Tämä Radio Cityn mainos vuodelta 89 on jäänyt mieleen. Radio Cityn klassikkomainos - YouTube
Eikö täällä ole oikeasti mainittu Dos Equis - The most interesting man in the world mainosta? Tässäpä ne kaikki samassa: Dos Equis - The Most Interesting Man In The World - YouTube
"He can speak French. In Russian. He is the most interesting man in the world."
Samaa mieltä. Hienosti tunnistettu keskivertosuomalaisen mielikuva ympäristönsuojelusta ja onnistuttu kääntämään se mainoksen avulla oman tuotteen eduksi.GASUMIN uusi biokaasumainos TV:ssä on loistava. Saattaa joku ns. ympäristöaktivisti hieman tuntea itsensä nolatuksi.
GASUMIN uusi biokaasumainos TV:ssä on loistava. Saattaa joku ns. ympäristöaktivisti hieman tuntea itsensä nolatuksi.
Nuo Lidlin mainokset ovat kyllä helvetin hyviä. Varsinkin kun itse olin ketjun rantauduttua Suomeen tismalleen samanlainen, kuin tämä perheenisä. Mutta nykyään olen Lidlin kantis, kun ovat muuttaneet konseptiaan täkäläisempään suuntaan.
Tämä on kyllä hyvä.Kilpailevan urheiluvarustajan tuotos ei kyllä jää paljoa jälkeen, vaikka tyyli on aika erilainen - Nike: Take it to the next level.
Lidlin mainokset toimii mainiosti ja juuri näin ensimmäisen kerran mainoksen, jossa oli Seppo "Saksa on paska maa" Räty. Huikeaa!