HÖ! Mutta hyvä. Mites @LostHorizon ja @viikst ?
Väitän että Patrik Laine tekee ensi kaudella enemmän maaleja kun Jesse Puljujärvi pisteitä NHL:ssä. Panos 40e
Veto raukeaa jos jompikumpi pelaa alle 20 peliä. Tasa tilanteessa + - tilasto ratkaisee. Jos sekin tasan niin veto mitätöityy
HÖ! Mutta hyvä. Mites @LostHorizon ja @viikst ?
Asia kunnossa!Otetaan tämä kiinni 40 eurolla! Kai sen Puljun joskus on herättävä...
Ei riitä rahat tuommoiseen ja tuo omakin 10 euroa oli ihan maksimi.Tarjoan Pewrosille vastalahjaa: Väitän, että Vegas Golden Knights ei voita Stanley Cupia kaudella 2018/19. Sinä väität, että voittaa. Panos 50€.
Joo huono idea multa, aattelin et joku ois saanu ainakin luotettavan vetokaverin täältä. Ehkä joku muu veto sitten, panosta en muuttaisi oli mikä vaan.Löisitkö itse vetoa joukkue X on NHL:n viimeinen, kerroin 2?
@Red Label
Otetaanko tulevan kauden rookie-viisikkoveto ja viime kauden rookie-ehdokkaista viisikkoveto? Ns- revanssit?
Rookie-viisikkovetoon voisin lähteä mukaan itsekin! Vai olikos se viime vuonna joku U22-veto tai sellaista. Miksei myös se veteraaniveto, jonka missasin viime vuonna.
@Red Label
Otetaanko tulevan kauden rookie-viisikkoveto ja viime kauden rookie-ehdokkaista viisikkoveto? Ns- revanssit?
Passaa mainiosti!
Jos meikäläisen kelpuutat mukaan niin Tampa Bay LightningTarjoan kimppavetoa nopeimmille tulevasta SC-mestarista. Yhden joukkueen voi valita VAIN kerran ja vetoon voi liittyä kauden alkuun mennessä niin kauan kuin jengejä on vapaana. Yksi henkilö voi valita useammankin jengin, mutta maksu on 15€/jengi
Mä aloitan ja huudan:
St. Louis blues
Toronto maple leafs
Nashville Predatorsilla mukaan!Mä aloitan ja huudan
@limini :n kanssa mitellään 15vs15-tyyliin, 30e kudilla.
Licon 15:
Connor McDavid - Mark Scheifele - Tyler Seguin - John Tavares - Nathan MacKinnon - Jack Eichel - Johnny Gaudreau - Vincent Trocheck - Bo Horvat
Erik Karlsson - Brent Burns - Dougie Hamilton - Drew Doughty - Oliver Ekman-Larsson - Kevin Shattenkirk
liminin 15:
Nikita Kucherov - Sidney Crosby - Taylor Hall - Mathew Barzal - Brad Marchand - Artemi Panarin - Patrick Kane - Ryan Getzlaf - Jonathan Marchessault
P. K. Subban- John Carlson - Shayne Gostisbehere - Alex Pietrangelo - Ryan Suter - Shea Weber
Jos meikäläisen kelpuutat mukaan niin Tampa Bay Lightning