Palstan "näkymättömät hahmot"

  • 15 622
  • 81

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pyhäinhäväistys puhua schollista ja Klosesta samassa lauseessa. Ensimmäinen oli aito. #onvainyksi
 
@Kirjoittelija n vankilassa ollut isäpuoli ja köyhyydessä elävä äiti.

Näistä ei kumpikaan osaa käyttää internettiä, minkä vuoksi äiti pistää usein seteleitä ja laskun kirjekuoreen ja antaa laskun mulle maksettavaksi, Ylinoppeussakkojakin olen joskus maksellut heidän puolestaan. Laskujen maksaminen pankkien tuulikaapeissa on ilmeisesti tehty nykyään niin vaikeaksi, että se ei kaiklta ikäihmisiltä onnistu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pyhäinhäväistys puhua schollista ja Klosesta samassa lauseessa. Ensimmäinen oli aito. #onvainyksi
No samaa olen miettinyt, että mitä ihmettä. Jopa jotkut palstakonkarit olettavat klose16 olevan scholl. Ovat kyllä täysin kujalla. Siis scholl esim. halusi boikotoida aasialaisia tuotteita ja Aasiaa ylipäänsä, monellakin tavalla. Ja muutenkin tekstityyli on erilainen jo ihan noin teknisestikin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No samaa olen miettinyt, että mitä ihmettä. Jopa jotkut palstakonkarit olettavat klose16 olevan scholl. Ovat kyllä täysin kujalla. Siis scholl esim. halusi boikotoida aasialaisia tuotteita ja Aasiaa ylipäänsä, monellakin tavalla. Ja muutenkin tekstityyli on erilainen jo ihan noin teknisestikin.

Olisiko scholl muka maksanut jonkun aasialaisen muijan elämisen ja suunnittelisi hänen tuomista tänne? No ei todellakaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Siis scholl esim. halusi boikotoida aasialaisia tuotteita ja Aasiaa ylipäänsä, monellakin tavalla. Ja muutenkin tekstityyli on erilainen jo ihan noin teknisestikin.
Jos ajatellaan trollin toimintaperiaatteita, niin tuossahan on se otollisin tarttumapinta - aiemmin vannoutunut poikamies ja Aasia-inho, nyt onnellisesti naimisissa aasialaisen kanssa. Ilmaisutyyli kirjoituksissa on kyllä hivenen erilainen teknisesti, mutta samaa sävyä niissä on. Voi olla toki sattumaakin. Mun omat scholl-vihjaukseni ovat pikemminkin tuosta ehdottomasta asenteesta johtuvia heittoja, enkä varsinaisesti eksplikoi, että Klose on schollin inkarnaatio. Hauskahan palstameemillä on leikkiä, näin kasuaalisti pelkät bokserit jalassa tässä pöydän äärellä, vaikka vähän homoahan sekin on.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Heh, ajattelin tästä asiasta kirjoittaa, että en uskalla tänä vuonna enää omaa ehdokastani kisaan laitella;) Juttu meni muuten niin, että yksi nimimerkki aikanaan selvitti, onko Anna Küll nimistä naista Virossa, ja kyllähän sellainen löytyi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että hylkäykseni oli perusteeton, minusta olisi ilman muuta ollut lisa-ajan myöntäminen ollut ehdoton edellytys ennen lopullista valintaa, niin nopeasti ei tuollaista kuvaa saanut mitä äänestysaika edellytti, mitä tulee Sirjen nyky kuntoon, on hän edelleenkin upeassa kunnossa, rintoja on hieman "terästetty", Sirjen takapuoli on edelleenkin huippuluokkaa, analisoisin taka pilluksi, jos näin saan hieman valaista nykytilaa. Tämä siis vastaukseksi Mr Foxin viestiin.

1. Ps.
Epäilen moderoinnin salaliittoa voittajan valitsemisen tiimoilta !
2. Ps, sain kyllä kuvan, olen sitä käytellyt omiin tarkoituksiini ..kuva on hieman kostunut, ja ryppyinen, näin ollen en sitä voi laitella esille..
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Sportin kannattaja jolla ei ole ennen kauden alkua paniikinomaista tarvetta vakuutella KooKoon olevan Sportia paskempi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Perussuomalaiset. Näkyvimmät puolestapuhujat ainakaan eivät julkisesti persuiksi tunnistaudu.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Perussuomalaiset. Näkyvimmät puolestapuhujat ainakaan eivät julkisesti persuiksi tunnistaudu.
Tästä tulee mieleen vasemmistoliittolaiset ja demarit. Jos näiden kaikkien julki-kannattajien kesken pidettäisiin vaalit, niin voisi tulla tasapeli äänin 1-1-1
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nimimerkin Joppe K viinitynnyrit ja prevelit.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tapulin pormestari, Mad Dog ja muut Jere Karalahden ystävät nauttivat herran nimikkoketjussa melkoista mainetta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onkohan joku saanut jo "The listan"?
Jos se on yhtä salainen kuin Tiitisen lista. Siinä on sitten aikanaan jälkipolvilla ihmettelemistä ja tutkimista, kunhan se aikanaan julkaistaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jos se on yhtä salainen kuin Tiitisen lista. Siinä on sitten aikanaan jälkipolvilla ihmettelemistä ja tutkimista, kunhan se aikanaan julkaistaan.
Onhan tässä aikaa odottaa sinne 2070-luvulle. Ehkä pitäis yrittää urkkia "tutkijana" pääsyä listan ääreen aikasemmin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Luulen, että "The lista" kiertää hiljaisina yksityisviesteinä jatkoajan pahimpien runkkareiden keskuudessa ja se paljastetaan kun materiaali on ns. puhkirunkattu.

Meneeköhän tämäkin ketju nyt lukkoon?

Höh. En ole saanut :(
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Höh. En ole saanut :(


Tuon ketjun alusta kun klikkaa kolmea pistettä ja valitsee "ketjuun kirjoittaneet", niin jakelulista paljastunee?
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe

Tuon ketjun alusta kun klikkaa kolmea pistettä ja valitsee "ketjuun kirjoittaneet", niin jakelulista paljastunee?
Ei ollut jakelulistan ykkösnimi yllätys. Ja vielä selvällä erolla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Tuon ketjun alusta kun klikkaa kolmea pistettä ja valitsee "ketjuun kirjoittaneet", niin jakelulista paljastunee?
Pöh. Ilmankos ei täällä ole listaa näkynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös