Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2023–2024

  • 32 538
  • 409

Zohan

Jäsen
Luottovedonlyöntikumppanini @Lico ilmoitti lähes vuosikymmenen veikkailun jälkeen, ettei hänellä ole enää intoa tulokasvedonlyöntiin. Haussa on siis uusi tanssipartneri vedonlyöntiä varten. Tarjoan tätä samoilla ehdoilla kuin Licolle.

Varataan 15 tulokasta, 10 hyökkääjää ja 5 puolustajaa.
Voittajana se, jolla eniten pisteitä.
Varaussysteeminä 1-1-1-1, minun vuoroni aloittaa tänä vuonna.
Panos 50e.

Mä voisin ottaa tämän haasteen vastaan.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Hei, tässä oli @Lico ja @H.J.Simpson mulla vetokavereina. Oletteko vielä lähdössä mukaan vetoon? Voisin tuohon toiseenkin laittaa sellaisen lisäyksen, että aloittaja valitsee ensin joukkueen ja toisena oleva saa kaksi seuravaa. Sen jälkeen vuorotellen vuorot.

Kuitatkaa oletteko mukana ja haluatteko ottaa omassa vedossanne ekan valinnan vai toisen ja kolmannen. Voidaan tehdä sitten yksityisviestein nuo valinnat. Riittää, että saadaan kauden alkuun mennessä valmiiksi. Itse en ole näitä miettinyt yhtään. :D
Joo edelleen mukana, voin ottaa molemmatkin, jos Lico ei ole mukana.
 

HIFK89

Jäsen
Laitan tänne alustavaa kyselyä uudesta vedosta, että onko kiinnostusta. Tykkää tästä viestistä, jos kiinnostaa ja olisit todennäköisesti osallistumassa (tykkäys ei siis sitova vielä).

Eli ideana olisi tehdä listat joukkueiden runkosarjasijoituksista niin, että Läntinen ja Itäinen konferenssi erikseen ja molemmista konferensseista siis jokaiselta osallistujalta16 joukkueen lista arvioiduista runkosarjasijoituksista.

Pistelasku menisi niin, että jokaisen joukkueen osalta saat tietyn pistemäärän. Jos olet veikannut esim. Carolinaa Idän ykköseksi ja sijoitus on lopulta 1. saat Carolinan osalta 0p. Jos on toinen saat 1p, kolmas 2p jne. Eli monta "askelmaa" väärin niin monta pistettä saat, eli max pistemäärä 15p yhden joukkueen osalta (veikkaat 1. ja on 16. tai päinvastoin). Sillä ei ole väliä veikkaatko kumpaan suuntaan väärin eli, jos veikkaat Carolinaa kahdeksanneksi ja on kuudes niin saat 2p, jos taas on kymmenes niin myös sama 2p. Tämä lasku tehdään jokaisen 32 joukkueen osalta ja luonnollisesti vähiten yhteispisteitä kerännyt voittaa. Tasa tilanteessa voittajien kesken potti jakoon.

Panos voisi olla 20e ja max. 20 osallistujaa (maksu voittajalle runkosarjan päätteeksi, ei kerätä rahoja). Listat palautettaisiin yksityisviestinä minulle ja Deadline olisi muutama päivä (tarkka aika ketjuun, jos toteutuu) ennen runkosarjan alkua. Deadlinen jälkeen voisi julkaista (tai minä julkaisen) oman listan ketjussa eli tällä estetään kikkailu toisten listoihin verraten. Itse antaisin listan jollekkin osallistujalle ennen kuin vastaanotan muiden listoja. Teen tälle oman ketjun peliluolan puolelle jos toteutetaan, mutta tässä siis alustavaa kyselyä siitä kannattaako tehdä eli onko kiinnostusta.
 

Seiskakerros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Voisin pari vetoa asettaa tähän, joita olisi kiva seurata NHL-kauden mukana, jos joku lähtee mukaan.

McDavid pistepörssiveto: minä väitän, että McDavid voittaa pistepörssin. Sinä väität, että joku muu voittaa. Panos 20-100€

Edmonton Oilersin pisteet runkosarjassa: minä väitän, että Oilers saa vähintään 108 pistettä. Sinä väität, että saa enintään 107. Pisteprosentin mukaan, mikäli kausi jostain syystä jää alle 82 ottelun mittaiseksi. Panos 20-100€
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kahden joukkueen Hockey-GM veto

Laitetaanpas tämäkin jo perinteiseksi muodostunut taas alulle.

Säännöt lyhesti:

- Luodaan osallistujien kesken kimppa
- Superpeli eli 16 vaihtoa per jakso
- Kesto: runkosarja eli viisi ensimmäistä jaksoa, voittaja on siis joukkue joka johtaa yhteispisteissä runkosarjan päättyessä.
- Vain kahdesta joukkueesta pelaajia koko ajan.
- Ensimmäisen joukkueen pelaaja valitsee itse.
- Toinen joukkue valitaan pelaajalle siten, että muut kilpailijat valitsevat toisilleen joukkueen käänteisessä järjestyksessä ensimmäisen joukkueen valintaan nähden
- Valintajärjestys arvotaan
- Jos valitset joukkueesi lännestä saat joukkueen idästä ja päinvastoin.
- Molemmista joukkueista tulee olla valittuna koko ajan minimissään 1 pelaaja
- Max. 16 osallistujaa, minimissään 10
- Panos 50e per pelaaja. (Kerätään tänäkin vuonna etukäteen) Voitonjako täydellä osallistujamäärällä esim. 500/200/100
- Toissavuotista koronapykälää ei enää oteta, eikä myöskään viimevuotista ydinsotapykälää. Kuitenkin jos kausi keskeytyy ennen 3. jakson loppua niin veto mitätöityy.

Aikataulu:

- Ilmoittautuminen 5.10 klo 23:59 mennessä, toivotavasti saadaan täydet 16 joukkuetta jo ennen tuota
- Valintajärjestyksen arvonta alustavasti pe 6.10 aamulla
- Joukkueiden valinta pe 6.10 klo 12. alkaen, toivottavasti mahdollisimman sujuvasti

Peliluolan ketju vedolle: Hockey GM-veto (Jatkoaika), jossa vedetään drafti ja muut vetoon liittyvät keskustelut/kysymykset.

Tägätään tähän vielä viime vuonna mukana olleet eli @Filari @Noppa10 @Linjatuomari @Pospisil @mountainsnake @Kari Runk @L.Stanley @Lösönen @Knatterton @Uniquewn @Pakastin @Filatovi @Lico @susikoiraroi

Ilmoittautuneet:

Esoppi
Lösönen
mountainsnake
Uniquewn
L.Stanley
susikoiraroi
Navy
Noppa10
Kari Runk
HIFK89
Haastattelija
H.J.Simpson
Trautman
Filari
Hummeri
 
Viimeksi muokattu:

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kahden joukkueen Hockey-GM veto

Laitetaanpas tämäkin jo perinteiseksi muodostunut taas alulle.

Säännöt lyhesti:

- Luodaan osallistujien kesken kimppa
- Superpeli eli 16 vaihtoa per jakso
- Kesto: runkosarja eli viisi ensimmäistä jaksoa, voittaja on siis joukkue joka johtaa yhteispisteissä runkosarjan päättyessä.
- Vain kahdesta joukkueesta pelaajia koko ajan.
- Ensimmäisen joukkueen pelaaja valitsee itse.
- Toinen joukkue valitaan pelaajalle siten, että muut kilpailijat valitsevat toisilleen joukkueen käänteisessä järjestyksessä ensimmäisen joukkueen valintaan nähden
- Valintajärjestys arvotaan
- Jos valitset joukkueesi lännestä saat joukkueen idästä ja päinvastoin.
- Molemmista joukkueista tulee olla valittuna koko ajan minimissään 1 pelaaja
- Max. 16 osallistujaa, minimissään 10
- Panos 50e per pelaaja. (Kerätään tänäkin vuonna etukäteen) Voitonjako täydellä osallistujamäärällä esim. 500/200/100
- Toissavuotista koronapykälää ei enää oteta, eikä myöskään viimevuotista ydinsotapykälää. Kuitenkin jos kausi keskeytyy ennen 3. jakson loppua niin veto mitätöityy.

Aikataulu:

- Ilmoittautuminen 5.10 klo 23:59 mennessä, toivotavasti saadaan täydet 16 joukkuetta jo ennen tuota
- Valintajärjestyksen arvonta alustavasti pe 6.10 aamulla
- Joukkueiden valinta pe 6.10 klo 12. alkaen, toivottavasti mahdollisimman sujuvasti

Peliluolan ketju vedolle: Hockey GM-veto (Jatkoaika), jossa vedetään drafti ja muut vetoon liittyvät keskustelut/kysymykset.

Tägätään tähän vielä viime vuonna mukana olleet eli @Filari @Noppa10 @Linjatuomari @Pospisil @mountainsnake @Kari Runk @L.Stanley @Lösönen @Knatterton @Uniquewn @Pakastin @Filatovi @Lico @susikoiraroi

Ilmoittautuneet:

@Esoppi

Mukana!
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
2. joukkueen HockeyGM vedossa tällä hetkellä 11/16 osallistujaa eli vielä kun viisi saadaan niin päästäisiin vetämään taas kaikilla joukkueilla.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Peliluolan puolella olevaan NHL-pörssivetoon kaivataan lisää osallistujia. Viime kaudella oli 19, nyt taitaa olla 11 ilmoittautunutta.

Käypä tutustumassa varsin mielenkiintoiseen formaattiin:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös