Paras nuuska

  • 159 604
  • 502

Mikä on parasta snöössii?

  • General (irto)

    Ääniä: 42 6,7%
  • General (pussi)

    Ääniä: 35 5,6%
  • General (irto, light)

    Ääniä: 4 0,6%
  • General (pussi, light)

    Ääniä: 6 1,0%
  • Grov (irto)

    Ääniä: 7 1,1%
  • Grov (pussi)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Göteborgs Rapé (irto)

    Ääniä: 15 2,4%
  • Göteborgs Rapé (pussi)

    Ääniä: 21 3,3%
  • ETTAN (irto)

    Ääniä: 111 17,7%
  • ETTAN (pussi)

    Ääniä: 48 7,7%
  • ETTAN (pussi. light)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Svenskt Export (irto)

    Ääniä: 2 0,3%
  • Karlskrona (irto)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Tre Ankare (pussi)

    Ääniä: 5 0,8%
  • Tre Ankare (pussi, mini)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Mörkbrunt (irto)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Göteborgs Prima Fint (irto)

    Ääniä: 11 1,8%
  • Catch (pussi, mini)

    Ääniä: 12 1,9%
  • Rallarsnus (irto)

    Ääniä: 2 0,3%
  • Röda Lacket (irto)

    Ääniä: 69 11,0%
  • Stjärnsnus (irto)

    Ääniä: 3 0,5%
  • Probe (irto)

    Ääniä: 8 1,3%
  • Probe (pussi)

    Ääniä: 4 0,6%
  • Joku muu. Mikä?

    Ääniä: 16 2,6%
  • Poltan vain tupakkaa

    Ääniä: 47 7,5%
  • En käytä nuuskaa

    Ääniä: 266 42,4%

  • Äänestäjiä
    627

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
No niin, tuli sitten Websnus kokeiltua. Ihan maksamalla verkkopankissa onnistui. Tuotteet maksoi 90E, lisäkustannukset 28E, aika kallis mielestäni. 2 tolppaa tuli, 1 jäi jälkitoimitukseen. Tuotteet olisivat tulleet suoraan postiluukkuun, jos olisivat mahtuneet.
Luulen, että seuraava tilaus lähtee Visalla(taitaa tulla halvemmaksi).
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Rosa 55
No niin, tuli sitten Websnus kokeiltua.
Oliko muutes pitkä toimitusaika?? Northenerilla on muistaakseni 2-4pvää.

Wewe
 

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Viestin lähetti Wewe
Ääh, pyysin kaveria tuomaan Ruotsista Göteborgs Prima Fintiä mutta kaveri ei ollut löytänyt mistään ko. tuotetta tai Röda lacketia, joten kaveri toi sitten Göteborgs rapéa. :'(

Just äskön sain kaverilta 4purkkia tätä göteborgs rapéa, ihan jees tää mun mielestä, tuoksuu ihanalle :)
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Patera#14
Just äskön sain kaverilta 4purkkia tätä göteborgs rapéa, ihan jees tää mun mielestä, tuoksuu ihanalle :)
Tuoksuu ihanalle, maistuu paskalle ja rakenne ihan perseestä. Siinä ei tosiaan ole muuta hyvää kuin haju. Toinen on Röda, ei tuoksu eikä maistu hyvälle mutta rakenne aivan loistava.

Tämän takia mulle maistuu General, maku ja haju on loistavia ja sopiva kiinteys.

Wewe
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Viestin lähetti Wewe
Oliko muutes pitkä toimitusaika?? Northenerilla on muistaakseni 2-4pvää.

Wewe

Meniköhän siinä 7päivää. Kyllä sieltäkin nopeemmin saa Visalla, mutta toi pankkimaksu vaati vissiin vähän enemmän aikaa.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Rosa 55
Meniköhän siinä 7päivää. Kyllä sieltäkin nopeemmin saa Visalla, mutta toi pankkimaksu vaati vissiin vähän enemmän aikaa.
Mitä merkkejä tilasit, meinaan vaan että oliko kaikki tornit suurinpiirtein saman hintaisia??

Vai että 7päivää.. no hyvää ei voi koskaan odottaa liian kauan. ;)
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Probe 27e
Rallarsnus 27e
Skruf original 36e

Oli pakko tilata tuolta, kun ei omista visaa. No seuraava lasti sitten kaverin visalla.
 

