Itse jäin, koska olen nähnyt oikean Panteran ja halusin säilyttää sen muiston tästä bändistä, mutta myönnän, että hyvältähän tuo toki kuulostaa.Voimia niille ketkä jäivät kotiin, kun ”tämä ei ole oikea Pantera”.
Itse jäin, koska olen nähnyt oikean Panteran ja halusin säilyttää sen muiston tästä bändistä, mutta myönnän, että hyvältähän tuo toki kuulostaa.Voimia niille ketkä jäivät kotiin, kun ”tämä ei ole oikea Pantera”.
Minäkin meinasin jäädä kotiin, koska tuota "ei ole oikea Pantera" taottiin päähän niin paljon ennen keikkaa. Ajattelin hetken, että mitäpä sitä nyt enää tutustumaan, kun meni jo.Voimia niille ketkä jäivät kotiin, kun ”tämä ei ole oikea Pantera”.
Huhut tuomassa myös Suomeen tammikuussa.
Tuolla näkyykin kaikki hinnat. Kiitti! Huomenna sitten permantoa /alakatsomoa ostelemaan. Oletettavasti peruslava kyseessä niin permantoa varten saadakseen kelvolliset paikat pitää olla konserttipäivänä ajoissa liikenteessä?Alkuviikosta tuli tosiaan ennakkoliput myyntiin, koodi tuli ainakin sähköpostiin, jos oli liittynyt sähköpostilistalle. Tämä siis Panteran omien sivujen kautta tilattuna. Enää ei näytä olevan toiminnassa tämä ennakkomyyntisivu, ellei jotain muuta kautta ole erillistä ennakkomyyntiä.
VIP-lippujen hintoja en ennakkomyynnissä tarkastanut, mutta täältä näyttäisi löytyvän tarkempien sisältökuvausten kera: Pantera | All Things Live
Tai polttamaan jatsitupakkaa?Pääsekö Meet & Greet -lipulla juomaan valkoviiniä bäkkärille Anselmon kanssa?
Itse olin 10 aikaan kytiksellä mutta myynti alkoikin vasta 11 jolloin ei enäö ollut mahkuja ostaa lippuja. Pitää nyt syksyn mittaan metsästää pari permantolippua sitten riistohintaan.Hups - unohtui kokonaan lipunmyynti. Täytyy katsella jälkimarkkinoita lähempänä keikkaa. Damn.