Palstan "näkymättömät hahmot"

  • 15 622
  • 81

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Niin olit. Veikkaan, että sinä saat ketjujen avaamisoikeudet takaisin ennemmin kuin tuo ketju avataan. Ja jos näin käy, niin tiedät minkälaisen ketjun avaat ensimmäiseksi.
Ja se olisikin sitten palstahistorian lyhyin ketjujenavausoikeus joka tuli ja meni saman tien.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sanna Marin.

Kukaan muu tuskin on aiheuttanut yhtä pahaa kahtiajakoa Jatkoajan palstalla kuin hän. Vähissä ovat ketjut, joissa Marinia ei mainita, nytkin taitaa modeketjussa Sanna olla esillä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myös äärivasemmistolaisia ja äärioikeistolaisia henkilöitä on palstalla ilmeisesti hyvin paljon, vaikka kovin harva itse tällaiseksi ilmoittautuukaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja se olisikin sitten palstahistorian lyhyin ketjujenavausoikeus joka tuli ja meni saman tien.


Minulla on tässä jo ennätys. Minulla oli väliaikainen ketjujenavauskielto, sitten sain taas avata ketjuja, mutta sitten menetin ketjujenavausoikeuteni lopullisesti! Katkeraa.

Katkerat moderaattorit. Siinäpä näkymättömät hahmot! Niin!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Juhani Tammisen suosikkijuoma, Kukko, on noussut maineeseen herran nimikkoketju(i)ssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös