Asiantuntijat taas ottaa kantaa. Hohhoijaa...
Vai että nuuskankäyttäjät tyhmännäköisiä? No silloin kyllä, kun kyseessä on joku amatööri jolla nuuska valuu pitkin hampaita, tai jolla ei ole huuli syöpynyt vielä niin, että huulessa olisi nuuskalle sopiva kolo. Minä voin lyödä koska vaan vetoa, että kukaan ei näe, että onko minulla nuuska huulessa vai ei (nykyään ei kylläkään ole). Onhan syöminenkin sottaisen näköistä jos katselee vauvan ruokailua, mutta kun sen oppii niin ei se enää niin sottaista olekaan. Nuuska kuuluu huuleen! Ja jos tuntuu ettei nuuska millään pysy huulessa, niin sitten kannattaa varmaan siirtyä pussinuuskaan.
Ja vai vielä suusyöpä. Auheuttaako nuuska syöpää? Miksei sitä olla voitu todistaa? Miksikäs purkeista poistettiin se "Orsakar cancer"-tarra?
Ja usein kuulee myös väitteen "Naiset ei tykkää nuuskaajista". Tässä pätee sama sääntö: "Jos pidät sitä nuuskaa hampaissa, niin ei varmaan tykkää koiratkaan". Minun muoria ei ainakaan haittaa tippaakaan jos minulla on nuuska huulessa, koska minä en haise (siis ainakaan nuuskalle tahi tupakalle), nuuska ei näy, eikä hän kuulemma maista mitään outoa vaikka kuinka vetäisimme kielikoukkua.
Nyttemmin olen nuuskan käytön lopettanut ja olen ylpeä siitä. Ai miksikö lopetin? Vaikkei siitä syöpää saisikaan, niin hampaat kärsivät ja rahaa palaa, eikä se nikaattikaan niin kovin hieno tunne ole.