Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2018–2019

  • 130 346
  • 1 054

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Oli jäänyt tuo @Sandersson kolmikko (Scheifele, Wheeler, Byfuglien) pois tuolta, jos joku viitsii lisätä, ei jaksa enempää puhelimella kikkailla.

Haastan myös @Zohan revanssiin 15v15 vedossa! panos 30-50€
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kolmikkoveto (panos 50e/käyttäjä):

Connor McDavid, Leon Draisaitl, Oscar Klefbom - @Lico
Nikita Kucherov, Steven Stamkos, Victor Hedman - @Kari Runk
Sidney Crosby, Jevgeni Malkin, Kris Letang - @limini
Tyler Seguin, Jamie Benn, John Klingberg - @Dragunov
Alexander Ovechkin, Evgeny Kuznetsov, John Carlson - @V-G-
John Tavares, Auston Matthews, Morgan Rielly - @Red Label
Nathan MacKinnon, Mikko Rantanen, Tyson Barrie - @viikst
Mark Scheifele, Blake Wheeler, Dustin Byfuglien - @Sandersson
Claude Giroux, Jakub Voracek, Shayne Gostisbehere - @H.J.Simpson
Mark Scheifele, Patrik Laine, Dustin Byfuglien - @KaljaVeikko
 

Abdel

Jäsen
Mitenkäs koetaan jos allekirjoittanut ottaisi mahdollisesti vetoihin osaa myös? Kilpeni vähän tahriintui menneellä kaudella sattuneesta syystä näiden kanssa, mutta kaikki hävityt on jo hyvä tovi sitten maksettu ja niin tietysti jatkossakin.
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Mitenkäs koetaan jos allekirjoittanut ottaisi mahdollisesti vetoihin osaa myös? Kilpeni vähän tahriintui menneellä kaudella sattuneesta syystä näiden kanssa, mutta kaikki hävityt on jo hyvä tovi sitten maksettu ja niin tietysti jatkossakin.

Ainakaan omasta mielestäni kellään ei pitäisi olla mitään osallistumistasi vastaan. Sikäli toki olen vähän jäävi kommentoimaan, etten ole (vielä) ensi kauden vedoissa mukana.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mitenkäs koetaan jos allekirjoittanut ottaisi mahdollisesti vetoihin osaa myös? Kilpeni vähän tahriintui menneellä kaudella sattuneesta syystä näiden kanssa, mutta kaikki hävityt on jo hyvä tovi sitten maksettu ja niin tietysti jatkossakin.

Tervetuloa vaan ilman muuta! Suoraselkäisesti hoidit hommat lopulta ja uskon, että siellä perusteltu syy oli. Nyt jatkossa vain mahdollisimman tarkkana oli syy sitten mikä oli, ei lähdetä sillä spekuloimaan.
 

Gemondo

Jäsen
Laitetaanpas myös yksi Tavares-veto tulille: minä väitän että Tavares tekee ensi kaudella enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi Toronton pelaaja.
Panos 20€.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Zohan ja @Largo saavat meikäläiseltä myös revanssitarjoukset, mihinkä tahansa käytännössä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kolmikkoveto (panos 50e/käyttäjä):

Connor McDavid, Leon Draisaitl, Oscar Klefbom - @Lico
Nikita Kucherov, Steven Stamkos, Victor Hedman - @Kari Runk
Sidney Crosby, Jevgeni Malkin, Kris Letang - @limini
Tyler Seguin, Jamie Benn, John Klingberg - @Dragunov
Alexander Ovechkin, Evgeny Kuznetsov, John Carlson - @V-G-
John Tavares, Auston Matthews, Morgan Rielly - @Red Label
Nathan MacKinnon, Mikko Rantanen, Tyson Barrie - @viikst
Mark Scheifele, Blake Wheeler, Dustin Byfuglien - @Sandersson
Claude Giroux, Jakub Voracek, Shayne Gostisbehere - @H.J.Simpson
Mark Scheifele, Patrik Laine, Dustin Byfuglien - @KaljaVeikko
John Tavares, Auston Matthews, Jake Gardiner - @Noppa10
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jos @Gemondo meinaat semmosen pistekeskiarvo-vedon laittaa pystyyn, niin count me in!
 

Gemondo

Jäsen
Joo, kiinni Matthewsilla.

Deal.

Jos @Gemondo meinaat semmosen pistekeskiarvo-vedon laittaa pystyyn, niin count me in!

Joo, meinasin kyllä, mutta omien kiireiden vuoksi varmaan aikaisintaan ensi viikolla.

Ajatuksena olisi saada kuusi viisikkoa kilpaan mukaan.

Edit. No onhan meitä jo näköjään kolme mukana kun @H.J.Simpson kin ilmoittautui jo mukaan. Kiinnostaako @V-G- :tä?

Mennään vaikka 20€ panoksella niin saadaan voittajalle satasen potti.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
@Lico

Mulla olis sulle ehdotus... (tai miksei muutkin mukaan, jos tahtoo)

Ollaan muutaman kaverin kanssa jo vuosia vedetty HockeyGM-tyylillä joukkueet itsellemme. Rajoituksena siis palkkakatto, lisäksi joukkueen tulee muodostua 23 pelaajasta (vähintään 2+6+12, 3 ekstraa saa olla miltä paikalta vaan). Mulla on jossain valmis pisteytys-taulukko arkistoissa... Meillä on saanut kerran viikossa tehdä max. 3 vaihtoa, mutta rahapanoksella voitaisiin pienentää tuo määrä yhteen per viikko, ennalta sovittuna "deadlinena"... (ei vaan kerkiä päivittää kaikkea). Kaikki 23 pelaajaa tuo pisteitä, ei siis tarvitse valita pelaavaa kokoonpanoa. Meillä on rajoituksena ollut maksimissaan 5 EL-pelaajaa, jotta saataisiin vähän niitä halvempiakin hakuja mukaan... Do you dare? :D

edit. Toki se itse "drafti" kannattaa pitää vasta syksymmällä, kun tiedetään miten joukkueet alkaa muodostua...

edit2. Lyön myös tulille (jos joku ei kerkiä) luuserivedon, kunhan noi kaikki romanpolakit ja brandonmanningit on sopimuksia saaneet...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Gemondo oorrait!

@Noppa10 kuulostaa mielenkiintoselta. Oon messissä ja tosiaan mielummin tommonen 1 vaihto per viikko. Laita yv kun haluut miettiä miten jatketaan.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
kuulostaa mielenkiintoselta. Oon messissä ja tosiaan mielummin tommonen 1 vaihto per viikko. Laita yv kun haluut miettiä miten jatketaan.

Joo, itse kyllä kannatan jengien kasaamista vasta myöhemmin, niin saa niistä "halvoista" hauista enemmän hyötyä. Ja toki, jos muutama muu haluaa tulla mukaan, niin mun puolesta kyllä sopii. Onhan tässä kesä aikaa vääntää ja sumplia... :D
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Deal.



Joo, meinasin kyllä, mutta omien kiireiden vuoksi varmaan aikaisintaan ensi viikolla.

Ajatuksena olisi saada kuusi viisikkoa kilpaan mukaan.

Edit. No onhan meitä jo näköjään kolme mukana kun @H.J.Simpson kin ilmoittautui jo mukaan. Kiinnostaako @V-G- :tä?

Mennään vaikka 20€ panoksella niin saadaan voittajalle satasen potti.

Mä voin olla messissä, kunhan kerrotte säännöt... :D

edit. mä olen ma/ti illat duunissa, mutta enköhän mä jotain keksi...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Joo, itse kyllä kannatan jengien kasaamista vasta myöhemmin, niin saa niistä "halvoista" hauista enemmän hyötyä. Ja toki, jos muutama muu haluaa tulla mukaan, niin mun puolesta kyllä sopii. Onhan tässä kesä aikaa vääntää ja sumplia... :D

Otetaan tohon maksimissaan kaksi meidän lisäksi mukaan, mutta 1vs1 käy myös. Ja sopii syssymmällä.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
@V-G- @Lico @Noppa10 eikös nuo valinnat voisi tehdä vaikka vasta lähempänä kauden alkua, jos tavoite oli saada 6 viisikkoa kasaan? Olisi myös NHLn puolella varmaan joukkueet suunnilleen muodossaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@V-G- @Lico @Noppa10 eikös nuo valinnat voisi tehdä vaikka vasta lähempänä kauden alkua, jos tavoite oli saada 6 viisikkoa kasaan? Olisi myös NHLn puolella varmaan joukkueet suunnilleen muodossaan.

30 pelaajaa valitaan, kyllä suurimman osan rooli on jo tiedossa nyt. Mutta mulle se ja sama!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös