Hyvä ettei Pantteri sanonut tietyllä tavalla, kun sitä tapaa Pantterikaan ei tiedä.Arvonen syyttää jälleen pelaajia. Ei tultu sovitulla tavalla peliin. Ei jumalauta. Kenen tehtävä on saada ne pelaajat pelaamaan sovitulla tavalla? Mikä se sovittu tapa on? Tiedätkö Pasi edes itse? Tietävätkö pelaajat?
Muidenkin joukkueiden fanit ovat jo huomanneet kuinka puutteellinen pelitapa Kerholla on. Kertoo jotain, luulisin.
Sontaa oli taas koko peli, kolmannessa erässä taisi tulla puolivahingossa yksi kokonainen suora hyökkäys jossa oli kaikki kolme hyökkääjää (Mannisen trio) mukana.
Nämä kaksi vuotta on ollut aika painajaismaista olla kerhon veskana, yksikin moka näkyy suoraan sarjapisteissä. Viime vuonna jo ihmettelin Sarosta ja sen hermoja kun ei montaa peliä ollut, missä ois ollut kahden maalin etumatka, saatika puhumatta kolmesta maalista. Olisi voinut edes joskus olla maalivahtikin hiukan levollisin mielin. No lopulta peluutettiin se Saroskin loppuun, kun oli noita maajoukkuekin tehtäviäkin runkosarjan lisäksi. Ei tällaista kiekkoo kukaan jaksa, ei maalivahti, ei puolustajat, ei hyökkääjät, eikä yleisö. Kun pitää taistella, että saadaan edes yksi toivotaan toivotaan veto vieraan maalia kohden kerran viidessä minuutissa.Mä oon ihan loppu tota Pantsen ja Veskun hokia, onneksi sitä on tarjolla vasta ensi perjantaina.