Ilmoitukset

Nimimerkki FASlapsi on saanut kahden viikon pelikiellon Jesse Puljujärven ketjuun ilmestyneen offtopicin, provosoinnin ja flametuksen vuoksi. Aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen korottavasti.

Nmimerkki Rambokala syyllistyi samassa ketjussa jatkuvaan aggressiiviseen käytökseen ja hänet on passitettu viikoksi rauhoittumaan.

Nimimerkki Wizzö on ansainnut lauantaiaamuyön sisällöttömästä spämmistään kahden viikon kirjoitustauon.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Salama15 pääsee viikon päästä kokeilemaan uudelleen, jos Trumpin ketjuun eksyisi pelkän nimittelyn ja sisällöttömän huutelun sijasta välillä vaikka jotain asiaakin.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Nynoamous jatkoi offtopicia ja turhaa vääntöä ketjunootin jälkeenkin, joten hän saa harjoitella viikon ajan luetun ymmärtämistä.

Sulje ilmoitus

Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2018–2019

Viestiketju osiossa 'NHL' , aloittajana Lico, 01.07.2018 klo 22.01.

1. LostHorizon Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Colorado Avalanche, Real Madrid
    Ei nyt kauheasti eroja muodostunut. Mä näyttäisin olevan vähän optimistisempi Rantasen paperin suhteen ihan vain Coloradon takia. Laine-ketjussa varmaan sitten jälkipyykit, miten noin halpaan sopimukseen suostuisi.

2. Largo Jäsen

Lainaus:
    Mielenkiintoisesti kaikki uskoivat Laineen siltasopimukseen. Nyt sitten jännitetään miten pitkään tätä vetoa pitää jännittää. Saattaa aika nopeastikin noita alkaa tippumaan ja oma veikkaus on, että 1.7 kaikilla on sopimus taskussa. Laineen kohdalla isoin ehkä.

3. LostHorizon Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Colorado Avalanche, Real Madrid
    Lainaus:
    Voidaan ottaa kevyemmällä 20e panoksellakin, kun ei muita vetoon tarttunut toistaiseksi.

4. limini Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, TuTo, Pingviinit (+ Minnesota, Vegas)
    Lainaus:
    Kuittaus vielä tähän.

5. Gemondo Jäsen

Tämä tarjous koskee jo ensi kautta, mutta minä väitän että Kakko tekee enemmän pisteitä ensi kauden runkosarjassa kuin Hughes.

Panos 30€.

6. Kari Runk Jäsen

Lainaus:
    Eli @Mattiops @Filari ja @Ni$pekt15 ollaan kaikki sujut, kun Bergeron tuota ei vienyt.

Filari tykkää tästä.
  7. Tombe76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Ensi kauden heiniä myös, mutta koska mm. Pulju-ketju on juuri nyt aktiivinen niin väitän että:

Puljujärvi petraa viime kauden maalimääränsä enemmän kuin Laine. Suhteessa päättyneeseen kauteen jolloin

Puljujärvi 4+5 ja Laine 30+20.

Toisin sanoen, 26 maalin tasoitus Puljulle/mulle ensi kauteen. Jos Laine painaa 50 kaappia niin Puljujärven pitää tehdä 24 jotta menee tasan. (=kumpikaan ei maksa)

min 20 peliä pitää pelata molempien jotta skaba voimassa.

panos 20-50e

8. pikkuvaimo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Harley-Davidson ja Mercedes-Benz
    Lainaus:
    Mä voin ottaa tän. 50€

Tombe76 tykkää tästä.
  9. Tombe76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Lainaus:
    Noniin hienoa. Ja parempi vielä kun pari löytyi skabaan ennen kuin nimiä papereissa.

Johdan siis 26-0 tällä hetkellä. Tietty pitäis saada ne sopparitkin aikaiseksi. Sen takia tuo min 20 peliä rajana.

pikkuvaimo tykkää tästä.
  10. pikkuvaimo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Harley-Davidson ja Mercedes-Benz
    @LostHorizon:
    Patrik Laine 2 vuotta, 7,5M AAV
    Sebastian Aho 8 vuotta, 9,5M AAV
    Mikko Rantanen 8 vuotta, 8,5M AAV

@Largo veikkaukset:
    Patrik Laine 2 vuotta, 7,5m AAV
    Sebastian Aho 7 vuotta, 9,5 AAV
    Mikko Rantanen 8 vuotta, 9,75 AAV

@pikkuvaimo veikkauset:
    Patrik Laine: 2 vuotta, 6,75m AAV
    Sebastian Aho: 8 vuotta, 8,25m AAV
    Mikko Rantanen: 6 vuotta, 9,5m AAV

@Esoppi veikkaukset:
    Patrik Laine: 2 vuotta, 6,5 AAV
    Sebastian Aho: 8 vuotta, 9,0 AAV
    Mikko Rantanen: 8 vuotta, 9,7 AAV

Eli nyt minä ja Esoppi saadaan yhdet pisteet, kun Ahon vuosipalkka on miljoonan tarkkuudella oikein? Lähellä oli etten saanut täyttä kolmea pistettä siitä.

11. Tombe76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Ajankohtaisista asioista on hyvä pistää pikkukisoja. Väitän että Carolina Hurricanes EI selviydy keväällä 2020 Nhl:n pudotuspeleihin.

Panos 20-50e

12. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Miksi minulla pitäisi kivekset lähteä johonkiin vetoon aiheesta, josta en ole mitään näkemystä itse edes kertonut? Kiinnostaa vetona kuitenkin minua ja lähden mukaan tosiaan, jos Gusevin uusi joukkue on sellainen, että koen kannattavaksi vetoon lähteä. Vaikka sinua ei se kiinnostakaan, niin en lähde vetoon ennen kuin tiedän missä Gusev edes pelaa.

