Paras mainos?

  • 75 366
  • 229

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Menikö tämä nyt varmasti oikeaan ketjuun?
Olen hyvin tietoinen, etteivät kaikki näistä mainoksista ole pitäneet, mutta minuun on uponnut. Leppoisa tunnelma, tietynlainen perheidylli ja hyvää ruokaa. Juuri näitä asioita omaan elämäänkin haluan. Lisäksi Mäkelä on näyttelijänä enemmän tai vähemmän suvereeni.

Tiedä sitten muuten, onko mainostoimisto saanut näihin mainoksiin inspiraatiota Ylen vuosina 2008-2010 näytetystä Ihmisten puolue-sarjasta. Kyseisessä satiirisessa komediassahan Taneli Mäkelän esittämä Tapani "Tapsa" Riihimäki istui S-Marketin mainosten tyyliin pöydän päässä. Onko jopa niin, että tämä mainoksissa esiintyvä hahmo on Riihimäen Tapsa?
 
Olen hyvin tietoinen, etteivät kaikki näistä mainoksista ole pitäneet, mutta minuun on uponnut. Leppoisa tunnelma, tietynlainen perheidylli ja hyvää ruokaa. Juuri näitä asioita omaan elämäänkin haluan. Lisäksi Mäkelä on näyttelijänä enemmän tai vähemmän suvereeni.

Tiedä sitten muuten, onko mainostoimisto saanut näihin mainoksiin inspiraatiota Ylen vuosina 2008-2010 näytetystä Ihmisten puolue-sarjasta. Kyseisessä satiirisessa komediassahan Taneli Mäkelän esittämä Tapani "Tapsa" Riihimäki istui S-Marketin mainosten tyyliin pöydän päässä. Onko jopa niin, että tämä mainoksissa esiintyvä hahmo on Riihimäen Tapsa?
No joo, yhden joulun ajan noita olisi jaksanut ja olisi vielä tuntunut tuoreelta, mutta nyt useamman vuoden jälkeen voisivat keksiä jo jotain uutta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mitä kummaa! Tönitäänkö täällä maailman parasta ja sympaattisinta näyttelijää, Taneli Mäkelää? Olen pöyristynyt. Pentti Matikaisen tönimisen vielä jotenkin sulattaa, mutta että Taneli Mäkelän...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen hyvin tietoinen, etteivät kaikki näistä mainoksista ole pitäneet, mutta minuun on uponnut. Leppoisa tunnelma, tietynlainen perheidylli ja hyvää ruokaa. Juuri näitä asioita omaan elämäänkin haluan. Lisäksi Mäkelä on näyttelijänä enemmän tai vähemmän suvereeni.

Tiedä sitten muuten, onko mainostoimisto saanut näihin mainoksiin inspiraatiota Ylen vuosina 2008-2010 näytetystä Ihmisten puolue-sarjasta. Kyseisessä satiirisessa komediassahan Taneli Mäkelän esittämä Tapani "Tapsa" Riihimäki istui S-Marketin mainosten tyyliin pöydän päässä. Onko jopa niin, että tämä mainoksissa esiintyvä hahmo on Riihimäen Tapsa?
Mulle taas tulee mieleen Sunnuntailounaan Tauno.

Pieni vinoilemisen tunne. Miltäs se teidän kesä maistuu, rääpäleet?
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No joo, yhden joulun ajan noita olisi jaksanut ja olisi vielä tuntunut tuoreelta, mutta nyt useamman vuoden jälkeen voisivat keksiä jo jotain uutta.
Ainakin uusimmassa mainoksessa konseptiahan on laajennettu ja pöydän sijaan Mäkelä seisoo kuvan reunassa rikotun ikkunan vieressä. Hieno mainos sekin ja kuvastaa hyvin pitkälti elämää mitä itsekin tavoittelen. Perhe, ystäviä, hyvää ruokaa. Asiat ovat hyvin.

Miltäs se teidän lauantai maistuu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös