Nokitan PC-menninkäisten hyperventiloinnilla kun ne järkyttyy.Köyhien ininä on musiikkia korville.
Kun herää kesäaamuna yksin mökiltä, kömpii ylös sängystä ja raahautuu mökin nurkalle laskemaan aamuvedet. Siinä kun nojaa toisella kädellä puuhun ja samalla lorottaa kanervikkoon, on tuo virtsan lorina yhdistettynä linnunlauluun ja metsän huminaan rauhoittava ääni.
Nämä kaksi yhdistettynä. Tai no. Puukiukaassa paukkuvat puut yhdistettynä saunavihdan kahinaan kun sillä läiskitään toista ihmistä selkään niin perusteellisesti.- Puukiukaan ääni kun köllöttelee rantasaunan lauteilla nauttien lämpöisestä hämärästä muutoin hiljaisesta interiööristä.
- Laineen liplatus rantakiviin kauniina kesäpäivänä omassa rannassa.
- Kuikanhuuto tyynellä järvenselällä illan jo hämärtyessä.
No, näitähän on liittyen eri tilanteisiin...
- Ihmis- tai eläinvauvan ääntely nukkuessaan on jotenkin niin hellyyttävää ja samalla rauhoittavaa - kaikki hyvin...
- Puukiukaan ääni kun köllöttelee rantasaunan lauteilla nauttien lämpöisestä hämärästä muutoin hiljaisesta interiööristä.
- Laineen liplatus rantakiviin kauniina kesäpäivänä omassa rannassa.
- Kuikanhuuto tyynellä järvenselällä illan jo hämärtyessä.
Sitten tietysti....
- Nelisylinterinen raaka ulvonta, kun päästää lähes pari sataa hevosvoimaa irti kiihdyttäessään pyörää kurvista ulos moottoriradalla.
- Lasten suusta "isi", "iskä" jne.
Enpä ole moista päässyt kuulemaan, mutta vaimon raakaa ulvontaa kylläkin, kun olin onnistunut tekemään jotain hänen mielestään luvatonta - tämä siis edellisessä elämässäni. Nykyisessä parisuhteessani hiljaisuus on enemmänkin merkki minun ajoittaisesta (tahattomastakin) tahdittomuudestani.Luin tuon viimeisen ensin, että "neitsyiden raaka ulvonta".
Oletko kuullut vai haaveiletko?Naisen orgasmin ääni, mikäli aiheutan sen itse.
Naisen orgasmin ääni, mikäli aiheutan sen itse.
"Lopeta" ei muuten ole orgasmin ääni.Naisen orgasmin ääni, mikäli aiheutan sen itse.
Rakastuneen, kiimaisen ja tyydytetyn naisen ääni - kunhan tuon olen tehnyt minä
Josef Fritzl on varmaan samaa mieltä kanssasi. Minä en ole, saatanan pedofiili.
Lappeenrannassa pitää vissiin tyytyä alaikäisiin. Kouvolassa on kyllä ihan täysi-ikäistäkin tarjolla.
Mutta pitää siis olla omatekemäsi että sulle kelpaa? Okei, et oo pedofiili, pelkästään sukurutsari. Eli ihan normaali kouvolalainen. Saat anteeksi!
Tähän on kyllä nykyisin kuulemma lääkkeet. Mulla tulee kakka joka aamu tasan kuudelta. Ikävä kyllä herään vasta seitsemältä.Ranteenvahvuisen ulostejöötin mennessään päästämä ”pakoääni”, kun paskan panttaamista on jatkunut viidettä päivää.
kait tästä tulee sellainen lähes orgasminen fyysinen kokemus mut ääneltä lähestyy varmaan jotain ihan perus ummetuksen laukeamista.Ranteenvahvuisen ulostejöötin mennessään päästämä ”pakoääni”, kun paskan panttaamista on jatkunut viidettä päivää.