Paras puhelinvalmistaja tällähetkellä?

  • 6 279
  • 29

Paras puhelin merkki?

  • Apple

    Ääniä: 29 15,8%
  • Nokia

    Ääniä: 80 43,5%
  • HTC

    Ääniä: 12 6,5%
  • Samsung

    Ääniä: 57 31,0%
  • Blackberry

    Ääniä: 0 0,0%
  • joku muu

    Ääniä: 6 3,3%

  • Äänestäjiä
    184

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Samsung. Galaxy S käytössä edelleen ja toimii hyvin. Ensimmäinen puhelin, mikä ei ole hajonnut millään tapaa näiden parin kolmen vuoden aikana ja käyttöliittymä ehdottomasti miellyttävin.

Nokiat ja Sony Ericssonit hajosivat jo puolen vuoden jälkeen ja muutenkin olivat suht kankeita puhelimia, eikä Lumia ole herättänyt mitään mielenkiintoa, päinvastoin. Kunhan tämä joskus hajoaa, niin sen hetkinen Galaxyn malli löytää kyllä tiensä taskuuni.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Jep, omakin iPhone kestänyt tehdasympäristöä ja kännäilyreissuja ilman särön säröä kohta puolitoista vuotta. Samsungia en ole omistanut, mutta uudet älypuhelimet ovat tuttuja ja ajavat varmaan kärjessä ihan tasapäin Applen kanssa. Itse olen kuitenkin tykästynyt omaani enkä vaihtaisi edes Samsungiin. Kaikki muuthan ovat aivan silkkaa paskaa Appleen ja Samsungiin verrattuna.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
En oikein ole antautunut näin virran vietäväksi, koska olen omistanut yhteensä viisi matkapuhelinta elämäni aikana, joista ensimmäinen oli se Ericssonin halvin mahdollinen, jossa oli antennipätkä siellä luurin yläpäässä, näyttönä parin sentin korkuinen ja yhden rivin näyttävä teknologinen innovaatio. Toinen ja kolmas olivat Nokian peruspuhelimia, en muista niiden mallinumeroita, ja neljäs ja viides (nykyisin käytössä oleva) o(li)vat Samsungin puhelimia. Neljäs, Samsungin ööömikälie Bada-versio, oli ihan jees kunnes se pöllittiin, mutta viidenteen eli Samsungin Galaxy S kakoseen olen ollut varsin tyytyväinen. Helppokäyttöinen, ei mene rikki näytöt kun tiputtelee, Spotify, YouTube, Facebook, Chrome ja kaiken muun tarpeellisen ja ei tarpeellisen saa toimimaan. Sanajahdin takia tosin pitäisi vaihtaa kännykkää johonkin oikein perusperuspuhelimeen, menee sen kanssa liikaa aikaa, saatanan koukuttava peli.

Joten vastattiin nyt Samsung. iPhonea ja Nokian Lumioita olen vähän joskus näpräillyt, ensin mainittu aika painava, vähän kömpelö ja kulttistatuksestaan huolimatta ei oikein ole vakuuttanut (ja näyttö joka toisella rikki), Lumian käyttöjärjestelmä outo mutta kai siihenkin tottuisi.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Vastasin Samsung, koska ne jaksavat kehittää koko ajan tuotteitaan, hinnoittelu on kans mielestäni ok ja Androidissa on tulevaisuus. Nostan myös hattua kuinka helv nopeasti ne nousivat maailman huipulle.

iPhonen olen nyt omistanut 2v eikä tässäkään nyt mitään varsinaista vikaa ole mutta liian samanlaisia kaikki nämä sen mallit: iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5 ja tuleva 5S.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tällä hetkellä käytössä omana puhelimena IPhone ja firman luurina, jota myös pääasiallisesti käytän, Lumia 820. Näistä voiton korjaa Nokia 100-0. Samsung ollut joskus lainaluurina käytössä yhden IPhone-huollon aikana ja se ei napannut. En muista mallia, mutta joku hintaluokassaan 200-300 euroa. Vastasin Nokia. Ainoa puute on sekuntikello, jota tarvitsen treeneissä. IPhone tulee siirtymään musiikkisoittimeksi, varapuhelimeksi ja treenikelloksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös