Pantselle kenkää, kiitos!

  • 184 936
  • 1 092

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
..
Mitä nyt menee sitten pelaajiin, niin kyllä allekirjoittanut on myös kerinnyt kehaisemaan pelaajia (Koivistoa, Haarasta varsinkin), vaatimaan Vuodille lisää peliaikaa, puolustamaan Liedeksen paikkaa ykkösketjussa. Kehaisemaan tuota työmoraalia ja parantunutta puolustuspeliä. Jne.

Juu en epäile ollenkaan, ja tästä peukkuja. Joskus eineslihapullatkin suorittavat.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Kuulin tässä meirän Pantterin toiminnasta Saipa-hpk pelissä. Jatkoajan lopulla kerho otti aikalisän, mistä meiän valmentaja ei ollut tietoinen. Riksa otti aikalisän ja fläpin käteen, kun meiän valmentajat olivat montut auki, että mitä nyt tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Senkö takia Riksa ei seuraavaa peliä pelannutkaan, Arvonen kosti ja heitti katsomoon. Kato, on mulla munat !
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kuulin tässä meirän Pantterin toiminnasta Saipa-hpk pelissä. Jatkoajan lopulla kerho otti aikalisän, mistä meiän valmentaja ei ollut tietoinen. Riksa otti aikalisän ja fläpin käteen, kun meiän valmentajat olivat montut auki, että mitä nyt tapahtuu.

Muistan kylla, etta Riksa otti flappitaulun kateen kun purkka penat patsasteli taustalla. Voi ihan hyvinkin olla totta etta Riksa on ottanut homman haltuun. Riksa tuli kuitenkin mentaliteetilla "seuran tulevaisuuden vuoksi" niin ei kai kunnon kasvatti voi tommosta piiperrysta vieresta katsoa. Itse olen kylla niin kypsa, etta en ikavoisi edes Lehtosen Kartsaakaan jos sattuisi lahtemaan. Joka puolelta tulee koko ajan uusia kovia maalivahteja jotka on ollut jonkun nonnonnoon valmennuksessa ja Leke jauhaa purkkaa Myllyniemen ja Jarvisen kanssa.
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Kuulin tässä meirän Pantterin toiminnasta Saipa-hpk pelissä. Jatkoajan lopulla kerho otti aikalisän, mistä meiän valmentaja ei ollut tietoinen. Riksa otti aikalisän ja fläpin käteen, kun meiän valmentajat olivat montut auki, että mitä nyt tapahtuu.
Eikös muuan Viitaluoma tehnyt vastaavan tempun muutama vuosi takaperin Kairan valmentaessa vielä? Hartwallilla Jokerit johti 2-0, Kerho aikalisä ja Vili fläppitaulu käteen ja kuvioita väsään. Kaira katteli taustalla ja hetken päästä oli taululla 2-1.
Ei montaakaan päivää js Kairaa ei enään penkin takana nähty. Harmi että tällä kertaa ei historia itseään toistanut
 

Transsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän päivän lehdistötilaisuudessa Pantse oli kommenttien perusteella melko tyytyväinen esitykseen. 5-1 tuli takkiin himassa mut hei, saatiin hyviä maalipaikkoja. Vaikka itse olen kyllä lyönyt aikalailla hanskat tiskiin tämän kauden osalta, kuten johtokin on tehnyt, vituttaa minua edelleen nuo Arvosen kommentit lehdistötilaisuuksisssa. Saatana minä olen sitä mieltä että jos joukkue on kriisissä, ei osata, ei haluta tai muuten vain asiat on päin persettä niin tulisi se edes jumalauta myöntää.

Miksi se niin kovasti yrittää olla paisuttelematta joukkueen tilaa lehdistötilaisuuksissa jos kerran seuran johdolla on täysi luottamus ja potku-uhkaa ei ole? Muuan Ari-Pekka Selin pyysi anteeksi joukkueen esitystä kun TPS otti 7-2 selkään Tapparalta. Ainiin joo, kyllähän sen ymmärtää Pasi pyytele anteeksi koska näillä esityksillä joutuisi sen tekemään joka helvetin pelin jälkeen.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän päivän lehdistötilaisuudessa Pantse oli kommenttien perusteella melko tyytyväinen esitykseen. 5-1 tuli takkiin himassa mut hei, saatiin hyviä maalipaikkoja.

No, ne pari hukattua paikkaa olikin hyvä syy lopettaa pelaaminen täysin, vetää housut kinttuun, pyllistää ja antaa vastustelijan vedellä kaks erää kuivana kakkoseen. On se Pantse aika äijä. Tuolla taisteluilmeellä, tuolla pelillä ei ole mitään asiaa kympin sakkiin.

Vittu, minkä läjän paskaa se Pennanen on saamassa käsiinsä.
 

Partenopei

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, SaPKo, Napoli, Italia.
Syvissä vesissä. Eihän tässä voi olla muuta mahdollisuutta kun heivata mies vituille tuolta. Sääli sinänsä, sillä olisin toivonut että homma natsaisi, kun on kerhossa pitkään vaikuttanut.
 

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kolme viimeisintä ottelua maalierolla 2-14, ja Pantse vaan jatkaa! Onneksi seuraavaksi tulee Kärpät ja Tappara,eli helppoja pisteitä kaikille!Kiitos Pantse ja osaava organisaatio!Toivottavasti osakkeet menee kaupaksi ja kassa on kunnossa!
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Vai odotti pantse palkintoa tuolla esityksellä. Tepsi oli surkea.....sattui virheitä eikä ajatus muutenkaan ollut kunnossa. Mutta kerho vielä paskempi ja sitten meidän pantteri odottaa vielä pisteitä...voi perkele mikä pelle!
 

Gerbiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäisikö kerätä joukkueelle kolehti, että saataisiin loppukaudeksi valmentaja jolla olisi edes jonkinlainen pelikirja? Henkilökohtaisesti olisi valmis uhraamaan parikymppiä hyvään tarkoitukseen...
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Pantse on fiksu kun vetää Kerholta rahat pois ja lähtee muualle koutsaan ens kaudeksi. Korpela ja kumppanit luottaa pantseen kuin vuoree.

Ei muuta kuin osakkeita ostaan!
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Vaikka Miettinen ja Hahl pelaajavalmentajiksi. Pantse kykyjänsä vastaavaan työhön organisaatiossa, eli vaikka myymään poppareita.
Ei se yhtään huonommin menis tuolla vaihdolla.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Vaikka Miettinen ja Hahl pelaajavalmentajiksi. Pantse kykyjänsä vastaavaan työhön organisaatiossa, eli vaikka myymään poppareita.
Ei se yhtään huonommin menis tuolla vaihdolla.

Vaihdoksen myötä, katsojakeskiarvo nousisi ja se näkyisi myös popparipisteellä; tuote ei vastaisi kuvausta, vaihtorahat olisi loppu ja palvelu ylipäätään niin hidasta, ettei poppareita ehtisi ostamaan ennen erätauon päättymistä. Siinä Pantse purkkaa mässyttäen miettisi, että vielä jossain kotipelissä, tämä kova työnteko saisi ansaitsemansa palkinnon.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo ei tule sitten Arvonen saamaan potkuja eikä Jalostakaan sitten nähdä penkin takana vaikka vahva huhu korviini aiemmin kantautui. Kyllähän kaiken järjen mukaan Arvonen olisi viimeistään viime viikon tauolla erotettu mikäli halukkuutta tähän olisi ollut.

Näin muuten tänään peliin mennessäni Lintumäen kävelevän halliin ja seurassaan oli kovasti Jalosta muistuttava henkilö. Miesten määrätietoisesta kävelytyylistä ja vakavannäköisestä olemuksesta tuli mieleen, että siinäkö ollaan tultu Kerho vetämään ulos suosta, kun ei ne perkele itse saa mitään aikaiseksi.

Eikai toi huhu Arvosesta KooKoon valmentajana nyt oikeasti pidä paikkaansa. Kuinka sekaisin voi organisaatio olla jos Arvonen näillä näytöillä vielä kelpaa Liiga joukkueen valmentajaksi?
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
En tiedä kuinka vahva huhu kyseessä mutta en haluis että mikään jengi osuu tollaseen pommiin.
Ei mitään taitoa valmennukseen eikä johtamiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös