soitteli Kingston Wallissa, ja nykyään rummuttelee vakituisesti ainakin Zookissa ja tekee myös studiomuusikon hommia (soittaa esim. Von Hertzen Brothersin uudemmalla levyllä). Pätevä kaveri kieltämättä. Zookin pubirockissa taitonsa eivät tosin tule samalla tavalla esille kuin KW:n biiseissä.Zednik kirjoitti:Oliks tää Kuoppamäki takomas siinä Idols-bändis? hyvin kyl veti jos hän se oli...soitteleeko mis bändis oikeesti?
Uleåborgir kirjoitti:Ei Lars Ulrich ainakaan minun mielestäni ole mitenkään yliarvostettu. Esimerkiksi Justicella mies on suorastaan loistava, parhaana suorituksena pitäisin kappaletta ...and Justice For All, joka lähentelee tai jopa on progressiivista heavyä.
Bill Bruford on myös erittäin kova sana progen puolelta. Minä pidän hänen parhaana suorituksenaan Rendes vouz -kappaletta hänen UK-ajoiltaan.
Phil Collins oli äärimmäisen taitava rumpujen takana Genesiksen alkutaipaleella, kun mikissä oli vielä Peter Gabriel. Hurjia biisejä hurjalla dynamiikalla, jonka Collins osasi täydellisesti ottaa haltuunsa. Äänestin muuten Collinsia.
Kotimaisista arvostaisin lähelle kärkeä Aku Syrjän. Hän ei ole niinkään hirveän taitava, mutta hänellä on kyky tukea laulua rummuillaan, ja hän monesti lyö iskun tavulle, jolloin tulee sellainen miellyttävä underscore-meininki.
Morrow10 kirjoitti:p.s. Mitä tekee Sipe Santapukki tuolla äänestyslistalla?
En ole vaihtanut mielipidettäni:Blackie kirjoitti:Vastaan ex-KISS-rumpali Eric Carr. Kuunnelkaa Creatures Of The Night. R.I.P.
Zednik kirjoitti:Mike Dupke ja W.A.S.P
Kuulostaa kyl hyvältä äijän paukutus,ehkä aliarvostettukkin?
friikki kirjoitti:Luin koko saakelin ketjun läpi ja järkytyksekseni huomasin ettei maailman parasta rumpalia ole mainittu kertaakaan! Monesti maailman parhaaksi asiantuntijoiden mukaan nimetty Slipknotin Joey "1" Jordison.
Koirapoika kirjoitti:Lisää Joeyn mäiskettä, liekö Metallican pojilla käynyt jo rumpalin vaihto mielessä, herra täyttämässä Ulrichin rumpupallin.
http://www.youtube.com/watch?v=jPQNraQwFuI&mode=related&search=
Evil kirjoitti:Philthy Animal Taylor, tuo Englannin twisttwist.