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
saaks tuolta tilattua postiennakolla?
vai pitääks olla jotkut verkkopankki tunnukset tjsp?
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Silja- ja Viking Linet

Kertokaas viisaammat,että onko näiltä laivoilta mahdollista saada jotain muuta merkkiä kuin ettania ja generalia?
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Silja- ja Viking Linet

Kertokaas viisaammat,että onko näiltä laivoilta mahdollista saada jotain muuta merkkiä kuin ettania ja generalia?
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Viestin lähetti Wewe
Olipas Viikkarilla laaja valikoima, ihan yllätyin: Ettan irto ja pussi, General (/mustakulta) irto, pussi&white-pussi, Gustavus original ja kvalitet pussina ja löössana, Granit original ja xxl-original(mallia pussi), Grant stor pussia, catch licorise (pussia) ja vielä mocca minttu ja anis (pussia). Kyllä oli ilo tehdä ostoksia. ;)

Wewe

Tuossa oli mun vastaus reilu kk sitten, en sitten tiedä onko kasvanut lisää..??

Viestin lähetti Cairns
Ettan, General, Gustavus (useita makuja) ja olisko ollut Skoalii kans, ei muista enää ku siljan lappunen lens roskikseen.
Mr. Cairnsin kertomus tosin melkein puoli vuotta sitten..

Wewe
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Northernerin toimitusajasta:
Kannattaa muistaa että se sivuilla luvattu 2-4 päivää on UPS:n toimitusaika, eli siihen tulee päälle vielä se aika mitä menee Northernerilla aikaa tilauksen vastaanotosta lähetykseen. 4-6 arkipäivää on yleensä ollut toimitusaika kokonaisuudessaan. Laskekaa sen viikon mukaan ettei tarvitse täpistä niinkuin allekirjoittaneen viimeksi kun tilaus lähti liian myöhään.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Viestin lähetti Wewe
Onko mitään tilastoja tehty esim. Ruotsissa että käytetäänkö siellä enemmän pussi vai irtonuuskaa??

Suomessa taitaa tämä irtonuuska viedä voiton pusseista.

Wewe

Tutkimuksesta en tiedä, mutta ystäväni Tornionjokilaakson kupeesta kertoi naapurin käyttävän suhteessa selvästi enemmän pussinuuskaa kuin täällä, kuitenkin vähemmän kuin irtokamaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nuuskaa netin kautta

Niin, kertokaapas kokemuksia nuuskan tilaamisesta netin kautta. Onko homma toiminut ok ja onko joku kokeillut luottokortilla maksamista ?

Mulla on sellainen tilanne, että ennen tänne Ranskaan muuttoa siirryn savuttelijoiden puolelle, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että kyllä kunnon köntti sittenkin on se mun juttu. Ajattelin josko kokeilisi tuota nettitilausta luottokortilla, visa siellä lienee ok. Huolivatko muuten Nordean pankkikorttia ?
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Nuuskaa netin kautta

Viestin lähetti bozik
Niin, kertokaapas kokemuksia nuuskan tilaamisesta netin kautta. Onko homma toiminut ok ja onko joku kokeillut luottokortilla maksamista ?

Mulla on sellainen tilanne, että ennen tänne Ranskaan muuttoa siirryn savuttelijoiden puolelle, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että kyllä kunnon köntti sittenkin on se mun juttu. Ajattelin josko kokeilisi tuota nettitilausta luottokortilla, visa siellä lienee ok. Huolivatko muuten Nordean pankkikorttia ?

Ei muuta kuin tilausta sisään vaan, minä voin ainakin suositella. Tsekkaa minun edelliset viestit tästä ketjusta, niissä pitäisi olla jonkun verran tietoa. Ei uskalla enempää mainostaa etteivät ala epäillä edustajaksi:) Vajaa kymmenen tilausta olen tehnyt ja tähän mennessä kaikki on mennyt niin kuin pitää. Varaa vain se viikko odotteluun, positiivisestikin tosin voit yllättyä, 3 päivää on ennätys kun UPS:n mies ovelle kurvasi. Tietysti jos kiire on ja rahaa löytyy niin pari päivää saa nipistettyä toimitusajasta pois. Visaa (tai muuta luottokorttia) tarvitset, eivät taida pankkikortteja hyväksyä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tuli testattua nenänuuskaa (kuulostaa ja näyttää terveeltä). Kivaa oli ja lisää tekis mieli. Voin vain kuvitella että sais ravintolasta lähteä aika nopeasti pois jos "vetäis viivat".
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Nuuskaa netin kautta

Viestin lähetti Pleksi(t)
Varaa vain se viikko odotteluun, positiivisestikin tosin voit yllättyä, 3 päivää on ennätys kun UPS:n mies ovelle kurvasi.
Tilaus hoidettu, katsellaan miten homma toimii. Tupakkimiehenä tässä on elelty jo about 6 kuukautta joten sikäli mikään kiire ei ole.