Kaikki pelimäärärajoitteet tietenkin pitää ottaa pois ennen kuin vetoon lähden. Toki ymmärrän, jos ei kivekset riitä sellaiseen vetoon. Mutta itse en osallistu vetoon, jossa vastapuoli pelkää loukkaantumisia.

Fat Cat tykkää tästä.
  13. Karamahti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Coyotes
    Lainaus:
    Niin eli pähkinänkuoressa veto suoritettaisiin sinun ehdoilla tai ei ollenkaan. Kuullostaa ihan turenkilaisuudelta. Mutta keksipä kaikki joukkueet ja ketjukoostumukset (kai niihinkin on jotain reunaehtoja) ja palaa asiaan. Voisit oikeastaan tässä kohtaa ilmoittaa ntc-tyylisen listan joukkueista mitkä sinulle kelpaa niin jatketaan sitten. Minulla on vahva epäilys että sinusta ei ole oikeaan vedonlyöntiin.

Ps. Ai niin. Vaimo kysyi miksen voi ikinä kirjoittaa mitään positiivista nettiin. No tässä tulee: +

Viimeksi muokattu: 04.07.2019 klo 18.24
  14. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Olen helsinkiläinen, joten ihan helsinkiläisyyttä tällainen. Olen vetoja täällä kyllä aiemminkin lyönyt, älä huoli.

Siitä tuossa oli idea, että minun pitäisi ensin tietää pelaako Gusev edes NHL:ssä ensi kaudella. Siihen ei kivekset riitä, että KHL-uhan alla löisin vedon, mies lähtisi KHL:ään ja veto ratkeaisi samalla hetkellä kun Miller saa kauden ensimmäisen pisteensä. NTC-lista sisältäisi neljä joukkuetta.

Jos et halua odotella, niin ei lyödä vetoa. Ei vetoa alunperinkään minulle ole tarjottu, joten sinänsä ulkopuolisena tulinkin.

15. Karamahti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Coyotes
    Lainaus:
    Sillähän minä ehdotin pelimääriin 10% leikkuria. Jos Miller pelaa 80 peliä ja neukkuässä 60 peliä niin veto on mitätön. Samoin jos kohelostaran (tai Millerin) pelimäärä on 0 niin se on automaattisesti game over. Oliko tuo alunperin jotenkin liian vaikeaselkoisesti muotoiltu?

16. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Ei ollut ja siihen vastasinkin, että "kaikki pelimäärärajoitteet tietenkin pitää ottaa pois ennen kuin vetoon lähden". Oliko liian vaikeasti vastattu? Pitääkö selventää, mitä tuo tarkoittaa?

Mulle ainoa ehto on, että pitää tietää Gusevin pelaavan ensi kaudella NHL:ssä. Sama koskee Milleriäkin ja jos ennen kauden alkua tulee iso loukkaantuminen, saat mun puolesta vetäytyä pois.

Jos toinen pelaa täyden kauden ja toinen "jää" lukemaan 73, veto mitätöityy. Outoa menettää voitto siihen, että vastapuolen Miller huilaa kauden aikana vaivaiset yhdeksän peliä. Tai jos Gusev huilaa ja tekee enemmän pisteitä, jää voitto saamatta samaisen yhdeksän pelin takia.

Isommat rajoitteet, niin sitten voin olla mukana. Vaikkapa jos toinen pelaa yli 20 ottelua vähemmän.

Viimeksi muokattu: 04.07.2019 klo 18.57
  17. Tombe76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Mä väitän että Gusev tekee enemmän pisteitä kuin Miller, jos kumpikin pelaa ensi kaudella vähintään 20 peliä.

Panos 20-50e

tarttuuko @Karamahti ?

18. Karamahti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Coyotes
    Lainaus:
    Lainaus:
    Tästä jäi erilainen kuva.

Lainaus:
    Sopiihan tuo. Tosin yhtä oudolta vaikuttaa jos toinen pelaa 80 peliä ja 50pts ja toinen 61 peliä ja 49pts niin ensiksi mainittu voittaa, mutta jos se sinua kiihottaa enemmän niin sovitaan näin.

19. Karamahti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Coyotes
    Lainaus:
    Tartun. Laitetaan vaikka se 50€ jos passaa.

Tombe76 tykkää tästä.
  20. Tombe76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Lainaus:
    Joo käy.
    Tarkastin 2019-2020 pistepörssistä että:

Miller 71 peliä: 19+28=47
    Gusev 77 peliä: 24+44 =68

21. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Mitäs outoa siinä on? Eikös vedon idea ollut, että kumpi tekee enemmän pisteitä ja 50 on enemmän kuin 49. Toki pistekeskiarvoistakin olisi mun puolesta voitu lyödä vetoa.

Mutta näemmä löit vedon Tombe76:n kanssa, joten se siitä.

22. Tombe76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Ja pahoittelut @Ralph väliin tulosta. Voin tarjota joskus oluen tuosta voittosummasta... KUN tulen sen voittamaan.

Gusevilla on ennenkin voitettu rahaa.

23. Karamahti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Coyotes
    Lainaus:
    Voidaan lyödä vetoa pistekeskiarvostakin, esim minimi 50 peliä. En halua viedä sinulta osallistumisen iloa. Käykö vai oliko taas enemmän puhetta kuin tekoja?

24. Ralph Jäsen

Lainaus:
    Käy mulle. Tuo 50 peliä kelvatkoon, kun siitä niin kiihotut. Panos sata euroa?

25. Karamahti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Coyotes
    Lainaus:
    Minä en kiihotu mahorkan hajuisista kalmukeista toisin kuin teikäläinen, mutta tuo veto sopii kyllä.