Olen todella tyytyväinen että kerho tarjosi näin täydellisen munattoman lässähdyksen ja koko alkukauden riman alituksen pelillisesti. Se nimittäin lopetti minun rahan kantamiseni jäähallille niinkauan kun Pasi Arvonen on valmentaja. Laitan rahat säästöön ja vien perheeni keväällä lomalle. Vaimokin tykkää kun olen enemmän iltaisin kotona. Aikaa jää myös pari iltaa viikossa enemmän muihin omiin ja lasten harrastuksiin. Tästä kaikesta olen ollut valmis luopumaan ja kantamaan rahani ja käyttämään aikani rakastamani seuran peleissä. Mutta kun tuota nyt on katsottu jo liian kauan niin on käynyt niin että kiinnostus on lopahtanut täysin, ei voisi kiekko enää yhtään vähempää kiinnostaa. Peli tänäänkin on vain niin järkyttävän heikkotasoista ettei siitä saa enää minkäänlaista elämystä ja huomasin ettei mulla enää ole tunnetta katsomossa, ei enää edes vituta. En enää välitä miten kerholle käy ja tänään kun Myllyniemi imuroi ekan, tiesin jo että tämä peli oli siinä. Luovutin ja suljin Rinkelinmäen oven takanani ensimmäisen erän jälkeen. Paljon pitää tapahtua että tulen takaisin, surullista koska tämä matka on alkanut jo divariaikoina. Olin pitkästä aikaa innostunut kun kausi alkoi ja paljon positiivista tapahtui loppukesästä seuran ympärillä. Mutta kun se kaikista tärkein, peli alkoi, koko hypetys lässähti saman tien.Mikään ei lopulta ollut muuttunut, eikä muutu, ennenkuin vetojuhta vaihtuu. Tämä olkoon minun yhden miehen kannanottoni, ja en siitä kaipaa yhtäkään moralisoijaa avautumaan. Olen ehtinyt kerholle kantamaan rahaa elämäni aikana yhden henkilöauton verran, ja kun se raja tulee vastaan tässä hektisessä elämässä, tällä hetkellä kerho tekee valinnan rahojeni ja vapaa-aikani käyttämisestä erittäin helpoksi.