Portnoy soittaa rumpuja yhtyeessä: The Neal Morse Band. Laitanpa bändiltä tähän videon, jossa Portnoy näkyy rumpusetin takaa.
Jees tämä oli tiedossa, mutta kiitos linkistä. En ole tätä videota nähnytkään. Ihmettelin vain kun puuttui listalta.
Portnoy soittaa rumpuja yhtyeessä: The Neal Morse Band. Laitanpa bändiltä tähän videon, jossa Portnoy näkyy rumpusetin takaa.
En nyt sanoisi, että olen hirveästi kantaani muuttanut. Creatures of the Night on edelleen ehkäpä suosikkilevyni, mitä tulee rumpuihin. Mutta toki iso vaikutus on myös levyn mahtavilla rumpusoundeilla, joilla varmasti haluttiin myös tuoda Eric Carria paremmin esiin.Putosin.
Vastaan ex-KISS-rumpali Eric Carr. Kuunnelkaa Creatures Of The Night. R.I.P.
Wardin Bill soittaisi minun bändissä.Kai tämä pitää ajatella sitä kautta, että jos perustaisit bändin nyt, kenet haluaisit siihen rumpaliksi. Minä ottaisin Phil Ruddin.
Meillä on hyvin yhteneväiset näkemykset, mitä tulee Bonhamiin, Mooniin ja Wattsiin. Lisäksi, voin yhtyä myös mielipiteeseesi Ronnie Österbergistä, jonka olen nähnytkin livenä Wigwamin keikalla - sääli, että lähti niin varhain...Miten tämän nyt muotoilisi… Neil Pearthan oli teknisesti ehdottomasti maailman paras rumpali. Maailman kovin rumpali oli John Bonham. Maailman hienoin sekopäärumpali oli Keith Moon. Maailman luotettavin rumpali on Phil Rudd. Maailman tyylikkäin rumpali oli Charlie Watts. Siinä ne, parasta on vaikea valita.
Suomen paras rumpali oli Ronnie Österberg. Hän ei soittanut rumpuja, hän soitti biisiä.
Kai tämä pitää ajatella sitä kautta, että jos perustaisit bändin nyt, kenet haluaisit siihen rumpaliksi. Minä ottaisin Phil Ruddin.
Oisko Kouvolassa?Missä on Erkinharju?