Anyway, kiitokset vaan Pleksi(t). Hauska sinänsä nähdä kuinka UPS tjsp. ukko pärjäilee täällä. Mulla on nimittäin tilanne, että kukaan ei kämpilläni päivystä klo 9-19, tosin ranskalaiseen tapaan meillä on "talkkari" joka vastaa periaatteessa kaikesta, jakaa postin luukkuihin ym. Katsellaan ja odotellaan, raportoin myöhemmin kuinka homma toimi.

Ps. Cairns, lähtö pubista voisi tosiaan tulla hätäisesti. Mä en ole kun kerran nenäkamaa kokeillut ja ei kyllä toimi mulla.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Tuli testattua nenänuuskaa (kuulostaa ja näyttää terveeltä). Kivaa oli ja lisää tekis mieli. Voin vain kuvitella että sais ravintolasta lähteä aika nopeasti pois jos "vetäis viivat".

On tullut kokeiltua eikä auta yhtään.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen sitten ystävällinen posteljooni oli kuskannut ovelleni lastin nuuskaa. 30 purkkia tilasin ja ihan hyvin näyttäisi homma toimivan tänne Ranskan suuntaankin. Lähetyksen saapuminen tosin kesti tilauksesta 11 päivää, josta postin osuus oli kymmenen päivää.

Röökit lensivät jo eilen laatikkoon ja nyt jälleen harjoitellaan nuuskankäytön saloja. Tuttuun tapaan ensimmäisen purkin aikana ylähuuli tarvitsee vielä hieman totuttelua aineeseen. Kirvely on kohtuullisen helvetinmoinen, mutta ohihan tuo menee ekan purkin jälkeen.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Hohhoh, ei mitään uutta rintamalta muuta kuin että taas käytän pelkästään nuuskaa enkä tupakoi yhtään..

Nenänuuskaa en ole kokeillut enkä haluakkaan kokeilla, tuntuisi jotenkin vastenmieliseltä heittää nenään jotain ylimääräistä.

Alkaa nuuskavarastot taas uhkaavasti loppua mutta onneksi frendi tulee huomena Siljalta ja tuo kuulua mustaakultaa. :)

Wewe
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vellinaama
3 viikkoa tuli täyteen ilman nuuskaa. Ei tästä toivu ei millään.
Vesi valuu suusta kun luen tätä palstaa.
Tsemppiä vaan, kyllä se siitä. Mä tässä juuri lopettelen capuccinoa ja nuuskalatinki on tuossa valmiita. Kohta kuuluu kevyt naps.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Tsemppiä vaan, kyllä se siitä. Mä tässä juuri lopettelen capuccinoa ja nuuskalatinki on tuossa valmiita. Kohta kuuluu kevyt naps.

Tees muuten Mojmir palvelus ja opeta niille patongeille nuuskaamisen salat. Saattaisi saada aika jyrkähkön vastaanoton ;-).

Valitettavasti minullakin rupeaa tuo nuuskavarasto tyhjenemään aika kovaa vauhtia eikä laivallelähtijöitä näytä oikein olevan. Noh, täytynee maista käydä hakemassa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti lintu
Tees muuten Mojmir palvelus ja opeta niille patongeille nuuskaamisen salat. Saattaisi saada aika jyrkähkön vastaanoton ;-)
Täytyy sanoa että täällä tulee pikkaisen katseltua jopa sitä, missä tykkinsä täyttää. Mulla on paha aavistus, että nämä voisivat luulla hommaa joksikin ihan muuksi, kuin mistä lopulta on kyse. En tosin ole ihan varma miten tuolla rannikkoseudulla. Sieltä saattaisi löytyi joku vanha merkkari, jonka ruotsalaiset ja tanskalaiset ovat opettaneet tavoille. Tästä tuppukylästä sellaista ei kyllä löydy.

Jos nuuskat on loppumassa niin eikun nettitilausta. Niin näppärästi se toimi, että Suomessa olevat kaverinikin siirtynevät käyttämään nettiä nuuskan hankintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös