Ongelmia, ongelmia !
Päivitellään netistä tilattavien nuuskien kannalta tilannetta.
Viimeksi kun tänne Ranskaan nuuskaa tilasin, ei ollut mitään ongelmia. Nyt sitten oli ja on. Elikästä, UPS oli tarkoitus kuljettaa minun Northernerilta tilaamani nuuskat minulle, maksun suoritin tilatessani Visalla.
Nyt on käynyt niin, että UPS väittää etteivät he ole löytäneet osoitettani, vaan ovat palauttaneet nuuskat lähettäjälle (Northener). Omituista UPS:n toiminnassa on se, että edelliset nuuskat samalla osoitteella tulivat kyllä hyvin perille, mutta nyt eivät. Itse luulen, että UPS on erehtynyt kadusta, koska Pariisissa on kaksi täysin saman nimistä katua. Nämä erotetaan toisistaan postinumerolla, jonka luulin (kuljetuksen ammatilaisilla UPS) olevan hallussa.
Ilmeisesti ei ollut ja UPS väittää lähettäneensä minulle kirjeen, että ottaisin yhteyttä heihin. Voin 100 % varmuudella vannoa, etten tällaista kirjettä ole saanut. Sinänsä jo ihan päätön ajatus, jos olen ilman nuuskaa ja saan kirjeen, että JO maksamasi nuuskat ovat noudettavista jostakin, miksen niitä noutaisi ?
Eli fakta on, UPS mokasi ja tarjosi nuuskia väärälle puolelle kaupunkia ja lähetti (lue vei, Posti olisi tiennyt) kirjeen sinne väärään paikkaan ja pyysi ottamaan yhteyttä. Kun ei mitään kuulunut, palauttivat nuuskani Ruotsiin ja kehoittivat olemaan yhteydessä lähettäjään.
Olenkin ollut yhteydessä Northerneriin ja oletan huomenna saavani lopullisen vastauksen kuinka toimitaan. Jos Northerner ei suostu puolestani asioimaan UPS:n kanssa, tulen kirjoittamaan heille ja mahdollisimman laajaan jakeluun kirjeen, jossa kerron näistä "onnistuneista" nettikaupoistani.
Kaikki tilausnumerot + UPS pakettien seurantanumerot minulla on tallessa. Katsellaan kuinka tässä käy, mutta pieni varoituksen sana on siis paikallaan. Kun teet normaalisti tilauksen, maksat laskun, niin voi olla ettet ikinä nuuskista kuule kuin vasta sitten kun ovat takaisin lähettäjällä. Ja siinä vaiheessa kukaan ei ole kiinnostunut siitä, tuletko koskaan nuuskia saamaan. Katsellaan kuinka onnistun neuvotteluissa Northernerin kanssa, huomenna selvinnee lisää.
Edit. Joku mahtoi jo olla tämä lukenut. Edit oli pelkkä yhden t-kirjaimen ja " " lisäys.